BODRUM KATINA İLK İNMEK İSTEYENLER

37 4 0
                                    

Ben artık kayıp kızı aramaktan çok yorulmuştum. Artık kızı bulup rahatlamak istiyordum ama nerede olduğunu bilmiyordum. Bilsem zaten ne olursa olsun gidecektim.

Kızlarla sohbet ederken bir anda bodrum konusu açıldı. Benim aklıma yine kayıp kız geldi. Onu bulmayı her şeyden daha fazla istiyordum. Her ne olursa olsun eğer kız bodrum katındaysa bile oraya gitmeyi göze alırdım.

Ben artık dayanamadım. O bodrum katına ya gidecektim ya gidecektim. Kıza bir şey olmamalıydı. Belki de biri onu oraya bağladı. Zorla tutuluyor orada. Belki de okuldan kaçmıştır diye geçirdim aklımdan ama zannetmiyordum. Ben kızlara;

"Kızlar, acaba kayıp kız bodrum katında olabilir mi?"

"Abartma istersen Gülce. Kızın işi gücü yok bodrum katına gidecek." dedi Merve. Zaten beyni bir şeye çalışmıyordu.

"Neden olmasın Merve. Zaten kızın nerede olduğu belli değil."

"Neden oraya gitsin ki?"

"Belki biri kızı zorla orada tutuyor."

"Milletin işi gücü yok kızı bodrumda tutacak."

"İyi sen bilirsin saygısız."

"Benimle düzgün konuş valla seni burada gebertirim."

"Ne dedin anlamadım saygısız."

"Sus yoksa sonun iyi olmayacak."

"Saygısız, saygısız."

"Gülce sus."

"Yo susmayacağım ne yapacaksın?"

"Yeter her gün her gün ya."

"Bana saygısız demesin o zaman."

"Gülce sen de gitgide Merve' ye benzemeye başladın."

"Ne alaka o bana nasıl davranıyorsa ben de ona öyle davranacağım artık."

"Sen davran ondan sonra sen de kaybolursun belki bodrumdan falan çıkarsın." dedi ve güldü.

"Sen dalganı geç bodrum katından çıkarsa görürsün ama." dedim ve direk oradan çıktım. Arkamdan Merve hariç hepsi geldi. Artık biz kararımızı vermiştik. Kızı bulmak için bodrum katına gidecektik. Merve gelmezse gelmesin dedik. Bugün gidemezdik oraya ama daha sonra gitmemiz gerekiyordu. 

Biz kızlarla bir yere oturduk ve nasıl gideceğimizi planlamaya çalıştık. Aklımıza bir şey gelmiyordu. Ben kızı hemen bulmak istiyordum ama bulamıyordum.

Biz bir süre konuştuktan sonra Merve geldi.

"Sizden özür diliyorum ama o kızı asla bulamayacaksınız."

"Sen bizim işimize karışma Merve. Hem sen aramayacaksın kızı biz arayacağız."

"Tamam siz bilirsiniz."

Merve' ye çok sinir oluyordum. Nedense her şeye bununu sokuyordu. Her zaman yapıyordu bunu. Bir olur, iki olur ama üçten fazla olmaz yani.

Benim canım sıkılmıştı. Kızlara:

"Acaba yarın denesek olmaz mı?"

"Bence de."

"Tamam o zaman yarın yine konuşuyoruz."

"Hadi gidelim."

Çok sıkılmıştım. Öğlenden akşama kadar konuşmuştuk zaten. Ben odaya gider gitmez kulaklığımı aldım ve şarkı açtım. Şarkı dinlemek beni dinlendiriyordu.

Ben şarkı dinlerken bir anda Döndü geldi ve bize bağırdı

"Keşke sizinle aynı odada olmasaydım!"

"Ne oldu ne bağırıyorsun?"

"Sana ne"

Döndü çok sinirliydi. Zaten bağırdığı için korktum bir de daha çok bağırıyordu.

Çok kısa oldu biliyorum oy vermeyi unutmayın.


YATILI OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin