"Kookie elini açar mısın?" diye sordu Eun heyecanla. Merak ettiği bir şey vardı. Omeganın söylediği her şeyi anında yapan Jungkook da onu dinleyip elini açtı.
Minik omega kendi elini büyük elin üzerine koyup kıkırdadı.
"Elime bak, küçücük."
Jikook ikilisi onun bu tatlı haline ölüp biterken, Eun gördüğü kişiyle hızla ayağa kalktı.
"Anne anne! Bak Hana orada!"
Sınıfındaki arkadaşını görmüş olmak Eun'u çok mutlu etti. Meraklı bakışları annesini bulurken: "Yanına gidebilir miyim anneciğim?" diye sordu.
"Tabii ki gidebilirsin."
Eun ayakkabılarını giydikten sonra çok da uzak olmayan aileye doğru koşturdu. Jimin o aileyi tanıyor olmasa asla yollamazdı. Ama toplantılardan dolayı tanışıyorlardı. Ayrıca Hana, Eun'un sınıftaki en yakın arkadaşıydı.
"Bugün, kapıda olanlar çok komikti." diyerek sohbet başlattı Jungkook.
"Eee, Eun'u sen alıştırdın. Kızıma tek kelime edemezsin Jeon."
Alfa olan onun bu dediğine yan bir şekilde sırıttı. Tabii ki de şikayet etmiyordu. Biricik omeganın en güzel, huzurlu şekilde büyümesi için her şeyi yapardı.
"Şikayet ve ben? Ne Eun'un ne de senin hakkında şikayet edebileceğim tek bir konu bile yok, inan bana."
"Peki, öyle olsun bakalım."
...
Günler günleri, Jungkook da Park Ailesi'ni kovaladı. Ve Eun-Jeong'un gösteri günü geldi.
Jungkook: Ben geldim Min
Jimin gördüğü mesajla hızla eşyalarını toplayıp evden çıktı. Heyecandan eli ayağı titriyordu.
Biricik kızının ilk dans gösterisiydi!
Arabanın dışında kendisini bekleyen bedene el salladı ve seri adımlarla yanına ilerledi.
"Hazır mısın?" diye sordu Jungkook heyecanla. Onun da kalbi maraton koşmuş gibi atıyordu.
"Hem de çok, bir an önce gidelim."
Arabaya bindikten kısa bir süre sonra gösterinin yapılacağı mekana vardılar. Veliler kolay gelebilsin diye okulun yakınındaki bir yerle anlaşmıştı öğretmenleri.
Gösterinin başlamasına az kala, kendilerine ayrılmış olan yerlere oturdu Jikook ikilisi. Heyecandan midesi bulanan omega, başta nefesini düzenlemeyi denedi.
Ama başarılı olamayınca, biraz da olsa sakinleşmek için yanındaki bedenin elini tuttu.
Onun heyecanla karışık gerginliğini fark eden Jungkook minik bir şekilde tebessüm etti ve eli arasındaki yumuşak eli daha çok sıktı.
"Sakin ol Jimin, Eun mükemmel bir iş çıkaracak."
"Biliyorum sadece-yanlış bir hamle yaparsa etkisinden çıkamaz ve kendisini güvende hissetmez."
"Bugün için çok çalıştı. Hatasız yapacağına eminim."
"Umarım öyle olur."
Salondaki ışıkların çoğu kapanıp, sahne ön plana çıktığında nefesini tuttu Jimin.
Minik çocuklar sırayla sahneye çıktığında, Eun-Jeong'un bakışları yan yana oturmuş ikiliyi buldu ve sevimlice gülümsedi.
Arka planda şarkı çalmaya başladığında kostüm giymiş olan çocuklar dans etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For Eun-Jeong|Jikook|
RomanceAynı iş yerinde çalışan stilist omega Jimin ve pazarlamacı alfa Jungkook bir proje için bir araya gelirler. Jungkook, bir süredir hoşlandığı Jimin ve onun kızı Eun-Jeong'la minik bir aile olmak için her şeyi yapar. Soft bir omegaverse kitabıdır.