final

42 6 3
                                    

Ertesi gün yavaşça gözlerimi açarken Law'un yüzünü göğsüme gömdüğünü fark ettim. İlk bir kaç saniye uyku sersemei olduğum için sadeceboş bakışlarımlaydım.

Bir kaç kez göz kırpsamda sonrasında yüzüm utançla kızardı. Law'a baktım. Huzurlu bir şekilde uyuyordu... BENİM GÖĞÜSLERİME KAFASINI GÖMMÜŞ ŞEKİLDE.

Elimle gözlerimi ve alnımı utançla kaparken dişlerimi sıktım. "Uyansana be adam..." sesim kısık bir sesle. Law'un göğüslerime doğru mırıldanışını duydum ama ne dediğini anlayamadım. "Ne?" Dedim ona şaşkınca bakarken. O ise bana daha sıkı sarılırken derin bir nefes aldı. "Beş dakika daha..."

Ona şaşkınca baktım. Law'un ilk defa "5 dakika daha..." Dediğini duymuştum. Normalde o istesede uyuyamayan ve uyurken zorluk çeken biriydi. Ona bakarken yüzüm bir defa daha kızardı. Law, benim yanımda huzurlu hissediyorduysa öyle kalmalıydı.

Law uykuya dalarken onun saçlarını nazikçe okşadım. "Nasıl istersen..."

Law'un sessizce "teşekkürler" dediğini duydum.

Bir süre sonra Law'un üstümdeki ağırlığı rahatsız edici olmaya başlamıştı. Ezilmiş hissediyordum. Biraz hareket ederken Law uyku sersemi haliyle kollarını etrafıma doladı ve ikimizi de yan çevirdi. Onun uyuyan yüzünü izlemek için harika bir fırsattı. Hala bana sıkıca sarılıyordu.

Ona bir defa daha ne kadar aşık olduğumu anlamıştım.

Kısa bir süre sonra onunla beraber uyumuştum.

Uyandığımda kendi odamda kendi yatağımdaydım. Yatakta doğruldum ve etrafa baktım.

Law yoktu

Esnerken "sanırım tayfanın yanına gitti..." Diye düşündüm. Beni yatağıma taşımıştı ve beni önemsediğini hissetmek çok güzeldi. Kıyafetlerimi aldım ve banyoya ilerledim.

Banyoya aniden girince tıraşı daha yeni bitmiş üstsüz Law'u görünce şaşkınlık ve utanç karışımıyla ona bakıyordum. Law bana garipseyerek baktı. "Uyanmışsın ama sorun n..?" O daha cümlesini tamamlayamadan kapıyı onun yüzüne vurup hızla dışarı çıktım.

Kendimi koridora atarken Law'un önce şaşkınlık dolu "Ha?" Sesini sonra kahkahasını duydum. Yüzüm daha da kızarırken alnımı ovuşturdum

Kapı tekrar açıldığında bir kaç dakika olmuştu. Law kapıyı ardına kadar açtı ve yeni traş yaptığı yüzündeki sırıtışla beraber üstsüz şekilde geldi. Law, "Sorun ne (Y/n)-ya?" Dediğinde göz devirdim.

Ona utangaç bir şekilde baktım ve sonra tekrardan gözlerimi devirdim. "Üstünü giyin..." Law ise bana baktı ve kendi etrafında bir tur döndü. Kendi vücuduna ve kaslı gövdesine baktı. "Hmm... Her hangi bir sorun yok... Neden yapayım ki? Sonuçta burası benim evim. İstediğim gibi giyinirim."

Onun vücudunu incelemekten kendimi alamadım. Onun vücudundaki dövmeler her zaman ilgimi çekmişti... Utanç ve sinir karışımıyla beraber kaşlarımı çattım. "Law!" Dedim ona durmasını söyler gibi.

Law alaycı şekilde sırıtarak yüzüme eğildi. "Evet (Y/n)-ya?" Dediğinde önce kibarca onun yanağına elimi koydum. Yaklaşmak yerine elimi onun kulağına götürdüm ve çektim. Aşağıya, hizama çektim onun bakışlarıyla buluştu bakışlarım. Law küçük ve acılı bir şekilde inlerken sinirle gülümsüyordum. "Çocuk değilsin. Git giyin." Law elimden kurtulurken geri çekildi. "Tch... Pekala..." Dilini şaklatarak bıkkınca konuştuktan sonra elini kafasına uzattı. Olmayan şapkasını başına eğmek için.

Güldüm ve zaten fazla uzatmadan ayrıldık. Duştan sonra saçımı kuruladım ve mutfağa, kahvaltıyı hazırlamada Law'a yardım etmeye gittim.

***

EN BAHTSIZ - Trafalgar Law x okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin