7.BÖLÜM

16 3 0
                                    

Sabah olmuştu. Telefondan alarm kurduğum için uyanmıştım. Fakat mafya bana çok kızmıştı. Onu böyle uyandırdığım için. Hemen gardırobun yanına yaklaşıp elbiselerimi seçerken mafya " Bugün dışarıya çıkıyoruz."dedi. Ben ona neden anlamında gözlerimi devirdiğimde " Nedenini sorma bu soruları hiç sevmem. Hadi sana bir ipucu balayı için" dediğinde " pardon" dedim. Mafya " babam bizi balayına gönderecekmiş."dedi. Ben ise ona " pardonda bunun alışverişi ne alaka."dedim. Mafya yine bana dönerek " Senin kıyafetlerin eskimiştir."dediğinde " şunu bil ki ben her hafta yeni bir elbise alırım. Tek bu hafta almadım o yüzden sinirim bozuk."dedim. Mafya" ve bir de sen artık bir mafya karısısın o yüzden benim istediğim elbiseleri giyeceksin. Uzatma diye de kıyafetlerin çöpe atılacak."dediğinde haklıydı. Fakat ben onların çöpe atılmasını istemiyordum." Şey sana bir şey diyebilir miyim?"dediğimde mafya evet dercesine başını salladı ve ben konuşmaya başladım. " Ben kıyafetlerimi çöpe atmak yerine bağışlamak istiyorum."dedim. Ve " Bundan banane istersen çalışanlara da verebilirsin. O sözü de şaka olsun diye söyledim."dedi. Ben gardıroba dönerek kombinimi seçtim. Ve çalışanlardan dolabımdaki bütün elbiselerimi alıp istediklerini seçip diğerini bir yere bağışlamasını söyledim. Mecburdum. Onun her dediğini yapmam gerek neden diye sorarsanız gelin anlatayım. Saat 4 hala uyuyamamıştım. Birden telefonum çaldı. Telefonun karşısında benim manyağım vardı. Her onu gördüğümde o travmayı hatırlıyordum. Travmamı ailem de biliyordu. Ama bu sefer hiç umursamamıştım.Neyse kombinimi alıp banyoya girdim.

  Birden yanıma mafya geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  Birden yanıma mafya geldi. Ve üzerimdeki kıyafetleri görünce " fena değil" dedi. Birlikte odadan çıkıp AVM girdik. Tabi yanımızda Gece ve Atlas da vardı. Ablam gelmemişti. Çünkü Gece'yi daha fazla üzmek istemiyordu. Ve kendisini Gece'ye karşı mahçup görmüştü. Birden mafya bana mafya karısının giydikleri kıyafetlerden bana bir sürü kıyafet kombinleri elime verdi ve kabine gitmemi söyledi.

 Birden mafya bana mafya karısının giydikleri kıyafetlerden bana bir sürü kıyafet kombinleri elime verdi ve kabine gitmemi söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  İlk bunu denedim. Daha sonra mafya çalışan kadına gözüyle paketlenmesini söyledi. Kabine gidip çıkardım. Tam çalışana verecektim ki çalışan bana dönüp " Sakın bu adamı bırakma. Keşke ben de bir mafyayla evlenseydim. Ama sakın kızdırma. Ve şunu bil ki adam sana şu zamana kadar hayranlıkla bakıyor."dedi. Ben de düşünerek kabine girdim.

MAFYANIN KİRALIK AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin