Paranormalliklerin gerçekliklerini araştıran bir araştırmacıyım.Yıl 2200'lü yıllar. 3. dünya savaşından beri dünyada kanıtlanamayan garip şeyler oluyor. Eğer böyle giderse dünya kendisini yenilemeye başlayacaktır. Tabi sadece bir teori, gerçi uzaydan metaor çarpması sonucu ölen dinazorları unutmamak gerek. Belki de bizim sonumuz da öyle olacak...
Şey bu gizli bir bilgi ama uzaydaki meteorları kendimize doğru çeken manyetik bir varlık keşfedildi. Varlık insan şeklinde ama insanlardan farklı olarak sarı kedi gözleri ve toz pembe saçları var. Bu varlığın diğer dikkat çeken özelliği ise saçlarını her zaman alttan toplu olacak şekilde iki at kuyruğu yapması.
Bu varlığı yakalamak imkansız gibi bir şey. Sihir dedektörlerimiz o varlığa yaklaştığı anda hata veriyor. Sihir dedektörlerimizin o varlığa yaklaştığında hata vermesini tek bir şey açıklayabilir. Bu varlık çok güçlü aklı hayali almayacak kadar güçlü. İlk başta bu sihirli varlığı bir büyücü sanmıştım. Cami kilise vb. her dinden önemli isimleri çağırdık ancak nafile. Aynı zamanda hükmümüz altında çalışan büyücülerin incelemesiyle bunun büyüden farklı bir şey olduğu ortaya çıktı.
Şu anda varlık hakkında bir çok teori var. Bunlardan ençok benimseneni farklı bir evrenden gelmiş olma teorisi. Ilk başta saçma geliyordu ancak uzun süreli bir araştırma sonucu bunun mümkünatı doğrulandı. Kısacası buraya yazamayacağım uzun denklemlerdeki bilinmeyen ifadelerin bulunması gerek. Yakın gelecekte bulunacağını zannetmiyorum ancak belki 1000 yıl sonra falan bulunabilir, uzak gelecekte.. Ama gerçeği bulmak zor Sonuç olarak sonsuz sayıda olasılıktan gerçek olanın bulunması bir ömür alır. Gerçi konumuz bu değil. Araştırmacılarımız bu varlıkla konuşma çabaları çalışmalarında bulunmuştur. Açıkçası bilinmeyen varlık cana yakın ve dost canlısı biri olma ihtimali yüksek. Konuşmanın her biri kaydedildi ve bu deftere aktarıyorum.
~(araştırmacı=X)
~(Bilinmeyen varlık=Y)X~ biz dostuz bizden kaçmana gerek yok Sadece konuşmak istiyoruz.
Y~ kaçmak mı sizin için çok güçlüyüm. Sizden kaçma ihtiyacım yok. Hem benim gibi sadece görevini yapan biri ile Ne konuşmak isteyebilirsiniz ki?
X~ Sizinle konuşma şerefini bana bahşederseniz söylerim
Y~ Tabii.. Zaten şu anda konuşmuyor muyuz Siz insanların zeka seviyesi çok düşükX~ Adınızı öğrenebilir miyim?
Y~ benim belirli bir adım yok. Adım her dilde değişir, her gezegende değişir. Kimi bana Evrensel der kimi bana Kahraman kimi de Uyum der. Ama en çok sevdiğim ismim her dilde değişen Yume (Yume japonca hayal demek)
X~ Peki dünyadaki göreviniz ne? Dünyada mı doğdunuz Yoksa farklı bir yerde mi?
Y~ dünyadaki görevimi yakın ya da uzak gelecekte açıklayacağım. Nerede ve ne zaman doğduğumu hatırlamıyorum. Gerçi cevaplamak zorunda değilim, fazlasıyla konuştuk artık görevime tekrar dönmek zorundayım.
Cümle bittikten sonra bilinmeyen varlık Daha doğrusu Yume adını kullandığımız varlık gülümsedi. Ardından Yume'nin üstüne yıldırım düştü.
Yıldırım'ın verdiği ışık süzmesi gittiğinde ortadan kaybolmuştu. Kaydedilen görüntüler için araştırmacılar sevinirken kaydedilen görüntüler kanıtlar kısacası hepsi yanmaya başladı. Tüm elektronik ürün kullanılarak kaydedilen deliler yanmıştı sadece benim gibi önemsiz birinin yazdığı kağıt sağ kalmıştı. Geri kalan tüm ekip kağıdı kopyalayarak araştırmalarına devam etti. Önemsiz biri olan ben bir anda çok önemli biri olmuştum. Bu bir tesadüf olamaz değil mi?Bu konuşmadan Yume hakkında bir şeyler öğrensek de bulmayı umduğumuz şeyler değildi. Yume adını verdiğimiz bu varlığın tüm evreni yok edecek güçte olması zira korkutucu. Gerçi bu konuşmadan sonra dünyadaki yerini tespit edemedik kimse de bu görüşmeden sonra da görmemiş. Belki de dünya üzerindeki görevi bitmiştir. Bu gizli bilgileri yazmamın sebebi artık emekliyim. Belki bundan sonraki nesiller bunu okur ve bana inanır. Muhtemelen hayır zaten hayattaki ömrüm tükendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusuz Kahraman
FantasiYetimhanede büyüyen genç Agatha; siyah saçlı, açık tenli, yeşil gözlü güzel bir kızdı. Ancak terbiye eğitimi almamış olan iyi biri ancak kaba üsluplu baş karakterimiz kahraman olmak üzere seçilmişti YAZARDAN NOT: ~Kitabın başı için daha sert ve pr...