Beyazlı Kadın 2

0 0 0
                                    

Teressa akşam evde olanlardan sonra sabah soluğu Sergio ve Fabio'nun evinde alır.

T: Elis'i öldüren şey her neyse, bize musallat oldu.
F: Nasıl yani?
T: Dün gece evimde birini gördüm. Yardımınıza ihtiyacım var.

Teressa'nın yardım isteğini geri çevirmeyen Fabio ve Sergio, onu gizli odaya götürürler.

F: Geçmişte Elis'in Joshua'ya yardım etmek için size geldiğini hatırlıyor musunuz?
T: Hayır, aslında hayatımın o anlarını unutmak için çok çabaladım. Son olaylara kadar tabii.
S: Anladım.
F: Onu hipnoz edip sorular sormuş.
T: Evet.
F: Ve bunları kayıt altına almış. O gece kaydedilen videoyu netleştirdim.

Fabio netleştirdiği videoyu açar ve Sergio ile izledikleri kısma getirir. Köşede bir adam durmaktadır.

T: Aman tanrım.
F: Teressa, bu Joshua mı?
T: Bu nasıl mümkün olabilir?
F: Bilmiyorum.
T: Keşke Elis yaşıyor olsaydı...

(Teressa'nın evi)

Rose bodrum katındaki çamaşır odasında işlerini hallederken telefon çalmaya başlar. Telefona bakmak için üst kata çıkar.

R: Alo.
A: Merhaba Bayan Brown, ben Memur Albert.
R: Buyurun Memur Bey.
A: Adli tıp raporu gelince size bilgilendireceğimi söylemiştim.
R: Evet.
A: Raporlar elime ulaştı.
R: Dinliyorum.
A: Elis'in boynundaki yaralar kocanızın eliyle uyuşmuyor.
R: Ah, çok şükür.
A: Henüz kesin bir karar verilmedi.
R: Yani?
A: Size tekrar haber edeceğim, iyi günler.
R: İyi günler.

Rose telefonla konuştuktan sonra salonu toplamaya başlar. Toplarken anka koltukta oturan birini görür,

D: Çek, çek, çek kürekleri... Nehirden aşağı.

Kadın koltuktan kalkıp koridora yürür. Rose da arkasından koşar ama kadın orada yoktur. Ne olduğunu anlamaya çalışırken Hattem'ın bebek telsizinden ses gelir.

D: Hayat mutlu, mutlu, mutlu,
H: AAA.
R: Hattem, Hattem.

Rose koşarak Hattem'ın odasına gider ama kapı kapalıdır. Ne kadar çabalamışsa da açamaz.

R: Hattem!
D: Sus artık, uslu bir çocuk ol. BUNU YAPMA SAKIN!!!
H: AAAAAA!!
R: Aman tanrım. HATTEM!

Rose kapıyı omzuyla vurarak açar. Beşiğe baktığında Hattem orada yoktur. Odayı talan eder ama bulamaz, koşarak aşağı iner. Tek tek tüm odaları arar ama hiçbir yerde yoktur. Tam Joshua'yı aradığı sırada arkasından beyaz gelinlikli kadın belirir.

D: SAKIN YALAN SÖYLEME!!!

Bağırarak Rose'u arkasında duran sehpaya fırlatır...

ÖTE 2: Kara gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin