Herkese merhabalar✨Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Seviyorum siziii🤍💕
__ __ __ __ __ __ __ __
Yaklaşık iki saattir Yaman'ın çağırdığı ekiple davete hazırlanıyorum. Biri bir yandan saçımı yapıyor biri ise makyajımı. Kıyafet seçimim ise adeta define gibi geçmişti. Chanel takımlar, Dior, Celine, Louis Vuitton ve daha adını bilmediğim bir sürü markadan kıyafetler vardı.
Ben ise krem belden oturan çok şık ama sade bir elbise seçtim. Saçımı rat ama sağlam bir şekilde toplattırdım. Makyajımı sade ama ışıltılı tuttular. Ne yalan söyleyeyim, ben bile kendime aşık oldum desem yeridir.
( Leylim'in elbisesi)Makyaj masasından bir gloss alıp sürecekken aşağıdan bir bağırtı geldi.
" Leylim, abicim hadi geç kalıyoruz."
Yaman'ın sesini duyunca biraz daha hızlanarak son kontrolleri yapmaya çalıştım.Dudağıma glossumu sürdükten sonra aynadan kendimi bir kez daha kontrol edince elime küçük çantamı alıp aşağıya doğru indim.
Merdivenden inerken bir yandan kabarık olan elbisemin etek kısmı sanki disney prensesleri deki gibi salındı. İndiğimde ise kapının önünde tüm soydar erkekleri büyük bir dikkatle bana bakıyordu.
Geldiğimde telefonundan bir şeyler yapan Toprak'ın bile ben inince mesaj yazdığı eli ekranda dondu ve tüm odağı bana döndü.
Yaman aralarından sıyrılıp merdivenin önüne kadar geldi ve bir centilmen gibi elini zarifçe bana uzattı.
" Kavalyen olarak beni seçtiğin için şanslı olmalıyım." Elimi tutup son birkaç basamkda bana eşlik etti bir yandan da tepeden tırnağa beni süzdü.
" Nasıl bir zarafet bu." Diyip elimin üzerini öptü. Yaman'a her saniye düşmem normal mi?
" Gecenin yıldızı ben olacaktım ama yanımda sen varken biraz zor olcak herhalde." Kolunu dirseginden hafifçe büküp bana doğru uzattı ve koluna girmemi sağladı.
Bu iltifatlarina karşı istemsizce güldüm. Onun başlattığı bu kraliyet oyununa ayak uydurup hafifçe eğildim.
" Zarif yorumların için teşekkür ederim."Elimle girdiğim kolunu tamamen sardım ve ona baktım." Ama rolünü senden calmam mümkün değil gibi. Sende çok yakışıklı olmuşsun."
Doğruya doğru arkadaşlar. Yaman giydiği siyah takımı ve kravatıyla baştan aşağı bir prens gibi görünüyordu. Bir bakanın bir kez bakmak isteyeceği türden. Ay durun içimden nazar duası okuyayım ödül de alacak zaten iyice göze gelir yoksa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşeren Umutlar
Novela JuvenilBu kitap Soydar ailesinin birleşme hikayesidir. Ben leylim, gerçek ailemle tanışmaya gidiyorum. Kim bilir belki onlar da beni aynı umutla bekliyordur. Abilerim ve aile hikayesidir. Farklı bir aile hikâyesine ihtiyacınız varsa tam size göre bir kitap.