-UYARI-
TAMAMIYLE TAŞŞAĞİNA YAZILMISTIR CIDDIYE ALMAYINIZ.
Her zamanki gibi alarmın iğrenc sesi ile uyandım.Bügun yeni bir okula başllicaktim o yuzden fazla gergindim ama arkadasim feride orada oldugu icin az cok rahatlamistim. Hemen elimi yuzumu yikadımtan sonra okul uniformami giydim. Saclarimi daginik topuz yaptiktan sonra asagi indim. Makyaj yapmiyordum sadece dudak nemlendiricisi surmustum.
"Kizim bu etek ne?" Annemin bana soylenmesi ile gozlerimi devirip samdalyrye oturfum."öf anne ne var herkes giyiyor." Annem beni cık cıkladı. "Namusumuzu kirletme." Onu gormezden gelip yemeye basladim. Yemeĝimi hizkica bitirip sofradan kalktim. "Kizim al bu tasi icine yemek koydum okulda yersin." Annemin elindeki sefer tasìni alip hemen evden ciktim.
Okula girdigimde butun kizlarin kiskanc bakislarini uzerimde hissedebiliyordum. Ah bu guzellik basima bela. Arkamdan birinin sarilmasi ile irkildim. "Sümeyye!" Feridenin sesiydi bu hemen mutlulukla arkami dondum. "Feride!" Birbirimize sarildik. "Seni gormek cok guzel." Dedi feride. Ona katildigimi belirtmek icin basimi salladim. Konusa konusa sinifa dogru yuruduk. Ayni siniftaydik.
Sinifta tek bir bos yer vardi. Hemen oraya gectim. Feride'nin surati biraz bozulmustu. "Noldu? Diye sordum. "Sey orasi jiminin yani..." kafami merakla yana egdim. "Yani?"
"Kizim anla iste okulun populer bad boyu orada oturuyor.Sana sorun yaratabilir." Ofladim. "Aman feride ne var alt tarafi sira." Cantami koyup oraya oturdum. Cam kenarina oturmustum. "Yalniz orasi benim yerim." Kafami cevirdigimde geceye b3nzeyen saclari olan bir cocuk bana bakiyorfu.sinirliydi. "Bos bulfum oturdum sende yamima otur iste." Elini masaya koydu. "Cam kenari benim uerim figer tarafa gec." Kollarimi gogsumde borlestorfim. "Gecmiyorum diger tarafa otur."
"Kalkıcaksın."
"Hayìr.
"Kalk!"
"Hayir!"
Cantami alip camdan disari atti. "Napiosun be?!" Benim bagirmam esnasindan aşagidan bir ses yukseldi. "DEATH NOTE DÜSTÜÜ!" ah ne cilgin insanlar var.Dikkatimi tekrar karsimdaki lavuğa verirken ogretmen geldi. "Tenefuste gorusucez senle." Yuzundeki piç smile ile cam kenarina oturdu.
Gelen kisi göbekli,memeleri tişortunun altindan gözüken top sakkalı bir dürrüktü. Gozleri bana kitlendiginde gerildim. "Yeni bir yüz,hoşgeldin.Neyse cocuklar kaldir defter kitabi sozlu yapicam!" Yanimdaki cocigun. Dürrük Nurettin dedigini duydum. Ufakça kikırdadım. Bana döndü. "Ne var?"
"Hiiç." Dedi ve onune dondu. Dürruk nurettin kagitlari dagitti. Bir sorun var BENIM CABTAM ASAGI ATILDI.
"Kalem ver."
"Ne?"
"Cabtami asagi attin ya hani?kalemimde cantamda ya hani?!"
"Aa dur vereyim." Elleri kalemligin icinde biraz gezindi sonra bana dondu ve Nah cekti. "Terbiyesiz herif!" Diye tisladim dislerimin arasindan. Neyseki ferideden hemen bir yardim geldi. Feride kendi kalemlerinden birini bana firlatti. Ucu yenmis kursun kalem...ah feride ah!
Vee sozlu basladi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istanbul mansure kolejinde mayfa,ceo,vampir,kurtadama aşık oldum
Подростковая литератураSümeyye yeni nakil oldugu Istanbul mansure kolejinde hic beklemedigi anda mayfa,ceo,vampir,kurtadam olan müdürun oglu jimine aşık olur. (TAMAMEN IRONIDIR. BIR BEDEN DERSINDE YAZILMAYA BAŞLANMISTIR.)