Κεφάλαιο 15- Νόρντινμπαντ- Μέρος 1ο

14 2 4
                                    

«Λοιπόν, αυτή είναι μία μέρα που δε θα ξεχάσω σύντομα. Έχω δει λίγα πράγματα στον καιρό μου, όμως δεν είχα πετάξει στην πλάτη ενός Αετού μέχρι σήμερα!» είπε ενθουσιασμένος ο Μπρούνι μόλις προσγειώθηκαν. Βρίσκονταν σε ένα παλάτι χτισμένο σε ένα βουνό, σε μια μεγάλη αυλή στο βάθος της οποίας βρισκόταν μια πελώρια πέτρινη πύλη μπροστά από την οποία στάθηκαν. Ο άλλος Νάνος είχε υποχωρήσει προς το εσωτερικό λέγοντας ότι θα τους έβρισκε μετά.

«Ω, τώρα που είναι λίγο ευκολότερο να μιλήσουμε, αφήστε με να σας ευχαριστήσω καταλλήλως που σώσατε τις ζωές μας και να σας καλωσορίσω στο Νόρντινμπαντ, το σπίτι μας.» συνέχισε ο Μπρούνι. «Ο πατέρας του Νόρντρι, ο Άρχοντας Γκόριν, θα θέλει να μιλήσει μαζί σας. Ο Νόρντρι έχει προπορευθεί για να αναφέρει την έφοδο στο Γκούνταμπαντ και να του πει για όλα όσα κάνατε για εμάς.»

«τι μπορείς να μας πεις για τη συσκευή που χρησιμοποιήσατε για να καταρρεύσει η οροφή στο Γκούνταμπαντ; Σε όλα μυ τα μακρινά χρόνια σπουδών δεν έχω ακούσει τίποτα σχετικά με αυτό.» είπε η Άντριελ.

«Ήταν μια αρχαία άμυνα φτιαγμένη από τους Νάνους που κατοικούσαν στο Γκούνταμπαντ πριν πολύ καιρό. Κανένας δεν καταλάβαινε τη ποιότητα της πέτρας καλύτερα από τους Νάνους των παλιών καιρών και ήξεραν πως ακριβώς ο σωστός ήχος μπορώ να προκαλέσει τη σταθερή πέτρα να διαλυθεί. Χρησιμοποίησαν εκείνη τη γνώση για να χτίσουν μια άμυνα ενάντια στον εχθρό που θα μπορούσε να αναγκάσει την είσοδο του μέσα από τις πύλες του σπιτιού τους.»

«Όμως το Όρος Γκούνταμπαντ βρίσκεται στα χέρια των Ορκ εδώ και αιώνες. Πώς γνωρίζατε για αυτό το όπλο;» απόρησε ο Έρανταν.

«Ναι, έχει υπάρξει στα χέρια των Ορκ για πολλά χρόνια, όμως όχι απευθείας. Εγώ ήμουν ακόμα παλικάρι όταν ο λαός μου πολέμησαν έναν μεγάλο πόλεμο ενάντια στα Ορκ όμως ο πατέρας μου βοήθησε να υπερασπιστούν το Γκούνταμπαντ. Ήταν ένας από τους τεχνητές πέτρας που βρήκαν το όπλο. Του Έκανε μεγάλη εντύπωση και μου είπε την ιστορία τόσες πολλές φορές που ήμουν σίγουρος πως θα έβρισκα το πράγμα και θα το χρησιμοποιούσα ενάντια στα Ορκ.»

«Μα πώς ξέρατε ότι θα δούλευε ακόμα μετά από όλον αυτό τον καιρό;» τον ρώτησε ο Φάριν.

Ο άλλος Νάνος γέλασε και απάντησε:

«Δεν το ξέραμε. Όλο το πράμα ήταν ένα στοίχημα, ευτυχώς το κερδίσαμε.»

«Είμαστε χαρούμενοι που γίναμε δεκτοί εδώ, όμως στη βιασύνη της μάχης και στη βιαστική μας απόδραση φοβούμαι πως μας διέφυγε το όνομα σου...» του είπε τότε ο Έρανταν.

Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος στον Βορρά #SCBC2024Donde viven las historias. Descúbrelo ahora