Merhaba arkadaşlar bu hikâyenin birinci bölümü. bu hikaye için en uygun şarkı aydilge-aşka gel
Kuzenim benden 6 ay önce doğmuş.Adı Mira.Bazen onun ismini ağzıma alırken adına özeniyorum.Benim adımda Ezgi.
Şu an liseye gidiyoruz.Ayrıca çalışıyoruz.Lüks bir restaurantda garsonculuk yapıyoruz.Ama benim pek marifetli olduğum söylenemez.Ama Mira çok güzel yapıyor.Özeniyorum bu kıza demişmiydim?
Akşam olmuştu.Saat 11:00 falan ama bizim mesaimiz 10:00da bitiyor.Sizce 1 saat ne yaptık dersiniz.Uçurumda Mira'nın bir gün önce ayrıldığı Emir adındaki eski sevgilisi hakkında konuştuk.
Neymiş Mira haklıymış Emir onu Burcu ile aldatıyormuş.Neyse neyse boşverin bunları,bugün ilk iş günümüzdü.ilk iş günümüz çok güzel geçmişti.
Ilk önce mor-kırmızı kıyafetlerimizi giydik.Sonra garsonculuk yapmaya başladık. Müşteriler bizden memnundu. Bizim için güzel geçmişti. Aaaaa bu arada söylemeyi unuttuğum birşey var biz kuzenimle aynı evde yaşıyoruz.
Biz garsonculuk yapmaya başladığımızda iki-üç müşteriden sonra iki tane bizim yaşımızda çok yakışıklı kişiler geldi.Resmen tutulmaktan siparişlerini bile soramadık...
"Kızlar kızlar!"kendimize geldiğimizde baktıkki biz o yakışıklılara dalmış kalmışız.Ikimizde acayip utanmistik.Yüzümüz kizarmisti.Güldüler.Ay gulusune gurban olayım senin!..
Miradan;
Abooooo one be hemen ezgiye :pişt kız bak şimdiden diyeyim esmer olan benim!!!!!
Ezgi;valla bana uyar. Sarışın olanıda pek yakışıklıymış.
Eeeee daha sonra ne oldu diye sorarsanız garson;kızlar!kızlar! Ne oluyo orda servisinizi doğru dürüst yaparmısınız lütfen?
Vee biz hemen işimizin başına döndük.evet bugünkü işimizin özeti müşteriler bizden pek memnun olmadı.Tabii sadece iki yakisili.
Biz daha cok onlara bakarken onlarda bize mal mal bakiyorlardi.Onlarda bizi sevmiş olabilir milerdi?
Arkadan bir ses daha geldi."kizlar odama gelin!"Ezgi'nin kulagina doğru egilip fisildadim."aha simdi sıçtık"Ezgi"evet haklisin"
Biz patronun odasina ciktigimizda dır dır dır konusmaya basladi"simdi ne yapacagiz he!o müşteriler bizim restaurantımızı demetlemeye gelmislerdi siz ne yaptiniz.Onlara aşık oldunu...
Saat 12:30 da evde olmustuk anca.onlari düşüne düşüne ne olacak?Eve gelene kadar basimin etini yemisti.Neymis Bu saate kadar ne isimiz vardi disarlarda.Neymis hic derdini anlatamamis falan filan intermilan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DOST
Teen FictionBurada aslında iki kuzen anlatılmaktadır.Beğenirseniz lütfen votelere tıklayabilirmiyiz.Yorumlarınıza saygılı olucağız.