Dream bu konu için kararsız gözüküyordu. O da herkes gibi istemiyordu tabii. Gözleri dolmuş şekilde bana bakıyordu.
D:
"Lütfen.. Biliyorum çok zor ama yapmalıyız."Diyelim beni ikna etti. Peki nerede kimle kalacaktım? Sapnap'e veda edemeyecek miydim?
A:
"Nereye gideceğiz bir daha hiç mi görüşemeyeceğiz?"D:
"Eve gidip eşyalarımızı toplayalım. George'a haber vereceğim. Bir süre Sapnap ile kalsın. İstiyorsan bende senle kalayım."A:
"Yapacak başka bir şeyimiz yok."D:
"Bekle burada geleceğim.**Dream pov*
Gidip eşyalarımı aldım ve Sapnap'in odasına girdim.
D:
"George."G:
"Dream?"D:
"Amaya'yı götürüyorum."S:
"Nereye götürüyorsun?"D:
"Ayrı kalmanız gerekmiyor muydu Sapnap?"George endişeli gözler ile sadece bizi izliyordu.
S:
"Dream sana soru sordum."D:
"Bir ev tutacağım. Bir süre orda kalırız."S:
"Amaya ile mi kalacaksın?"D:
"Kızı tek mi bırakayım Sapnap?"Konuşmayı bitirip dışarı çıktım.
*Amaya pov*
Odaya girip eşyalarımı topladım ve odadan çıktım. O sırada Dream ile karşılaştım.
A:
"Onlara veda etmem gerek."D:
"Hayır olmaz Amaya hemen gitmeliyiz."Dream kolumdan tutup beni dışarıya çıkardı. Gözlerim yine dolmuştu. Arabaya bindik. Dream arabayı eve sürdü.
A:
"Radyoyu açar mısın?"D:
"Tabii ki."Dream radyoya yöneldi ve tuşa bastı. Hasiktir.. Green Eyes..
Zaten gözlerim dolu iken bu şarkınun açılması beni daha da üzüyordu. Aklıma yeşil gözleri geliyor, kalbimi parçalıyordu. Kalbimin sıkıştığını hissedince elimi göğüsümde gezdirmeye başladım.
A:
"Dream.."Dream aniden arabayı durdurup endişeli gözlerle bana baktı.
D:
"İyi misin?"A:
"Hızlıca eve gidelim n'olur."Dream arabayı tekrar çalıştırdı. Bu sefer daha hızlı sürüyordu.
Eve geldiğimizde hemen odama çıktım. Sehpanın üzerinde duran fotoğrafımıza baktım.
George'a sarılıyordum. Dream ve Sapnap dişlerini göstererek gülüyorlardı. Bu fotoğrafı yanıma alsaydım canım çok yanacaktı. Dream kapıyı aralayıp içeriye baktı.
D:
"Amaya?"Dream fotoğrafa baktığımı görünce içeri girdi. Çenesini başıma koyup saçlarımı okşadı.
D:
"Geçecek hepsi.. Emin ol başımızda ki bu olay bitsin daha güzel yaşayacağız."Gözlerim dolu şekilde gülümsedim.
A:
"Hmhm."Dream hazırlanmıştı. Odadan çıkıp beni beklemeye başladı.
Herşeyim hazırdı. Fotoğrafı da alıp dışarıya çıktım.
A:
"Gidelim."Dream kafa salladı ve eşyaları alıp dışarıya çıktı. Arkasından gidip arabaya bindim.
D:
"Bir otel tuttum. Güzel bir ev bulana kadar orada kalacağız."Kafamı salladım ve yolu izlemeye başladım. Otelin önüne geldik ve eşyalarımızı dışarı çıkardık. Kayıt yaptırdıktan sonra odalarımıza gitmek için asansöre bindik.
D:
"Akşam 21.00'da aşağı restorantta ol. Birşeyler atıştırdıktan sonra dışarı çıkalım."A:
"Olur kafa dağıtalım biraz."Odaların olduğu kata geldik.
A:
"Dream benimle kalsana."D:
"Neden bebeğim?"A:
"Tek kalmak istemiyorum."D:
"Pekala geleyim."Dream benim kapımı açtı. İçeriye girdik ve odaya yerleştik.
A:
"Ne kadar ayrı kalacağız?"D:
"George ile görüşmene birşey diyemem ama Sapnap ile uzun zaman konuşmak dahi yok."Kafamı eğdim ve ayağa kalktım. İkimiz içinde kahve koydum. Kahveleri yapıp Dream'in yanına oturdum ve kahvesini verdim. Biraz oturup sohbet ettikten sonra yemek için aşağı indik. Yemeklerimizi yedikten sonra dışarıya yürüyüşe çıktık.
D:
"Bira içer misin?"A:
"Hayır demem aslında."Dream gülümsedi ve yanımızdaki marketten bira alıp geldi. Deniz kenarına geçip sohbet etmeye ve biraları içmeye başladık.
Boş şişelerin üzerine birde sigara yaktım. Dream'e de uzattım. Dream gözleri dolmuş denize bakıyordu.
A:
"Dream?"Dream gözlerini silip bana döndü.
A:
"İyi misin?"Dream ses etmeden bana sarıldı.
D:
"Onlarsız nasıl eskisi gibi olacağız Amaya?"Ağlamaya başlamıştı. Onunlan beraber ağlamaya başladım. Sigarayı bir kenara bırakıp Dream'e sarıldım.
A:
"B-bilmiyorum Dream.. Sakin ol lütfen."Dream geriye çekildi. Kıvırcık saçlarını geriye doğru attı. Kolumdaki tokayı çıkartıp Dream'in saçlarını bağladım. Dream gülünce bende gülmeye başladım. O sırada telefonum çalmaya başladı. Tanrım.. Bu Sapnap'in fotoğrafını atıp herşeyi başlatan numaraydı..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NİYAHAYAY YİNE ERKEN KESTİM BÖLÜMÜ.
Herneyse yine geç attım yeni bölümü özür dilerim.. Ama önceki bölümden daha fazla yazdım. Neyse yakın zamanda yeni bölümü atıcamm. Sizi seviyorum iyi okumalar muahauah