23)HATIRALAR

3 2 0
                                    

Ertesi gün uyandım ve canım sıkıldı ve naptığımı tahmin edin bakalım. Evet Alex'i nazikçe uyandırmaya gittim. Ama ben nazik dediysem pek nazik olmaz. Ama yinede deniycem. Hemen Alex'in odasını bastım ve onu kendime has yöntemlerimle tıpkı küçüklüğümdeki gibi uyandırmaya başladım.

G.O.A.T:ALEEEXX!!! NAPIYON LAAĞĞNN! HALA UYUYON MU BU SAATTEE!!!
Alex:OFFF G.O.A.T!!! ŞUNU HER SABAH YAPMASAN OLMUYO MUU!!!???
G.O.A.T:Üzgünüm bu benim günlük rutinim sen yokken Darkness'a yapıyodum. Ama sen şuan uyandığına göre Darkness'ı da uyandırıcam. Beraber uyandırmaya ne dersin?
Alex:Olur tabii uzun zamandır senle şaka yapmayı özledim.
G.O.A.T:Bende hadi gidelim.

Sessizce Darkness'ın odasına sızdık ve son gücümüzle ona bağırdık.

G.O.A.T:DARKNEEESS!!!
Alex:DARKNEEEESS!!!
G.O.A.T:UYAN LEENN!!! SABAH OLDUU!!!
Darkness:Offf abii yaa şunu yapıp durma artıkk!!!
G.O.A.T:Ee sende geç kalkma o zaman hadi hazırlan seni bekliyoz dışarda.
Darkness:Tmm geliyom.

Darkness'ta geldikten sonra herkese haber verdik ve tüm ekip evrenin kralının yanına gittik.

G.O.A.T:Günaydın kralım müsaade var mı?
Evrenin kralı:Günaydın çocuklar bende tam size yeni görevinizi açıklamaya gelicektim. Ama siz benden hızlı çıktınız.
Alex:Görev mi? Peki ne görevi var kralım?
Evrenin kralı:Evet çocuklar bugünkü göreviniz evrende yetişmekte olan öğrencileri ve askerleri ziyaret etmek ve onlara eğitim vermek.
Akira:Nasıl yani onlara bir nevi öğretmenlik mi yapıcaz?
Evrenin kralı:Aynen öyle Akira onlara eğitim vereceksiniz ve siz kadar olmasa da güçlü birer şovalye olucaklar.
Heskel:İşte bu tam benlik bi iş.
Laurel:Kulağa hoş geliyor.
Eclipse:Bir şovelye olarak başka şovalyelere eğitim vermek benim için bir onurdur.
Cordelius:Onlara gerçek bi koruyucu olmayı öğreticem.
Akilos:Benim sayemde ellerinden testere çıkarıcaklar.
Akira:Öyleyse onlara gerçek bir boğa nasıl süser göstericem. Ayrıca çekiç kullanmayı da öğreticem.
Heskel:Hahahaa onlara bütün dövüş tekniklerini göstericem.
Darkness:Ben olmadan orak sallamayı öğrenemezler.
Alex:Ben olmadan tırpan kullanmak olmaz.
G.O.A.T:Gelmiş geçmiş en iyi kılıç ustası onları eğiticek.
Laurel:Benim sayemde her hedefi tam on ikiden vurucaklar.
Amber:Bende onlara ateş bükmeyi öğreticem.
Light:Işık büyüsünü de unutmayalım.
Evrenin kralı:Bakıyorumda hemen kabul ettiniz.
G.O.A.T:Evet kralım bizden öğrenmeleri en doğrusu.
Evrenin kralı:Aferin çocuklar hazırsanız en yakın okuldan başlayabilirsiniz.
Alex:Tamamdır kralım.

Hemen okulları gezmeye başladık bütün öğrenciler bizim hayranımızdı kısa bir fotoğraflaşma sonrasında derslere başladık.

G.O.A.T:Merhaba çocuklar!
Öğrenciler:Heyy bakın G.O.A.T VE EKİBİ GELDİİİ!!! HOŞGELDİNİZ.
Alex:Hoşbulduk çocuklar. Bugün sizlere eğitim vermeye geldik. Daha sizin gibi birçok okul gezicez.
Öğrenciler:Önce sizden imza istiyoruz birde fotoğraf çekilelim.
Akira:Pekala o zaman ÇEKİİÇ!!! diye bağırsın. Çekiyoruum!!!
Öğrenciler:ÇEKİİİİİİİÇÇ!!!
Heskel:Eveet fotoğrafı da çekildiğimize göre artık derse geçebiliriz.
Öğrenciler:ELBETTEE!!!
G.O.A.T:Bakın sevgili öğrenciler. Kılıç asil bir silahtır. Ve kılıçı tutarken ne sert ne de gevşek tutmamalısınız. Kılıcı ya da silahınızı orta düzeyde tutmalı ve doğru kullanmaya özen göstermelisiniz. Yoksa çok yara alırsınız. Ayrıca kılıç savaşında karşınızdaki rakibin nereye vurucağını bilmek için vücut pozisyonlarını incelemek çok önemlidir. Yani hangi pozisyonda duruyosa oraya vurucak demektir.
Öğrenciler:Anladık hocam!
Heskel:Evet çocuklar kung fu dünya gezegeninde bulunan çin ülkesinin meşhur dövüş ve savunma sporudur. Birçoğunuza karışık gelebilir fakat öğrendikten sonrası çok kolaydır. Önce yumrukla başlıyoruz. Yumruğunuzu rakibinizin diyafram bölgesine vurursanız. Rakibin hassas noktasını vurmuş olursunuz. Bu nedenle diyaframı aklınızdan çıkarmayın. 2. Olarak tekme. Tekmenin birçok türü olduğu gibi birçok kuralı da vardır. Ve bu kuralları öğrenince kusursuz tekmeler atıcaksınız. 1. Tekmeyi ciddi atın ki rakip gözlerinizdeki tehlikeyi sezsin ve sizden korksun. 2. Rakibinizi asla kendinizden üstün görmeyin böyle yaparsanız kaybetme olasılığınız daha yüksek olur.
3. Tekmeyi gerekli yerde gereken zamanda kullanın. Böylece işiniz uzamaz. Anladınız mı çocuklar?
Öğrenciler:Anladık hocam!

1 saatin sonunda ders bitti ve  okuldan çıkarken öğrencileri izlemeye karar verdim. Ama gördüğüm şeyler içimi parçalamıştı. Çünkü okul çıkışı bütün öğrenciler ailelerine koşarak sarılıyorlardı. Bu beni nerdeyse ağlatıcak kadar yürek parçalayan bi görüntüydü. Çünkü daha 8 yaşındayken annemi ve babamı kaybetmiştim. Ve her okul çıkışı onlara sarılırdım. Şimdi ben bunu görüpte nasıl ağlamayayım? Hemen ağlayarak ordan kaçtım. Herkes ağladığımı gördü ve peşimden gelmeye başladılar.

Akira:G.O.A.T!!! Sen ağlıyo musun!?
Heskel:Heyy sen iyi misin!?
Alex:G.O.A.T!!! DURR!!! NEYİN VAAARR!!!??? BEKLEEE!!
Darkness:ABİİİ BEKLEEE!!! NOLDUU!!!???
Laurel:G.O.A.T!!! BEKLEE!!!
G.O.A.T:HAYIRR!!! GELMEYİN PEŞİMDEN YALNIZ KALMAK İSTİYORUM BIRAKIN BENİ NOLURR!!!😭😢😥
Laurel:HAYIR G.O.A.T!!! İYİ DEĞİLSİN! BURAYA GEL VE NE OLDUĞUNU ANLAT!
G.O.A.T:HAYIRR NOLUR BIRAKIN BENİ İYİYİM GERÇEKTEN!!! NİYE İNANMAK İSTEMİYOSUN!?😢
Laurel:ÇÜNKÜ YALAN SÖYLÜYORSUN!😤😞BİZDEN BİRŞEY SAKLAMA ARTIK!
G.O.A.T:ANLAMIYORSUNUZ!

Hüngür hüngür ağlayarak saraya girdim. Herkes etrafımda 4 dönmeye başladı hızlıca odama kaçtım. Evrenin kralı ne olduğunu sordu ama cevap veremedim

Evrenin kralı:Noldu G.O.A.T!? niye ağlıyosun!?
G.O.A.T:Üzgünüm kralım yorum yok.😢

Son hızımla odama kaçtım. Kapıyı kitledim ve ağlamaya devam ediyordum. Bir yandan evrenin kralı bir yandan Laurel kapımı açmaya çalışıyodu. Bende inatla gitmelerini söylüyordum.

Evrenin kralı:G.O.A.T!!! KAPIYI AÇAR MISIN LÜTFEN!?
Laurel:G.O.A.T LÜTFEN KAPIYI AÇ HADİ BANA GÜVENMİYO MUSUN!?
G.O.A.T:SANA ELBETTE GÜVENİYORUM AMA YALNIZ KALMAK İSTİYORUM! 😢😥
Laurel:HAYIR KABUL ETMİYORUM BAK G.O.A.T HERKESİN YAŞADIĞI UNUTAMADIĞI TRAVMALARI MUTLAKA OLUR AMA BUNU İÇİNE ATARAK SONSUZA KADAR YAŞAYAMAZSIN! LÜTFEN AÇ ŞU KAPIYI KONUŞALIM VE BU TATSIZLIĞI BERABER BİTİRELİM HADİ LÜTFEN.😥
G.O.A.T:😔😢HUUHH PEKİ TAMAM SENİ KIRMIYCAM😖

Anahtarla kapıyı açtım ve Laurel ağlayarak bana sarıldı. Sonrada kapıyı kapattı.

Laurel:G.O.A.T! Beni ne kadar korkuttuğunun farkında mısın!?
G.O.A.T:Ben artık hiçbir şeyin farkında değilim Laurel. Artık hiçbir şey bilmiyorum.
Laurel:Hayır elbette biliyosun. Sen hepimizden zekisin seni bu yüzden lider seçtik.
G.O.A.T:Farkındayım Laurel ama konu bu değil.
Laurel:Ee ne o zaman buraya derdini dinlemeye geldim.
G.O.A.T:Anlatmaya dilim varmıyo doğrusu.
Laurel:Olmaz G.O.A.T dinlemek zorundayım. Eğer anlatmazsan anlatana kadar burdan ayrılmam.
G.O.A.T:Haahh! Peki anlatıcam.
Laurel:hah şöyle sadede gel. Hadi başla.
G.O.A.T:Yaa ders bittikten sonra okul çıkışı öğrencilerin naptıklarını izliyodum. Çıkışta bütün öğrenciler ailelerine doğru koşuyodu sonrada sarılıyolardı. Sonra ben bunu görünce bi duygulandım tabii gözlerim doldu. Çünkü kendi ailemi hatırladım. Çocukken her okul çıkışı ailem hep beni beklerdi. Bende her seferinde aynı böyle koşarak onlara sarılırdım. Fakat şimdi sarılamıyorum😢😭çünkü onlar yok.😢keşke yanımda olsalar da onlara tekrar sarılsam😭Ama yok bu mümkün değil. Hep düşündüm keşke o suikastte onlar yerine ben ölseydim.
Laurel:Hayır böyle deme G.O.A.T!😥
G.O.A.T:Onları kaybettiğimde daha 8 yaşındaydım. Şuan 25 yaşındayım. Ve aradan 17 sene geçmesine rağmen bu yara kalbimde hiçbir zaman kapanmadı. Şuan dünyaya gidip oraya bakmak isterdim ama daha kötü olurum diye kıpırdamıyorum. Çünkü annemle babamın ölülerinin üstüne kapanıp kardeşimle beraber saatlerce ağladığım o an gözümde canlanıyor. Ve bu benim için hayattaki en büyük işkencedir.
Laurel:G.O.A.T! Sana sarılabilir miyim?😢
G.O.A.T:Niye ki!? Bana Darkness ve Alex'den başka kimse sarılmaz. Çünkü onlar benim ailemden kalan son kişiler.
Laurel:Yanılıyosun.
G.O.A.T:Neden?
Laurel:Çünkü biz bir aradayken asla yıkılmayan bir aileyiz zaten. Senin bir aile aramana gerek yok. O zaten dibinde senin ailen biziz G.O.A.T! Biz hepimiz senin yanındayız.
G.O.A.T:İyi ki varsınız sizi çok seviyorum.😢😌
Laurel:bizde seni seviyoruz G.O.A.T ve daima sevicez.
G.O.A.T:Şimdi sarılabilirsin😊
Laurel:Sağol G.O.A.T😊💙

Laurel bana sarıldı bende ona sarıldım. Böylece aramızda bir bağ oluştu. Ve acımı paylaşmak oldukça iyi geldi.

            23.BÖLÜM SONU

Bu sefer bölüm güzel başlayıp duygusal bitti ama yinede güzeldi bi beğenini alırım kanka😊💙😎👍👑





G.O.A.T:Bir kahramandan daha fazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin