10.BÖLÜM

236 19 45
                                    

Hoşgeldinizzz...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar...

Şarkı:

Sezen aksu-Seni yerler

Başlamadan önce bir kalp bırakalım buraya 💝

....



Gözlerimi yeni bir sabaha açtım. Dün yaptığımız plandan sonra herkes dağılmıştı. Saraç Sude'ye gitmişti. Ekin gezeceğini söylemişti. Daren ise Miran ile özel birşey konuşmak için onun yanına gitmişti. Poyraz da depoya yapılan baskından dolayı morali bozuktu. Dolabı açarak üzerime birşeyler giydim.

 Dolabı açarak üzerime birşeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indim. Salonda oturuyorlardı.

"Günaydın!" Dedim bağırarak. İçerisi o kadar sessizdi ki sesim yankılanmış Ekin yerinden sıçramıştı. Bana baktı.

"Kızım ödümü kopardın lan!" Dediğinde güldüm. Miran'ın indiğine dair gelen ayak sesleri ile masaya yürüdüm. Kahvaltı etmeye başladık. Ekin sürekli birşeyler söyleyerek sohbet ediyordu. Miran'ın morali bozuk gibiydi. Masadan kalktı herkes. Ben de kalktığımda Miran beni durdurdu.

"Otursana" kaşlarımı çatsam da dediğini yaptım.
Boğazını temizledi.

"Bunu senden istemem ne kadar doğru bilmiyorum ama....yarın gece bir davet var...ve oraya seninle gitmek istiyorum" dediğinde kaşlarımı kaldırdım.

"Düşün...yani gelmek istemeyebilirsin ama....yanımda herhangi birini götürmektense seninle gitmek istedim" yutkundum.

"Davetten haberim var....Aslında ben de seninle gelmek için konuşacaktım.....gelirim tabii" gülümsedi.

"Neden gitmek istiyordun ki?" Diye sordu. Dudağımı büzdüm.

"Merak" Aslında merak değildi. Davet sahibi John Christian'dı. Burada önemli bağlantıları olan bir adamdı ve onu merak ediyordum. Henüz onu süzgeçten geçirmemiştim.

Yanağıma sert bir öpücük kondurup ayağı kalktı.

"Ben çıkıyorum...gelmek ister misin?"Diye sordu. Kafamı iki yana salladım.

"Çok isterdim ama kafeye gideceğim...Başka sefere" dedim.

"Yanına adam almayı unutma...olur mu?" Kafamı salladığımda çıkmıştı. Derin bir nefes aldım.

Adam sana karşı pamuk başkalarına karşı duvar oluyor Deniz

Fark ediyorum Maria.

Maria deme bana!

Maria'sın ama sen!

Salak.

Sus.

Çantamı alıp çıktım evden. Ege yanımda götürdüğüm adamlardan rahatsız oluyordu. Müşterilerin kaçtığını söylemişti. Bu yüzden kimseyi götürmek istemiyordum. Arabayla çıkacakken Furkan konuştu.

ŞAH VE MATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin