21. Bölüm

870 58 206
                                    

Ahmet'ten:

Benim peşimden Feride gelince o Burak pisliğine olan bütün sinirimi Feride'ye yansıtmıştım.. Saçma sapan şeyler söylemiştim ona.. Kalbinin kırıldığını görmemek için salak olmak gerekiyordu..

Ama en ağırıda neydi biliyor musunuz?.. "Olamazmış.." Bana, bizim olamayacağımızı söyledi...

Ofise girene kadar arkasından hiçbir şey yapamadan, diyemeden bakakalmıştım. Bir an gözlerim dolmuştu ama burası asla yeri değildi. Kendimi toparladım, ofise girdim.

Bahçeye gittiğimde gözüm direkt Feride'yi aradı. Kızlar ve erkekler ayrı masalara ayrılmıştı ve Feride, kızların masasındaydı. Fakat yapığı şey dikkatimi çekmişti. Bilekliğini çıkartmaya çalışıyordu...

İşte bu olmazdı. O bilekliği çıkarırsa bir daha takmayacağını biliyordum, Feride'yi tanıyordum.

Hızla kızların masasına gittim, Feride'nin bileklik takılı elini tuttum. Tam o sırada bilekliğini çıkardığı için bileklik elime düşmüştü.

Feride dahil masadaki herkes anlamadan bana bakarken konuştum.

"Feride, kliple ilgili bir şey konuşmalıyız." Dedim elini bırakmadan.

Sinirle nefes verdi.

"Bitti Ahmet, konuşacak bir şey yok." Dedi gözlerini gözlerime sabitleyerek.

"Ne?" Dedi masadaki herkes.

"Klip bitti." Dedi hâlâ gözlerini gözlerimden ayırmazken.

"Klibin bitmiş olması klipte bir sorun çıkmayacağı anlamına gelmiyor." Dedim.

"Ne sorunu abi!? Bize de söylesene!" Dedi Sıla.

Bakışlarımı Sıla'ya çevirdim.

"Sana sonra, evde söylerim abiciğim." Dedim ve başka kimseyi konuşturmadan Feride'nin eline elimi kenetledim, yürümeye başladım.

"Ahmet! Durur musun ya! Gelmiyorum!" Desede duymazdan geldim.

Elimde bilekliğini hâlâ sıkıca tutuyordum.

Ofise girdiğimizde zaten birçoğu boş olan odalardan birine girdim. Feride'yse girer girmez elini elimden sertçe çekmişti.

"Ne var, ne!? Dediklerin yetmedi mi Ahmet!? İçin soğuyacaksa söyle, bekliyorum!" Dedi.

Sinirle nefes verdim.

"Feride, bu ne!?" Dedim bilekliği göstererek.

Göz devirdi.

"Bilmem! Bir hatadır belki!" Dedi.

"Hata öyle mi Feride?.. En ufak bir yanlışımda çıkaracak mısın bu bilekliği?" Dedim.

"Ahmet, sen hata yapsan da bunun hata olduğunu çok geç fark ediyorsun tamam mı? Bu yüzden sen fark edene kadar da iş işten geçmiş oluyor. Ayrıca o bilekliğinde sandığın gibi bir değeri yok gözümde. Yalnızca bir videodan kalan bir şey benim için." Dedi.

Az önce dediklerimin intikamını alıyordu. Ama bu sefer aynı hatayı yapıp da ben de onun gibi yapmayacaktım.

Bir süre bir şey demeden gözlerime baktığında hızlıca bileğinden tuttum.

AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin