5.

1.1K 64 50
                                    

Maria Avcı

İşlerimi bitirip eve gelmiştim her zaman yaptığım gibi bilgisayarın başına geçtim o sırada aklıma Alew geldi acaba eve gelmiş miydi? Bilgisayardan Alewin evindeki kameralara baktım. Ev boştu ama Alewin eşyaları girişteydi sanki elinden yere atmış gibiydi. Eski saatlere girdiğimde saat 19:42 bir hareketlenme gördüm. Gördüğüm görüntüler beni şok etmişti Alewi kaçırmışlardı kim niye böyle bir şey yapardı? Ama duramazdım harekete geçmem gerekiyordu.

"Emre!"

Odama yüksek sesle adımlarla Emre geliyordu muhtemelen bu kadar bağırmam normal olmadığı için koşuyordu. Kapıyı tıklamadan odaya girdi ilk bi nefes aldı sonra konuştu..

"Buyrun patron."

"Mina Cevher kaçırılmış evin kameralarından bakın çabuk yerini tespit edin. Acele edin eğer o kızın vücudunda en ufak bir çizik yada kan görürsem işinizden olursunuz."

Emre hızlıca kafasını salladı odadan çıktı. Benim Alewime zarar gelemezdi kimse buna cesaret edemezdi kaçıran her kimse beni bilmiyor bilse yapmaz. Ama ben bunun peşine düşeceğim hiç bir şekilde zarar görmiyecek buna kalkışanlar ise cezasını bizzat ben vereceğim.

Odaya başka bir adam girdi.

"Patron yerlerini tespit ettik silahlar hazır ekip hazır sadece siz kaldınız."

"Aferin size hızınızı seviyorum şimdi bende geliyorum bana benim silahlardan ver."

"Tamam patron."

Odadan çıktı bende ayaklandım arkasından gittim. Arabalar hazırdı beni en öndeki arabaya aldılar.

"Silahımı ver."

"Buyrun patron."

Silahı elime verdi silahı süzdüm içinde mermi sayısı tamdı.

"Nerde bu tespit ettiğiniz yer?"

"Arazi gibi bir bölgede İstanbuldan yarım saat uzaklıkta."

"Daha fazla bilgi."

"Eskiden arazinin sahibi Mina Cevherin amcasınınmış sonra amcasından amcasının oğluna geçmiş."

"Yani şimdi kuzenimi Mina Cevheri kaçırdı?"

"Muhtemelen evet ama emin değiliz gidince öğreneceğiz."

Şimdi daha çok sinir olmuştum kuzeni neden onu kaçırmak istesin ki zaten paraları var şöhretleride var eee ne yapmaya çalışıyor bu çocuk.

Bahsettikleri araziye gelmiştik orta boyutta bir ev vardı ama bakımsız görünüyordu. Adamlarım evin etrafını sardı evin etrafında başka adamlar vardı sayıları çok değildiler ve hepsi farklı köşelerdeydi muhtemelen Minanın kaçırıldığını kim farketcek diye az adam koymuşlardı.

Keskin nişancı olan adamıma adamlara ateş etmesi için işaret yaptım. Normalde bizde sıksak bir şey olmaz ama içerde adam olup olmadığını bilmiyoruz yani eğer içerde adam olursa silah seslerini duyarlar ve daha fazla kişi olurlar.

Keskin nişancım ben düşünürken hepsini indirmişti eğer bu görev sorunsuz biterse herkese ödül vermeyi planlıyordum.

Orta halli eve giriş yaptık önümüze bazı adamlar çıkıyordu adamlarım onlara ateş ediyordu sayıca üstün olduğumuzdan dolayı yaralanmıyorduk. Ben tam gaz devam ederken köşeden bir adam çıktı elindeki silahla koluma ateş etti diğer elimdeki silahı adama doğrultup boynuna sıktım.

Yoluma devam ediyordum adamlarım beni ne kadar geri gitmemi istesede en önden hızlı bir şekilde ilerliyordum. Alewimin başına hiç bir şey gelmemeliydi o çok masumdu.

MARIA🖤(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin