Bir gün buluştuk.
Minho; hoşgeldin.
Chier; hoşbuldum.
Minho ile uzun sohbetten sonra bana bir soru sordu.
Minho; neden sevgilin yok?
Chier; bilmem.
Minho; hmm. Yani mesela benim kız arkadaşım olmanı isterdim.
Chier; N-ne!
Minho; evet chier senden hoşlanıyorum 2 haftadır aklımda sadece sen varsın seni seviyorum. Benimle çıkar mısın?
Chier; B-ben.... Bende senden hoşlanıyorum minho evettt.
Birbirimize sarıldık. Ve o günü sevgili olarak geçirdik.
Eve gelip olayları kızlara anlattımmm.
Daehyung; Ohaaaa çok sevindimmm.
Chunseo; baştan demiştim ama sen bu çocuğu seviyorsun diye. Hayırlı olsun askmmmm.
Chier; Teşekkürler ederim kizllarrrrrr.
Minho ile 2 aydır sevgiliydik. Ve bir gün yine buluştuğumuzda bana dediki;
Minho; bak ne diycem tatlım
Chier; evet?
Minho; ben evde yanlız yaşıyorum benimle birlikte yaşar misin?
Chier; ama minho. Ben arkadaşlarımı bırakamam.
Minho; ya merak etme hergun yine onlara gideceksin tabiki ama evde çok yanlizim lütfen.
Chier; bu durumu kızlarla konuşmam lazım.
Kızlarla konuştuğumda anlayışla karşıladılar. Çok sevinmiştim. Kızlarım iyiki varr.
Chier; minhooooo! Kızlar izin verdiiii. Ya aslında gelirim ama orası nasıl biryerki. Alışamam gibi.
Minho; olsun sorun yok. Cidden çok sevindim. Ozaman kıyafetlerini hazırla da seni almaya geliyim.
Chier; pekii.
Hazırlandım ve kızlarla vedalaştı her zaman yine gelecektim tabiki. Minho beni arabasıyla almaya geldi.
Minho; nasıl hissediyorsun.
Chier; bilmem. Heyecanlıyım biraz.
Minho; evim zaten 3+1 bize yetiyorda artıyor. Hem belki evlilik deneyimi olur:)
Chier; ya minho daha çok erken.
Minho; ben evlenelim demiyorum ki zaten. Sadece deneyim olur diyorum. Mesela hastalandigimda bana çorba yapmiycakmisin karıcım?
Chier; niye yapmiyim? Yaparım tabi.
Minho; herseyde benlesin ozaman.
Chier; Evett- n-ne bir dakika. Ama uyurke-?
Minho; onlada benlesin
Chier; n-Ne ama minho. Ya bilmiyorum ya. Olmaz ama
Minho; olur olur. Ne alaka ben seni öldürcemmi gece sanki.
Chier; ya hayır ama. Yanlış birsey olursa?
Minho; birsey olmaz merak etme.
Eve geldiğimizde biraz Eve bakındım. Gerçekten evi Cook guzeldi. Bu evde kendisi yaşaması biraz uzucuydu. Ama ben gelmiştim yanliz değildi ozaman artıkk.
Minho; gerçekten çok yorgunum chier ben uyucam. Sen istersen kıyafetlerini yerlestir.
Chier; tamam tamam sen uyu.
Minho yanağıma bir öpücük kondurup uyumaya gitti.
Bende kıyafetlerimi yerleştirdim.Kıyafetlerimi yerlestirdikten sonra biraz telefonla oyalandim. Bizim kızlarla konuştum sonrada minho uyandı.
Minho 4,5 saattir uyuyordu. Artık uykusunu almış olmalıydı.
Minho; günaydın.
Chier; Ne günaydını akşam 7 minho Phahajshsjjsjsjs
Minho; OHA
Ben kaç saattir uyuyorumki?.Chier; maşAllah 4,5 saattir uyuyorsun. Beni gördün herhalde rüyanda kalkmak bilemedin.
Minho; OHA nerden bildin. Evet seni gördüm. Çokta terbiyeli değildin yani rüyamda.
Chier; ya minho sus. Neyse geç sen yemek ye yemek yaptım.
Minho; ooo karım yemek yapmış. Aklıma gelmezdi.
Chier; niye ben beceriksizmiyim?
Minho; tabiki hayır. Fakat hoş geldi. Neyse ben yemek yemeye gidem.
Minho mutfağa geçti Bende üstümü değiştirmeye gittim.
Minho ne ara yediyse yemeğini ben üstümü değiştirirken odadan bakıyormuş bana sapık akskjdjsjs.
Chier; L-Lan. Napiyosun burda.
Minho; napcam üstümü değiştirmeye geldim alla alla
Chier; e ben varım burda. Üstümü degistiriyordum. Birde izliyomusun ya sapık sjskskskdk.
Minho; gelecekteki karımı izleyemezmiyim?
Bu arada belin çok güzel bir gün sarmak isterim:)Chier; hakedersen sararsın.
Minho; hake.
DadadadadaraChier; çok komik.
Minho; evet. Komik. Neyse ben dişlerimi fircaliycam sonra film accam gelirsin.
Chier; tamam.
Minho dişlerini fırçalamak gittiğinde aynada vücuduma baktım. Çok ta begenmiyordum kendimi ama minho bayiliyodu nedense. Neyse zaten birtek minhonun beğenmesi önemli benim içinn.
Minho; Tatlım hadi gel. Acıyorum flmi.
Chier; geldim geldim. Evet. Ne izliycez?
Minho; korku filmi
Chier; ya hayır ben korkarım.
Minho; Ne var ya senin burda taş gibi sewin var birsey olmaz.
Chier; nası korku filmi?
Minho; cinler minler falann
Chier; OHA ozaman asla izlemem. Romantik aç.
Minho; of chier ya.
Chier; banane. Ben romantik istiyom.
Minho; tamam peki.
Minho romantik filmi açtıktan sonra oflana poflana izledi. Biraz bazı sahneler tabi terbiyeli değildi fakat ben utaniyordum. Bian minho elini belime attı. İrkildim.
Chier; napuyosun minho?
Minho; birsey yapmıyorum.
Chier; elin belimde?
Minho; Ne var boşuna mı sevgiliyiz
Chier; peki.
Minho'dan
Chier kolumda uyuya kalmıştı uyurken çok güzel duruyordu uyandırmaya kıyamadım. Ve onu yavaşça kucağıma alıp odaya yatırdım. İlk gece benimle yatarken rahatsız olur diye kanepede yatmak istedim. Onu yatağa koyduğumda. Kolumu tuttu.
Chier; minho gitme.
O an kolumu çekmeye çalıştım fakat chier bırakmadı.
Minho;chier gitmem gerek.
Chier; hayır bu gece benle yat.
Gitmeye çalıştım fakat chier bırakmadı maalesef yattım.
Aslında yatmak istemememin bir sebebi de film izlerken alkol içmiştim. Ben yaklaşmaya dünden razıydım fakat chier rahatsız olurdu.
O gece yattığımda bian chier elini boynuma attı.
Chier; minho...seni çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are just MİNE.
RomanceMinho Hayatında ilk kez gördüğü Chier e aşık olduğunda onu elde edebilecek mi? Sanıyorum ki evet.