BÖLÜM 1

39 7 32
                                    

"Otur. Sıfır. " hiç şaşırmamıştım sıfır aldığıma. Çünkü zaten çalışmamıştım. Aslında bitoloji dersini seviyordum ama çalışmıyordum işte bende böyle bir malım. Kafamı sağ tarafa çevirdiğimde Tanem'in " malmısın sen" bakışıyla göz göze geldim.

Ve zil çaldı.

"Ekim sen kendindemisin zaten Rahinur hoca zar zor puan veriyor bide ilk sözlüden sıfır aldın" diyerek bana karşı bir sitemde bulundu.

" off napayım ya bu aralar aklım çok karışık herşey bok yolunda ilerliyor" dedi. Sınıftan Tanem'le çıkarken.

+ben biliyorum senim aklını kim karıştırdığını+ kimmiş + tabikide EREN yani başka seçeneğin mi var, sana on kere söylüyorum artık yanaş şu çocuğa zaten sen bişey yaptın mı hemen karşılık alırsın onda öyle bi potansiyel görüyorum+ sen zaten herşeyi görüyorsun + ben bi first kiss de görüyorum+ bence sen daha fazla bişey görmeden sus zaten aklımı iyice karıştırıyosun Allah'ın cezası ya.

Umarım herkes kendi iç sesiyle konuşuyordur yoksa delirdiğimi düşünücem.  Zaten deliyimde.

Öğlen tenefüsü olduğundan ilk önce lavaboya gittik.
" gel buraya sanada bi ruj sürelim malum seni görünce azıyorda beyfendi" yani biraz haklıydı gerçekten Eren beni görünce bi tuhaflaşıyordu.

"Olurr" dedim gülümseyerek.

+ sür sür biraz seksi ol + off ne diyon başladın yine + sürde biraz azdıralım ERENCİMİZİ, zaten azgında + ya tövbe estağfurullah,sende iyice coştun ha.

🙂


Şuan resmen geberecektim ikimizinde bütün vücudu temas ediyordu. Kafamı Tanem'e doğru çevirdim. Sağ tarafımda Eeren, sol tarafımda Tanem vardı.

Tanem salak salak yüz ifadeleri yapıyordu, bende yapmaması için kaş göz yapıyordum. Umarım bu ifadeleri başkaları görmemiştir. 

Sağ elindeki parayı sol çapraza doğru yani kanticinin görebileceği bir şekilde uzatmıştı. Resmen kolu ve bedeniyle bütün vücudumu kaplamıştı, zaten maşşallah o kaslar o sırt...

Başkası böyle bir hareket yapsaydı rahatsız olurdum ama şuan hiç rahatsız olmuyordum aksine kalbim o kadar hızlı atıyorduki ve çok heycanlanmıştım.

Önümdeki çocuğun ayağıma basmasıyla geriye doğru çekilerek " ahhh " diyerek hafif bağırdım.

Erenle aramızdaki mesafe iyice kapanmıştı ve artık herşeyimiz temas ediyordu.

"İyimisin" dedi bana doğru bakarak. Ayy sesine kurban yaağğ.

" iyiyim sadece biraz canım acıdı o kadar " dedim. En güzel ses tonumla konuşarak.

" tamam o zaman " dedi ve suyunu alıp gitti.  Ahh ahh bende öyle arkasından baka kaldım. 

+ anca bakarsın zaten + ya sen yine geldin mi + he geldim körmisin + ayy ben iyice manyadım yemin ederim ki. 

" az önce yaşananlar şaka mıydı şoktayım resmenn, azmış resmen s*kicekti seni biraz daha öyle kalsaydınız var-" sözünü keserek " ayy tamam tanem aklıma çok kötü şeyler geliyo 😈 " dedim yavaşça sırtına vurarak. 

BİR HAYÂLWhere stories live. Discover now