Pazar günü olduğu için havası mükemmel di. O yüzden dışarı çıktım. Ev arkadaşım Chunseo evde oturmayı sever.
Chunseo; dışarı mı çıkıyorsun.
Chier; evet evde çok canım sıkılıyor ya.
Chunseo; yaa bende sana en sevdiğin yemeği yapmıştım ama.
Chier; Aa dönüşte yesem olur mu tatlım?
Chunseo; peki. Görüşürüzz<33
Chier; gorusuruzzz
Dışarıya çıktığımda sahile doğru yürüyordum ev anahtarım yola düştü. Almak için öne atladigimda bir anaa üzerime tam gazla geliyordu. Beni şans eseri biri kurtarmıştı.
Minho; önüne baksana ya ezilseydin.
Chier; B-ben özür dilerim. Teşekkür ederim hayatımi kurtardın.
Minho; rica ederim.
Yolda yürümeye başladım ama aklıma sürekli o çocuk geliyordu. Keşke tanissaydim.
Minho; kız çok guzeldi bea
Hyunjin; yine kime taktın
Minho; yolda çok güzel Bi kız gördüm araba edecekti kurtardım.
Hyunjin; he iyi yakında o kizi kaçırırsın kesin.
Minho; aklımda zaten.
Hyunjin; olm sen ne tür bi pisliksin ln.
Minho; hyunjin.. uğraşma benle.
Hyunjin; İyi tamm abi bea senlede konuşmaya gelmiyor.
Chier'den
Sahilde hiç sarmadı eve gittim. Mutfaktan mükemmel kokular geliyordu. Chunseo yine döktürmüş. En sevdiğim yemeği yapmışş.
Mantııı.Chunseo; Aa geldin mi chier. Gel yemeğini koyayım sana 3 saattir disaridasin acikmissindir.
Chier; çok teşekkür ederim chunseo gerçekten acikmistim.
Chunseo ya yaşadığım olayı anlattım.
Chunseo; evlilik görüyorum hocam.
Chier; ya chunseo sacmalamaa
Çocuk kurtardı sadece. Ama aklımda hâlâ var niye bilmiyorum.Chunseo; sevdadandır.
Chier; yok ya chunseo bilmiyorum tuhaf bir his. Ama çok yakışıklı gerçekten.
Bian dip dibeydik.Chunseo; Allah çıkartır belki karşına.
Chier; bilmem.
Gece geç saate kadar chunseoyla konuştuk. Uzun bir sohbetti gerçekten. Evimize yeni arkadaş gelecektiii. Sabahı yeni bir kız arkadaşımız geldii. Çok tatlı ve guzell bir kizdiii. Adı daehyung.
3 kişi baya kanka oldukkk. 2 sinide çok seviyordumm. Onlarda benii.
Sabah 7 de kalktım. Biraz atıştırmalık yedim. Sonrada çikolatalı süt alıp çizgi film açtım. Ehehehe ruhum biraz çocuk kalmış olabilir olsunn.
Sonra ise chunseo ve daehyung kalktı. Onlarla birlikte kahvaltı ettik ve dışarıya gezmeye çıktık.
Daehyung; Aa şu çift sohbet yerine gidelimmiiii??
Chunseo; olurrr. Ben de duhwa yı çağırıyımm.
Daehyung; bende solomonu çagiricammm.
Daehyung ve chunseonun sevgilileri vardı. Benim yoktu ama. Bu çift sohbet yerinde kiminle birlikte eglenecektimki?
Chier; peki.
Çift sohbet kurucusu; Merhabalar sevgili millettt. Birlikte yiyebileceğiniz çift şekerler varrr. Hepiniz buyurun BUYRUNN.
Daehyungun ve chunseonun sevgilileri geldi.
Kurucu hepimize şeker dağıttı fakat benim sevgilim yok tu ki tek olan bir tek ben vardım.Sunucu; Hey güzel kız senin çiftin yok mu?
Chier; hayır yok.
Sunucu; ama bu güzel günde ve böyle güzel bir kızın nasıl sevgilisi olmaz.
Yoldan minho geçiyordu ve Sunucu onu gördü.
Sunucu; Heyy! Baksana çocuk. Bir gek yanıma.
Minho; efendim?
Sunucu; bak burda tek bir kız var bugünlük onu mutlu etmek için onunla birlikte pamuk şeker yer misin?
Minho chier i gördüğünde şok oldu. Aslında dünden razıydım fakat dona kaldı.
Chier de minho yu gördüğüne şok olmuştu. O da istiyordu fakat çok utanıyordu.
Minho; B-ben.. ama
Sunucu; tamam halloldu. Gec bakalım şuraya alın bu pamuk şekerde sizin yiyin
Minho; tekrar karşılaşacağımız aklıma gelmezdi.
Chier; benimde.
Minho; ee yiyelim o zaman.
Chier; p-peki.
Minho ve chier birbirlerine birseyler hissediyorlar fakat chier emin değildi. Minho şekeri yerken devamlı chiere bakıyordu.
Chier; noldu?
Minho; anlamadım?
Chier; neden bakıyorsun?
Minho; Ş-şey b,b-ben
Chier; sen?
Minho; ağzında şeker kalmista.
Chier'den
Minho ile tanışmıştık. Minho agzimin kenarındaki şekeri alırken kalbim küt küt ediyordu. Çok yakındık.
Chier; teşekkürler
Minho; bisey değil. E istersen numaranı ver konuşuruz belki.
Chier; bilmem olur.
Birbirimize numaralarınızı verdik.
Ve 2 hafta boyunca konuştuk. Minho ile flört ediyor gibiydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are just MİNE.
Roman d'amourMinho Hayatında ilk kez gördüğü Chier e aşık olduğunda onu elde edebilecek mi? Sanıyorum ki evet.