manyak

770 22 114
                                    

Jisung- anne ben çıkıyorum

Bayan han- tamam dikkat et bak bugün okulun ilk günü bak arkadaşlarınla iyi geçin.

J- tamam anne byee!

Annemin yanağına öpücük kon durduktan sonra okula gittim evet 2.sınıftım Japonya'dan ayrılmıştım.
Ben han jisung. Güney Koreliyim ama annemin karnındayken Japonya'ya gitmişlerdi. Ve bu yüzden Japonya'da doğdum. Ama jopanyam okadarda iyi sayılmazdı. Yenilikler Korecede daha iyiydim.

J- bu okul neden bukadar uzun yaa?!! İki saattir yürüyom. Sonunda... Geldim evet...

Kendi kendime konuşurken okula vardım sonunda...

Okula gittim girdiğim gibi herkes bana bakıyordu bende onlara battıktan sonra sınıfıma gittim ama yerini bilmiyordym bu yüzden biri'lerine soracaktım

J- nerede bu sınıf ya hah bakarmısınız?

M- ne var ibne?

J- pardon derken neyse ben 10/A sınıfını arıyorumda nerede biliyormusunuz?

Karşımdaki mal bir gülüş patlatığında bana bakarak yüzüme eğildi ve sesiz bir şekilde

M- hah.. Sen yeni geldin demi ne güzel benim sınıftasın şu Han jisung sen olmalısın?.

J- e-evet     
Salak jisung ne kekelion amk!??

J- a evet benim. Nerede sınıf sınıfa gideceğim.

M- kendin git Allah Allah senle mi uğraşmam ucube.

Amk ibneydi şimdi ucube olduk amk salak mı bu çocuk?

J- offf.

Arkama bakmadan yürüdüm bu okul neden böyle?

Arkadaşlar bu arada jisung 1.sınıfı Japonya'da okudu diğerleri orta okul falan hepsini güney Kore de 🇰🇷 nyse hadi maş maş okuyun.

Kocaman okulun ardından sınıfımı bulduktan sonra içine girdim. Zil çoktan çalmıştı amk o çocuğun yüzünden dersimin yarısı gitti. Offf

H(hoca amk hyunjin alakası yok) -merhaba tanışıyormuyuz yenimi geldin?

J- evet hocam yeni geldim ben Han jisung.

H- anladım jisung teneffüs olunca konuşalım zaten dersin yarısında yoksun.

J- tamam hocam.

Bir boş sıraya oturdum aslında camın kenarında oturmak isterdim ama sanırım orada biri oturuyordu. Sıra boştu ama çanta vardı. Nyse dedikten sonra hocaya döndüm ve hocayı dinledim.

...

Kapı çaldı kapıya doğru yöneldim ben başka biri dönmedi kapıya sanki kimin olacağını biliyorlardı.
Evet bu o çocuktu bana ibne ve ucube diyen çocuk.

H- minho oğlum ders bitti neredeydin?

M- hocam sanırım bana aşık çok var beni bi türlü bırakmadı kızlar ya.

Yüzünde çok piç bi sırıtış vardı bu oldukça sinir bozucuydu. Hoca minho ya

H- tamam geç yerine.

Hoca sakindi o çocuğun ismi minhomuydu cidden? Nyse ya off banane sonuçta sevmiyorum o çocuğu.
Kesin kesin hehe

                                                                             

BENİM ZORBAM●MİNSUNG🔞 {Tamamlandı ✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin