3. Bölüm "Yakından gelen ihanet"

48 3 24
                                    

Zaten Baran'ın Derya'ya olan aşkının bitmesi Baran'ın Melisa ile arasındaki ilişkiydi. Baran ileride Melisa ile birçok kez ilişkiye girecekti.

Haftada bir kere bazen iki kere. Zamanla da bu yüzden Derya'ya olan aşkı bitmişti. Derya'ya olan aşkı bitince bu sefer Derya'ya karşı olan saygısı azalmıştı.

Zaten ilişkilerde aşkın bitmesi saygının azalmasına,saygının bitmesi ise aşkın bitmesinin sebebidir.

Baran Derya'ya karşı olan saygısını Melisa ile birlikte olduğu zaman kaybetmişti. Melisa Baran ile tanışmasını onunla kurduğu birliktelikleri bu şekilde hatırlamıştı.

Baran Murat ile Melisa'ya Berna hakkında bir şey söylemeyeceğini Derya nasıl Melisa'yı bilmiyorsa Melisa'nın da Berna hakkında bir şey bilmeyeceğini söyledi.

Ardından Baran Murat'a "Melisa zaten benim ara sıra birliktelik yaşadığım bir kadın ona neden daha bir ilişki bile yaşamadığım Berna hakkında bir açıklama yapayım ki" dedi.

Murat Baran'ı onayladı. Ardından ikisi de oteldeki odalarına gittiler ve o gün olacak ihale için hazırlanmaya başladılar. Bu ihale için Açıkgöz holding çok uzun zamandır hazırlanıyordu.

Ve bu ihaleyi almak için çok kararlılardı. Baran odaya girdiği zaman telefonunu odada unuttuğunu fark etmişti. Ardından Melisa'dan gelen onlarca cevapsız arama olduğunu gördü.

Sonrasında Baran Melisa'yı aramıştı Melisa telefonu açmıştı ve Baran ile konuşmaya başlamıştı. Ona bu kadar zamandır nerede olduğunu telefonu neden açmadığını sordu. Kendisi için çok fazla endişelendiğini onu çok merak ettiğini söyledi.

Baran Murat ile konuştuğunu telefonu ise odada unuttuğunu söyledi. Melisa ise bunu bir daha yapmaması gerektiğini onun için çok endişelendiğini söyledi.

Baran ona bunun için üzgün olduğunu bir daha böyle bir şey yapmayacağını söylemişti ardından Melisa'ya önemli ihalenin bugün olduğunu ihalenin üzerinden bir kere daha geçmesi gerektiğini bu yüzden de telefonu kapatması gerektiğini söylemişti.

Melisa "aradığım zaman telefonu açarsan şimdi kapatabilirsin" dedi.

Baran"tekrardan telefonu yanımdan uzak tuttuğum için özür dilerim" dedi. Melisa telefonu kapattı ve Baran'ın kendisine gönderdiği videoyu açtı.

Baran Melisa'ya beraber vakit geçirirken çektikleri videolardan ve de fotoğraflardan bir klip hazırlamıştı. O videoda bu klip vardı. Melisa'nın çok uzun zamandır izlediği video buydu.

Baran ihale için hazırlanmıştı. Ama Baran'ın ihaleden daha çok beklediği şey Berna ile otelde konuştuğu birliktelikti. Aklından Derya'yı uzun zaman önce silip atan Baran şimdide eşine yapmayı düşündüğü başka bir ihanetin hazırlığındaydı.

Murat ve Baran hazırlandıktan sonra otelin çıkışında buluştular ve Murat Baran'a Derya'yı tekrardan aldatıp aldatmayacağını sordu.

Baran Murat'a "Derya benim için uzun zaman önce bitmiş yalan bir hikayeydi ona karşı bir şey hissetmiyorum bile yani onu aldatmış sayılmam" dedi.

Murat "madem böyle düşünüyorsun, neden ondan boşanmıyorsun?" dedi. Baran'ın kafasındaki düşünce çok karmaşık bir hal almıştı. Eşinden neden ayrılmadığı onun açısından mantıklı bir sebepti.

Baran Derya ile evlendikten sonra ona aşıktı ,sonra Melisa ile olan birlikteliği onun Derya'ya karşı olan hislerini öldürmüştü. Ama aynı zamanda Melisa'ya karşı bir aşk hissetmiyordu.

Onunla sadece birlikte oluyordu. Ama bu ilişki ortaya çıkarsa hem iş hayatında, hem de özel hayatında yalnız kalacağını düşündüğü için Derya'dan bu yüzden boşanmadığını söyledi.

İHANETİN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin