❛❛MGLISTY MORDERCA tom I - PRZEKLEŃSTWO AMBICJI❜❜

67 9 6
                                    


✩ ✩ ✩

PRZEDSTAWIAM KSIĄŻKĘ
❛❛MGLISTY MORDERCA tom I – PRZEKLEŃSTWO AMBICJI❜❜

Autorką dzieła jest
☞︎︎︎ crazymarazm

Okładka aktualna na dzień publikacji rozmowy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Okładka aktualna na dzień publikacji rozmowy.

Rozmowa z polecenia Senturna, przeprowadzona w kwietniu 2024 roku.
·
Data publikacji: 21.04.2024 r.

Dziennikarka: Hejka! Jestem xNoorshally i chciałabym porozmawiać o Twoim dziele „MGLISTY MORDERCA tom I - PRZEKLEŃSTWO AMBICJI". Jestem dziennikarką i kimś na wzór recenzenta. Chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej o Twojej książce, aby opowiedzieć o niej osobom, które być może jeszcze do Ciebie nie trafiły! Byłabyś zainteresowana rozmową?

crazymarazm: Z miłą chęcią wezmę udział w tej zabawie ;)

Dziennikarka: Cudnie! Zacznijmy od tego co najważniejsze, a mianowicie od tytułu utworu. Jak powstał, skąd wzięłaś na niego pomysł i co oznacza względem książki? Jest powiązany z dziełem w jakiś konkretny sposób? (Nawiązuje do pewnych wydarzeń, sytuacji w utworze lub tym podobnych?)

crazymarazm: Dużo by opowiadać... A więc w skrócie. Pierwotnie mojemu tekstowi nadałam tytuł „Diamentowe Jaskinie", jednak obszerność poruszonych przez mnie wątków, zmusił mnie, aby skupić się wyłącznie na części, a resztę przenieść. Padło na „Mglistego Mordercę", gdyż to na odkryciu jego tożsamości zakończyłam pisać pierwszy tom.

Tytuł „MGLISTY MORDERCA" powstał dzięki idei monstrum bądź też jak niektórzy uważają, wojownika, który morduje syreny tylko i wyłącznie podczas nawiedzającej zamek mgły.

Dziennikarka: Tytuł za nami, dlatego skupmy się teraz na tematyce. Co skrywa się za okładką książki? W jakim klimacie jest ona prowadzona? Jest to powieść, dramat, one-shot, a może coś innego?

crazymarazm: Okładka to mieszanka opisu pierwszej ofiary oraz wyobrażenia skrywającego się we mgle potwora. Niektórzy zdążyli zwrócić mi uwagę, że tytuł i okładka mogą zmylić, gdyż wskazują one na kryminał, a ja jednak piszę historię fantastyczną z morderstwem w tle. Gatunkiem określiłabym ją jako high fantasy pisaną z perspektywy kilku postaci, od których zależy klimat konkretnych rozdziałów. Na przykład Tormod w swoich poetyckich opisach rozwodzi się nad wszelkim pięknem artystycznym bądź zachwyca nad wdziękami syren.

Dziennikarka: A w jakiej narracji książka jest prowadzona?

crazymarazm: Pierwszy draft napisałam jako narrator wszechwiedzący, ale przy poprawkach wprowadziłam narrację trzecioosobową wielokrotną z bohaterem prowadzącym.

Noorshallanckie RozmowyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz