Daha o zamanlar sadece 5 yaşındaydım annemi kaybedeli...
Bana 16 yaşına kadar babam bakmıştı.Taki o güne kadar,herşeyin sona erdiği gün,babamın güzel yüzüne bir daha bakamayacağım gün..."Görüşürüz baba,kendine iyi bak sadece 1 hafta orada kalacağım."
"Tamam gülüşünü sevdiğim.Bak ama Antalya'da gece vakti dışarı çıkma tamam mı?"
"Senin ne zaman sözünden çıktığımı gördün?"
"Sayma mı ister misin?"
"Ahhh,hadi baba."
"Tamam,tamam gel de öpeyim."
Saçlarımı alnımdan çekerek öpücük kondurdu.Ahhh canım babam.Onun ne kadar sözünden çıksamda onu herşeyden çok seviyorum.
"Tren geldi baba.Artık gitmeliyim."
"Dikkat et bak kendine."
"Ederim baba gel bende öpücem."
Koca yanağına bir öpücükde ben kondurdum.Trene binerken uzaktan babama el salladım.Gözlerinin dolduğunu hissedebiliyordum.Sadece 1 haftalığına gidiyorum fakat baba yüreği işte...
Arkalarda bir koltuğa oturdum,cama başımı yasladım ve telefonumdan Spotify'a girerek Silent Cry açtım.Bu şarkı bana annemi hatırlatıyordu,neden bilmiyorum.Nasıl öldüğünü inanın bende,babamda bilmiyoruz.
Antalya'ya gitme sebebim bir oyuncu olduğum için çekimler nadiren başka şehirlerde çekilebiliyor.Oyuncuların işi kolay gözüksede çok zordu.Kaç sayfalık ezber,her çekimden önce saça fön çekmeleri,makyaj yapmaları,defalarca denemek,çok sevdiğin bir sahneyi yapamayıp başkasına rolü vermeleri...
Annemin nasıl öldüğünü düşünürken,uykuya dalmışım.
Uyandığımda telefondan saat kaç olduğuna baktım.Daha erkendi neyseki.Telefonumdan Whatsapp'ı açtım.
-Kanka ben varıyorum bir yarım saatim kaldı.Sen napıyorsun.Merak ettim hiç yazmamışsın.Normalde her dakika yazarsın. 16.30
- KANKA KURTAR BENI BURDAN YETER SIKILDIM KAÇ SAATTİR TOPLANTI BİTMİYO YA. 16.33
-Ilk okuduğumda kaçırıldın sandım bir an,korktum ya.
-Evet Antalya'dan,İstanbul'a uçayım.Eğer İstanbulda olsaydım bir bahane bulurdum. 16.33-Dur yakalancam telefona bakarken öptüm bayy.
16.33-Muah💋 16.33
- 💋💋💋💋 16.34
Şimdi ne yapacaktım canım sıkılıyordu küçük bir çocukmuşum gibi.Biraz düşündükten sonra Snapchat'e girdim.Birilerine istek attım.Yanımdaki çocukda Snapchat'deydi.Hayır onun telefonunu izlemiyordum gözüm kaymıştı sadece.
Kakisli Cuval isteğinizi kabul etti.
-Selam
-Selam canim sıkildigi icin birilerini yaziyorum.
-Bende iyiki yaziyomussun.
-Eee nasilsin bakalim,kendini tanit nasi gozukuosun??
-Hicc trende bosbos son yarim saatin gecmesini bekliyorum.
-Aa bende trendeyim.Nasi gorunuosun merak ettim
-Sari sac,mavi goz,hafif ciller,kumral ten.
Yanımdaki çocuk bir anda bana baktı.Neden böyle bakmıştıki?
-Daha demin sana bakan bendim.Tesadufe gel senn.
Bu sefer şaşkınlıkla ona bakan bendim.Neden bilmiyorum ama çok utanmıştım.
-Cok guzelsiniz hanimefendi.
-Saolun beyefendi