28.Bölüm: "Tesadüfler acaba tesadüf müdür?"

382 38 5
                                    

Selam canım okurlar :) Yeni bölümü uzatmadan sizinle paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz :) Oy vermeyi ve yorumlarınızı paylaşmayı unutmayınn ❤❤


Saye'nin öfkesinden deliye döndüğü anlardan saatler geçmişti. Canı oldukça yanmıştı. Eğer o kızların yanında kalsaydı biliyordu ki kendini açığa çıkaracak ve planlarını berbat edecekti. O yüzden uzaklaşmayı seçmişti.

Saatlerdir uçurumun kenarında oturmuş dalgaların şiddetli dansını seyretmişti. Bu dalgaların dans etmesi gibi o da o canavarlarla dans edebilmeyi hayal etmiş ve bundan oldukça zevk almıştı. O kızlar mutlaka kardeşinin hakkında konuştuklarının cezasını çekmelilerdi. Öyle bir şey yapmalıydı ki bir daha kardeşinin adını anarken bin kere düşünmelilerdi.

Saye tüm o düşüncelerin ardından aklına gelen bir planı uygulamak için o akşam harekete geçmişti. Aren'in onu durdurma çabalarına rağmen aklına gelen bir planı o akşam uygulamıştı. O plan ne miydi?

Saye o akşam Aren'e bir planı olduğunu anlatıp mesaj atmıştı ve attığı konuma Atay hocanın korsan taksisini de alarak gelmesini istemişti. Kendisi ise Gaye olma yolundaydı. Önce kendi evine gidip Gaye gibi olmak için aldığı peruğunu takmış, Gaye'nin göz rengindeki lenslerini takmış ve yüz hatlarını tamamen ortaya çıkaracak makyajı silmişti.

Gözlerini dikip aynaya baktığında artık karşısında Saye değil, Gaye vardı ve Gaye onlar için geri dönmüştü. Saçını topuz yaptı ve şapkasını geçirip saçlarını sakladı. Son olarak gözlüğünü de takarak evden çıkmıştı. Gittiği konum ise o kızları en son bıraktığı bardı. Onların orada olup olmadığını öğrenmek için yoklamış, orada olduklarını öğrendiğinde ise planını uygulamaya başlamıştı.

Onlara bir ölünün arkasından gülmek ne demek gösterecekti. Barın oraya geldiğinde tam barın kapısına bakan köşe bir yere gizlenip onları beklemişti. Plan şuydu: Ceyda ve Dilara sarhoş oldukları için taksiye bineceklerdi ama o taksi Aren'in taksisi olacaktı. Sonrasında ise iş Saye'ye kalıyordu.

Dilara ve Ceyda'nın bardan çıktığını görünce Saye de arabasıyla onları takip etmeye başlamıştı. Aren önde o ise arkalarından yol almıştı.

Sonunda Aren sokağın bir köşesinde Dilara'yı indirince Saye ters istikamete gidip Dilara'nın karşısına çıkmaya karar verdi. Saye ise şapkasını ve gözlüğünü çıkararak Dilara'nın karşısına çıkmaya hazırlandı. Yemini karşısında görmek onu heyecanlandırsa da sakin ve gerçekçi olmaya çalışmıştı.

Hatırladığı kadarıyla Dilara tek yaşıyor ailesi biraz daha uzakta kalıyordu. Saye ona yürürken bu akşamdan sonra hiçbir akşam huzurla uyuyamaman dileğiyle diyerek harekete geçmişti. Tam yanından geçerken Dilara'nin ayağı burkuldu ve düşerken Saye onu tutmuştu.

"Ah teşekkür ed.." derken kafasını kaldırıp yüzüne bakınca beklenen çığlık gelmiş, Dilara bembeyaz olmuştu.

"S..Sen..." demişti kekeleyerek. Saye gülümseyerek "Ne olmuş bana?" diye sorunca afallamış korkarak geri kaçmıştı.

"Sen... Sen ama... Ölmüştün."

"Bilmem öyle mi ki? O zaman sen düşerken seni nasıl tuttum?" demişti Saye. Onu ikilemde bırakmak, korkutmak istemişti, başarılı da olmuştu. Gerçek hayatta saygısını göstermedikleri kardeşinin ölüsüne saygıları olmalıydı. Saye, Dilara'nın sokakta bıraktığı çığlıklarla oradan ayrılmış aynısını Ceyda'ya yapmak için Aren'in ona attığı konuma gitmişti.

Ceyda ise bu duruma evinin penceresinden bakarken yakalanmıştı. O da en az Dilara kadar korkmuştu çünkü hemen whattsap gruplarına neler olduğuyla ilgili ağlamaklı bir ses kaydı atmıştı.

GÖLGE(Yakında basılacak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin