1

395 21 24
                                    

"Ya zani bak gece saat benim doğum günüme girdik" dedi heyecanlı sesiyle kerem.

"Aa gerçekten mi lan" dedi zaniolo şaşırarak.

"Zani dur post atıcam ya" dedi zanioloyu geçiştirmek için kerem.

"Kerem Instagramdan yazdım sana bak çabuk"

Zaniolo böyle dedikten hemen sonra mesajlara baktı kerem.

Evet o an her şeyi bekliyodu ama, zaniolo'nun "doğum günün kutlu olsun ben senden hoşlanıyorum" demesini beklemiyordu.

Kerem şaşırmıştı haliyle çevresinde ki herkes çok kez zaniolo'nun kerem'den hoşlandığını söylese de kerem itiraz ediyordu.

Kerem o an cevap vermedi içine stres düşmüştü, hem uzaktan akrabası olan çocuk hem de beraber antreman yaptığı sürekli beraber olduğu çocuktan böyle bir şey beklemiyordu tabi.

Sabah uyandığında annesi gelip dışarı çıkacaklarını söylemişti.

Kerem asla telefonunu sesli de kullanmazdı rahatsız olurdu.

Annesiyle dışarda dolaşırken, zaniolo'dan tam 9 kez cevapsız arama almıştı hemen mesaj kutusunu açtı kerem.

Instagram
Zaniolo&Kerem

kerem cevap vermeyi düşünüyor musun?
14.09
Kerem bak şu telefona
15.58

Annemle dışardayım zaniolo eve geçince konuşuruz
*Görüldü*

Eve geçmişsindir herhalde?
22.07

Geçtim zaniolo geçtim
22.59

Cevap?

Zaniolo gerçekten beraber olup ayrılıp aramızı bozmaktansa arkadaş kalıp sonsuza kadar beraber olmayı tercih ediyorum

Peki kerem görüşürüz yarın

Görüşürüz zaniolo
*Görüldü*

-

Zaniolo olayından tam 4 ay geçmişti o konuyu unutmuştuk eskisinden daha samimiydik

Kulübe yeni bir çocuk gelmişti üçümüz beraber çok iyi anlaşıyorduk.

Bir birimize iftara gidiyorduk gecelere karar dolaşıyorduk zaniolo yunus ve ben çok iyi bir üçlüydük.

Yine bir antremanın daha sonuna gelmiştik soyunma odasında üstümüzü değişip çıkmıştık ve sıra büyüklere gelmişti.

Bunlarla da aramızda 3 yaş vardı ne diye boşa ders ayırıyorlardı anlamıyordum.

Tabii ki büyüklerde yakışıklı kişiler olduğu için böyle düşünmüyordum.

Yine antremanla oturma yerini ayıran demirliklere yaslanmış antremanı izliyordum.

Ve isminin Altay olduğunu bildiğim çocuk bana göz kırpmıştı.

Bunu hep yapıyordu beni her gördüğünde göz kırpıp gülüyordu aslında bunu hep yapıyordu ama bu sefer farklı hissetmiştim?

Göz kırpmasıyla kendimi dışarı atmam bir olmuştu, deli gibi gülümseyip yürüyordum bomboş.

Sevinmem bitince yine salona girip izlemeye başladım.

Biraz zaman geçince sıkılıp hocama selam verip çıkmıştım ve eve yürüyordum.

Eve gelince tüm gece onu düşünmüştüm beni her gördüğünde yaptığı bir şeydi bu sonuçta niye böylesine heycanlanmıştım ki?

2 günün sonuna kadar düşünüp ondan hoşlandığıma karar vermiştim.

Ve buni sadece kulüpte en yakın arkadaşım olan ferdiye anlattım.

Ferdi üzülmemem gerektiğini sevgilisi olduğunu kilit ekranında o çocuğu öperken fotoğrafı olduğuna ve Instagram'da sürekli o çocuğu paylaştığını söyledi.

Tabi bunları duyunca sarsılmıştım çünkü benden hoşlandığını düşünüyordum?

Evet aslında çok saçmaydı bir göz kırptı diye bana aşık olacak hali yoktu.

Aramızda 4 yaş vardı, ona göre küçüktüm tabi kardeşi gibi gördüğü için mi öyle davranıyordu bana?

İşte şimdi kafam cok karışmıştı.

Şimdi napıcaktım?

Arkadaşım o çocuk yüzünden olmadığımızı söylüyordu ama sevgilisiyle bir alakası yoktu ki.

Eğer o mutluysan bende mutluyum. Sırf onu seviyorum diye onları ayırıp Altay'ı mutluluktan mahrum edemezdim, böyle bir hakkım yoktu.

Sevgilisini de suçlayamazdım onun da bir suçu yoktu ki beni tanımıyordu bile.

Altay'ın sevgilisi olduğunu öğrenince kafamda kurduğum tüm hayalleri iptal etmeye, unutmaya ve bir daha onun hakkında saçma sapan şeyler düşünmemeye karar vermiştim.

Çünkü birisi beni sevgilim hakkında böyle bir şey düşünse yolardım yani onu??

Sahi ben ne zamandan beri bu kadar kabullenici olmuştum?


Hayat zor bea


Neyseee Opuldunuuuzzz💙💙❤️💓💌💌💗💗🌸🌸

fighterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin