3. Bölüm- Yeni arkadaş hasan abi

21 4 0
                                    

Rehberlik hocasinin kapisini caldim. Tatli bir kadina ait olan ses "Gel" dedi. Iceri girdigimde rehberlik hocasi yuzunde cok guzel bir gulumseme ile bana bakiyordu. "Hos geldin. Sumeyye degil mi?" Mahcup sekilde gulumsedim."evet hocam."

"Gec otur konusalim."

Karşısındaki sandalyeye oturdum. "Nurettin hocan seni kufur ederken yakalamis bunun ne kadar yanlis oldugunu biliyorsun degil mi? Hııı" dedi işaret parmagini sallayarak.

bide aci biber sürseydin ağzima. Masum gorunmeye calisarak kafami egdim. "Evet hocam." Kafasiyla beni onayladi. "Simdi sana bir ders programi yazalimda guzel guzel dersini calis. Kufur etme." Hazir olan kagitlardan alip bana uzatti. "Al bakalim canim." Gulumsedim. "Tesekkurler hocam." Kagidi alip odasindan ciktim. Allah var guzel kadin erkek olsam ilk ona yürurum gerci erkek olmama gerek yok ama neyse.

Dürruk nurettinin dersine giremezdim simdi sozlu yapiyordur. Teneffus zili calana kadar kantinde oturmaya karar verdim. Ders programini katladim ve göt cebime tıkıştirdim. Kantinde bir adam oturuyordu. Tezgaha yaklastim. "Kolay gelsin-Ooo abim kurtlar vadisi mi izlliosun?" Kantiinci abi bana döndu. "Hee izleyrum ne oldi?"

"Abi Allah rızasi icin ben de izlim mi?"

"Gel otur uşagum beraber izleyelum. Çayda verem mi?"

"Olur abim. Zahmet olmazsa ayvalik yapabilcenmi bide."

Hizlica tezgahin arkasina gittim ve abinin yanindakki sandalyeye oturdum. O da ikimize cay koydu. "Abi adin ne?"

"Hasan."

"Karadenizlisiin sanjirim."

"Hee rizeliyim."

"Çaydan belliydi. Maşallah tavsan kani gibi."

"Eee tabii çayımı guzel yaparim."

Güldüm. "Ben de sümeyye."dedim. Gulumsedi. Cayla beraber tost yerken beraber tenefuse kadar kurtlar vadisi izledik. Cok kaliteli dakikalardi ve hasan abiyle arkadaş oluştuk.artik her ders burdayim.

Sinifa ciktigimda sirama gectim. Bu sinifin bir ağaya ihtiyaci vardi. Hepsini adam etmeye karar verdim. Siramda iyicene yayildim kollarimi da actim. Çıkışta güzel pembe bir tesbih alacaktim. Herkesin korkulu ruyasi olucaktım.

Jimin siranin yanina geldi ve bana aşağılayici bakişlar atti. "Ne bakiyon çok mu seksiyim?"dedim piç smile atarak. Hep o mu siriticaktı.

"İzin verirsen sirama oturucam" dedi. Elimi ona uzattim. "50 kagit ver kalkayim" dedim. Gözleri birden kırmıziya döndü. Hırlamaya başladi. Biraz sinirlenmişti galiba. "Good boy good boy" diyerek yerimden kalktım. "Ne drama yaptin ya iki eylenek dedik" Çatik kaşlarıyla bana bir bakiş atip yerine geçti. Çıkişta köpek maması da alsam iyi olurdu.

Okul bittikten sonra alişverişimi yapıp eve geçtim. Zeki olduğum icin ders çalişmama gerek yoktu 5 dakkada tüm müfredatı ezberlerdim. Akşam yemeğinin hazir olduğunu annemin mahalle karısı gibi bağırmasıyla anladım ve aşaği indim. Ah evet evimiz 5 katlıydi.

Yemekten sonra 18 sezonluk 3. favori dizim arka sokakları izlemeye başladım. Hüsnü daddy'i çok seviyodum çok yakışiklıydı.

Zaten sonra yatakta zibarmışım. En guzel aksiyon sahnelerini de kaçırmiştım.

...

Sabah annemin banyoda yaptigi tikirti ve söylenmeler ile uyandim.

"Ah sümeyye ah!Bu formanın hâli ne boyle?!"

Gozlerimi ovdum. Formam mi?...Anani avradini formam. Hizla yataktan kalkip banyoya gitttim. "Anne lekesi cikti mi?" Annem bitkin yuz ifadesi ile baana bakti. Formami leğende çiteliyordu. "Çıkmadi sumeyye!Ne yaptinda doktun bu visme suyunu."

Istanbul mansure kolejinde mayfa,ceo,vampir,kurtadama aşık oldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin