ÇAĞAN EFE AK'tan
Leya'nın kalbi durmuştu... Bir monitöre bir Leya'ya bakıyordum sonra cama doğru baktım ve bağırmaya başladım.
ÇAĞAN: DOKTOOOR!! LEYA! Leya sakın yapma kardeşim şimdi olmaz! Şimdi değil! DOKTOR!!
Tuana ve yanında diğer doktor ve hemşireler içeriye girdi beni çıkarmaya başladılar, Yağız camın önündeydi, o da aynı benim gibi çıldırmış durumdaydı. Yanına gittim o ağlıyordu ama ben ağlayamıyordum, gözlerim dolmuştu ama o yaşın oradan düşmesine izin vermiyordum. Boğazımda bir düğüm olmuştu sanki ne nefes alabiliyordum ne de konuşabiliyordum.
Doktor eline şok cihazını alıp hemen Leya'nın kalbine şok verdi yine dönmedi, 250'ye ayarladılar... Yine dönmedi.
ÇAĞAN: Hadi Leya... Hadi kardeşim bırakma bizi küçücük çocuğunu bırakma daha anasının kucağına gelemedi hadi yapma bunu.
En sonunda ekrandaki çizgiler oynamaya başlamıştı... Leya hayata geri dönmüş vazgeçmemişti. Yağız'ın nasıl derin nefes aldığını görmüştüm. Doktor içeriden çıktı onun da gözleri doluydu.
TUANA: Böyle komplikasyon olması gayet normal çünkü Leya doğum yaparken çok fazla sıkıntı çekti ve haliyle sürekli nefesi kesildi, kalbi yoruldu ama şimdi iyi durumu birazdan normal odaya alırız.
Yağız ellerini dua edercesine kaldırdı, bende gözlerimi kapattım.
YAĞIZ: Ooh Allah'ım çok şükür sana.
Doktor'la göz göze geldik kalbim çarpmaya başlamıştı ama nedeni neydi ?
Neden ona bakarken kalbim bir anda çarmaya başlamıştı?
Bakışmamızı bölen Yağız'ın sesiydi, (En güzel anların katilisin Yağız😂) göz devirerek baktım bıyık altından gülüyordu.
ÇAĞAN: Ne var Lan ne ?! Yine ne istiyorsun ? Başladın yine araya girmeye!
Yağız gülerek elini omzuma koydu Doktor'a baktığımda gülümsüyordu. Yağız'ın eline vurarak omzumdan ittirdim.
ÇAĞAN: Yağız bir s........ git a*k yaa
Yağız gülerek boğazını temizledi ve ciddileşti.
YAĞIZ: Yenge içeriye girebilir miyim ? Müsaade varsa eğer?
TUANA: Tabi ki Yağız'cım girebilirsin. De şu Yenge deme meselesini bir kaldırsak mı? Bana adımla hitap et mesela.
ÇAĞAN: Eğer öyle birşey yaparsa gebertirim onu.
Öyle dememle Tuana bana baktı, ve konuşmaya başladı.
TUANA: Pardon da! Sanane, sen ne diye karışıyorsun ki?!
ÇAĞAN: Kocan olarak karışıyorum öyle birşey diyemez!
Tuana bunu dememle bana doğru yaklaştı aramızda sadece birkaç santim mesafe kalmıştı ki durdu ve konuşmaya başladı.
TUANA: Birincisi kocam olman imkansız çünkü biz kağıt üzerinde evliyiz "sadece imzalarımız yan yana durabilir biz asla" demiştin hatırlıyorsan. Ne oldu da fikrin değişti onu anlamadım? İkincisi sadece kağıt üzerinde evli olduğun bir kadına karışmak gibi bir lüksün olamaz noktaa.
Bu kadar yakınlık sabrımı fazlasıyla sınıyordu, gözlerim istemsizce dudaklarına kaydı. Dediklerinde sonuna kadar haklıydı, ama ben ona istediğini vermeyecektim ona aşık olmak gibi bir hata da asla yapmayacaktım. Bizim sadece imzalarımız yan yana durabilir biz asla durmayacaktık yerimi de haddimi de unutmamam lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Ve Beyaz
RomanceHer aşkın da kendi kaderi vardır; Kimi doğar, büyür, ölür kimi sevdaya dönüşür... 🤍🖤