O sa fiu prin zona

145 7 2
                                    

Raven

Suntem în drum spre așa zisa petrecere sunt în mașină cu frații mei restul împărțit care cum a știut.
-Dar unde e petrecerea?
-Într-un club de-al lui Luca!
-Are club?
-Are un lanț întreg de cluburi.
-Interesant. Dar câți ani are?
-22de ani și nici să nu te gândești la altceva!
-Ușor eram doar curioasă. Părea mai matur sincer.
-Tu si curiozitate ta.
-Hei nu vreți să stau într-un turn închisă?
-Ba da.
-Eee bucurați-vă asta am trăit în Londra în ultimul an și pe voi nici nu va interesat.  Zis și mă arunc pe bancheta din spate, doar eu știu cum stăteam singură cu zilele și nimeni nu mă întreba dacă trăiesc.
-Royce termini! Raven ne pare rău , el doar își face griji atâta tot.
Nu le mai răspund nimic nu vreau să le mai vorbesc dacă au de gând să mă țină într-o lesă atunci era mai bine în Londra.
Îs capabilă să-mi port de grijă și nici nu-s atât de proastă să mă arunc cu capul în orice prostie.

Tot drumul nu am vorbit deloc cu ei, acuma stau în fața unui club numit "Întuneric" ciudat nume. În fața uși stă Luca când a ajuns aici? Ne vede și se îndreaptă spre noi.
-Haideți! Sper să-ți placă prințeso! Mă strâmb la replica lui învechită și nu am chef să mă cert cu el așa ca înaintez spre club lăsându-i în spatele meu.
-Las-o Luca , Royce a enervat-o deja așa ca nu începe și tu.
Îi mulțumesc lui Zade în gând. Fiind gemeni câteodată nu știu cum reușim să ne înțelegem fără să vorbim și înainte ne simțeam sentimentele unuia altuia. Ciudat rău relația asta.
Clubul arată bine, muzica răspuns în boxe iar locul e plin ochii.
-Haide avem zona noastră. Îl aud pe Zade în spatele meu. Normal ca aveți doar sunteți prieteni lui Luca, Adonis înfumurat.
Mergem prin mulțime până ajungem la o zonă cumva mai ferită de restul lumi și chiar e mai bine aici și spre bucuria mea un bar propriu, acolo e de mine, nu sunt o alcolista dar  acolo îmi place să stau pentru ca îi văd pe toți din jurul meu.
Băieți se duc spre canapele unde deja sunt câteva fete probabil îi așteaptă, nu am chef să fiu comparată cu vreo tarfa în seara asta deci la bar cu mine.

-Bună, aș dori o cola te rog și să fie într-un pahar de whisky și vreau și gheață. Barmanul se uită mirat la mine câteva secunde apoi aprobă și îmi pregateste sucul. Nu beau dar îmi place să-i fac pe alți să creadă ca  fac asta.
-Poftim, și crede-mă cine te vede ar zice ca chiar bei tărie.
-Asta și vreau.
-Am impresia ca nu e locul tău aici.
-Ba chiar da, dar am bodyguarzii dupa mine.
-Înțeleg. Eu sunt Sergiu apropo.
-Raven îmi pare bine.
-Nu te-am mai văzut pe aici.
-Astăzi am aterizat.
-Și se pare ca direct în club.
-Direct la un meci în cușcă.
-Super. Atunci ne auzim mai acuși am clienți de servit.
-Sigur.
Imi iau paharul și mă întorc pe scaun spre club pentru a vedea ce se întâmplă în jurul meu. Royce are o brunetă în brațe,  măcar Zade e mai liniștit dar nu mi-e mare mirarea când îl văd pe Adonis cu o blândă în poala lui care se freacă de zor. Dar nu asta e interesant ci faptul ca se uita la mine în timp ce e sărutat. Altul cu inima în pantaloni! Super ce-i frumos și lui Dumnezeu îi place dar aduce și suferință la asta nu te-ai gândit oare Dumnezeule?
Văzând ca nu-și ia privirea de la mine ridic paharul în dreptul lui și îi fac semn de noroc și dau băutură pe gât. Mă abțin să nu zâmbesc pentru că sucul ăsta e bestial iar privirea lui e de-a dreptul comică. Mă întorc înapoi spre bar, seara asta e de-a dreptul plictisitoare, văzând că frați mei nu au ochii pe mine cred ca e timpul să fug de aici. Norocul meu fiind haina de la intrare în care Zade și-a lăsat cheia desigur ca am văzut asta.
Așa ca ușor ușor printre oamenii mă sustrag, ajung la haine și iau cheia și direcția mea e mașina un Mustang negru care îmi doresc să-l turez de când am pus ochii pe el.
Când dau să pun mâna pe portieră simt o mâna pe umărul meu, prind mâna repede mă întorc repede pe călcâi și îl izbesc de mașină cu pieptul iar eu în spatele lui ținând mâna.
-Ușor eu sunt!
-Luca? Ce caută el după mine?
-Unde pleci?
-Și cine ești să mă întrebi?
-Pot să le spun fraților tăi ca ai furat cheia și pleci!
-Te poftesc!
-Dacă îmi dai drumul cu plăcere.
-Nu te-am pus eu să vii pe la spatele meu fără să spui nimic. Nu apuc să îi dau drumul pentru ca sunt prinsă de mână și învârtită apoi sunt eu cu spatele pe mașină și lipită de pieptul lui Luca. Cum dracu am ajuns așa?
-Dă-mi drumul, zic printre dinți. Ce vrei de la mine?
-Nimic, momentan!
-Ce nu te-a satisfăcut blonda și ai venit la mine? Scuze nu sunt genul de blondă să știi!
-Geloasă!
-Scutește-mă. Și dă-mi drumul dacă nu vrei să-ți pierzi comorile. Fac semn cu capul în jos.
Se uită în jos dar nu vede nimic între noi în afară de sâni mei lipiți de pieptul lui, înghit în sec apoi îmi ridic privirea spre el și în întâlnesc privirea albăstruie iar pupilele îi sunt dilatate.
-Îți dau drumul doar dacă intri înapoi în club oricum nu poți pleca ți-am luat cheile.
-Bine, zic înfrântă. Dar eu nu pierd așa.
-Chiar a fost ușor cu tine să știi.
-Putem merge? Fraiere.
-Desigur.
-După tine domnule Luca.
-Îmi place când îmi spui așa prințesa.
Zâmbesc la el doar să se întoarcă odată și să pot privi cheile din mâinile mele pentru a vedea ce mașină să iau. Un Ferrari uuu bun.
Fraierul nu a simțit când i-am luat cheile din buzunar. Și spre norocul meu mașina lui e drept în fața mea, iar el nici nu se  în urma la mine crede ca îl urmez. Deschid repede mașina și mă urc, pornesc și blochez repede portierele. Mă uit în oglindă și îl văd pe Luca punând mâna la buzunar și zicând ceva, clar ma înjurat. Nu mai aștept nici o secundă și pornesc mașina pentru ca tipul e nervos în spatele meu, calc pedala și  du-te frumosule. Mă uit în spatele meu și îl văd cum își pune mâinile în cap și apoi se duce spre mașina lui Zade.
Asta s-o creadă el ca o să mă prindă.
Ce dor îmi era să conduc mașina, asta e cea mai mare pedeapsă pentru mine să nu pun piciorul pe pedala.

Unde aș putea să mă duc eu la ora asta? Din ce am văzut ,știu ca una dintre atracții este Arcul Spațial iar acuma noaptea sigur are o priveliște aparte. Pun repede pe telefon și în 15 minute ar trebui să ajung nu cum conduc eu desigur.

În nici 5 minute am ajuns și sincer e super locul ăsta. Caut repede niște bani prin mașină și găsesc 20 de dolari pe bord super.
Așa cum credeam se cumpără bilet iar bani au fost la fix am urcat scările cu liftul nu am chef de scări la ora asta.

Priveliștea e minunată noaptea nu se comportă cu Londra unde e rece și chiar și oameni sunt extrem de ceri acolo.
Gândul îmi zboară la mama oare ce o face , e intru loc frumos. A murit acuma 10 ani de cancer iar de atunci o parte din sufletul meu a dispărut tata a încercat să îi țină locul dar e greu spre liniștea mea e ca nu a adus pe altcineva acasă nu zic ca nu ar avea după atâția ani dar a știu ca mi-e greu sa îl văd cu altcineva.

-Pentru o femeie conduci enervant de repede. Tresar la auzul vocii lui răgușite.
-Cum mai găsit?
-Serios , te credeam mai deșteaptă după faza cu cheile.
Îmi ofer o palmă mintal.
-GPS!
-Exact!
-Măcar am încercat!
-Și ce cauți aici?
-Văd ca  tu nu prea te-ai prins! Am vrut să fiu singura. Ce credeai?
-Nimic concret nu te cunosc dar nu puteam să te las să pleci pur și simplu așa
-Pentru ca ți-am luat mașina? Ce credeai ca ajung in primul stâlp , credeai ca sunt beată?
-Da, nu și nu. Știu ca nu ai băut decât cola dar mai avea puțin și chiar credeam, dacă nu vedeam ca te  abțineai să zâmbești. Și sunt al naibi de curios cu mi-ai furat cheile?
-Tu le-ai luat pe ale mele așa ca eu le-am luat pe ale tale. Și e secret. O femeie nu-și dezvăluie secretele.
-Interesant.
-Ce?
-Deci tu ești sora lui Zade și Royce.
-Da!
-Deci cat ai 16 ani?
-Poftim?
-Așa pari! Cei drept corpul nu dar ținând cont de Zade.
-Sunt sora geamănă a lui Zade!
-Gemeni?
-Da nu semănăm dar suntem gemeni.
-Ai 18 ani?
-Așa se pare. Deci stai linistit nu faci pușcărie dacă stai lângă mine.
-As fi făcut sincer. Îmi întorc privirea spre el și dacă nu aș știi genul ăsta de bărbat ar trebui să cad la picioarele lui numai când clipește. Un Adonis sigur pe el îmi dau seama ca ne uităm unul la altul și întrerup contactul vizual.
-Îți datorez 20 de dolari.
-Tu chiar mai furat!
-Îmi dai cheile mele?
-Poftim. Îmi dă cheile lui Zade și eu i le ofer pe ale lui. Și cred că poți să pleci nu e nevoie să îți pierzi timpul cu mine.
-Eu doar mă uit la priveliște. zice în timp ce se uită la mine, și mai are puțin și mă duce în păcat cu ochii ăia.
-Priveliștea e încolo. Și parcă l-aș trezi din transă tresare și își întoarce privirea spre oraș.
-Da așa e. Să știi ca ești prima femeie care îndrăznește sa se comporte așa cu mine.
-Și să-ți frunte mașina nu?
-Exact.
-Și nu ești obișnuit cu așa ceva presupun. Păcat de acuma o să fiu prin zonă deci mi-a părut bine Luca.
Mă întorc și plec nu prea cred ca e o idee bună să stau mult prin preajma lui.
-Stai! Mă întorc spre el. Cum te numești?
-Raven
-Îmi pare bine Raven! De data asta e ciudată privirea lui pare mai blândă.
-Ne mai vedem cred. Noapte bună.
Omul ăsta se schimba ca vremea din Londra.

Totul sau nimic Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum