nineteen"You're the one"

101 17 36
                                    

İyi okumalar🐞

Sabah uyandığımda Minho'nun yanımda olmadığını görünce biraz endişelenmiştim. Sonra aşağıdan sesler geldiğini duyunca bir süre olduğum yerde kaldım. Seslerin Minho ait olmasını umarak yataktan kalkıp odanın kapısının önüne gelip kapı kolunu sadece tutuyordum.

Ya yine oysa ya bu seferde Minho'ya zarar verdiyse... Bunları düşünmek bile korkudan kalbimin nefesimin hızlanmasına neden oluyordu. Bu sefer önce derin bir nefes alıp verdikten sonra kapı kolunu aşağı indirip kafamı biraz dışarı çıkardıktan görüş alanımda olan yer temizdi. Bu yüzden odadan yavaşça çıktım.

Merdivenlerden inerken sessiz olmaya önem gösterirken seslerin geldiği yer olan mutfağa doğru yürümeye başladım. Mutfağın önüne geldiğimde Minho bana arkası dönük yemek yaparken rahat bir nefes verdikten sonra onun yanına gittim.

"Günaydın~" Minho benim sesimi duymasıyla bana döndüğünde önce gülümsemiş sonra kaşlarını çattı. "Sen ağladın mı?" Bunu demesi ile ellerimi gözlerimi götürüp ovaladıktan sonra sadece gözlerimin dolu olduğunu anladım. Sanırım az önce korktuğum için gözlerim dolmuştu. "Bir şey mi oldu Jis'im?" O yemekten ayrılıp yanıma gelip elini yanağıma koyup okşadı.

"Sadece korktum..." Minho böyle demem ile bana sarılıp saçlarımı okşamaya başladı. Bunu yapması beni gerçekten rahatlatıyor ve mutlu oluyordum. "Kabus gördün yine?" Onu sadece başımla olumsuz anlamda yanıtladım. "Uyandığımda yanımda sen yoktun ve tıpkı o gün gibi mutfaktan sesler geliyordu. Bende bu yüzden sana bir şey olma korkusundan gözlerim doldu."

Minho her kelimemden sonra saçlarını okşayıp öpücükler bırakarak ağlamamı durduruyordu. "Sorun yok güzelim. Ben iyiyim, sende iyi olacaksın. Ve özür dilerim seni yalnız bırakmamam gerekiyordu." Ona sıkıca sarıldım. Onu gerçekten çok fazla seviyordum ve o da beni seviyordu bundan emindim artık...

***

"Kabul etsene seviyorsun onu." Minho ile bilmem kaç kere izlediğim bl serisini izliyorduk. Minho ilk kez izliyormuş ama ben sanki ilk kez izliyormuş gibi tepkiler verdiğimde Minho bana gülüyordu. O güldüğü için ben de onunla beraber gülüyordum. Kapı zilini duymamız ile Minho kapıyı açmaya gittiğinde ben hâlâ patlamış mısırım ile diziyi izlemeye devam ediyordum.

"Hoşgeldiniz." Minho kapıyı kapattığında arkamı döndüğümde herkes burdaydı. Felix bana baktığında ona gülümsedim. Felix ve Jeongin yanıma gelerek bana sarıldıklarında ben de onlara karşılık verdim. Diğerleri ise boş olan koltuklara oturdular.


"Geçmiş olsun Jisung." Seungmin ile beraber herkes geçmiş olsun dileklerini söyledikten sonra onlara teşekkür ettim. "Ne izliyorsunuz?" Seungmin yanımıza gelip patlamış mısırımdan bir tane alıp Jeongin'in yanına oturdu. "Between us!" Ardından Felix, Jeongin ve ben aynı anda cevap verdikten sonra seslice gülmeye başladık.


***


"D mi C mi bebek ekmek?" Diziyi hep beraber bitirdikten sonra hepimiz şişe çevirmece oynadık. Şişe Felix ve Jeongin'e geldiğinde Felix soruyu soran taraf olmuştu. "Tabii ki de Cesaret!" Jeongin cesaret diyince ben ve Felix gülmeye başladık. "Hmmm demek cesaret... O zaman buraya gelmeden önce dinlediğin şarkıyla aptalca dans et!" Felix gerçekten çok güzel bir şey yapmasını istemişti. Jeongin ise Felix'e side eye bakışı attıktan sonra göz devirip telefonunu çıkardı.


Şarkı Adı: Ain't my fault


"Ay çok güzeldi! Bir daha!" Hepimiz Jeongin dansına gülerken Changbin Jeongin'i kucağına çekip yanağından öptü. "Siktir git Felix!" Hepimiz Jeongin'in küfür etmesine şaşırdıktan sonra Hyunjin, Felix'in Jeongin'i daha fazla kışkırtıcağını bildiği için kendi aralarında tatlı bir sohbete girdiler.


Ben ise Minho'nun omzuna yaslanmış bir şekilde az önce olanlara gülüyordum. Minho ise yanındaki cips tabağından bir kendi yiyip sonra bana veriyordu. Chanmin ikilisi ise onlar daha çok bizim baba ve annemiz gibiydiler...


"Biz artık gidelim." Chan Seungmin'in uykulu hali ile daha fazla duramayacağını anladığında Seungmin'i kucağına alıp evden ayrıldılar. Diğerleri de onlar ile beraber ayrıldıktan sonra Minho ve ben odaya gidip yatağa yattık.


"Bugün harika bir gündü!" Sevinçle bunu söylerken Minho'nun göğsüne kafamı koyup kollarımı onun beline sardım. O da bana sarılarak saçlarımdan öptü. "Mutluysan ben de mutluyum Hanji'm." Ona gülümseyip gözlerimi kapattım. Çok güzel bir uyku beni bekliyordu çünkü.







Bölüm bitti<333

Final gibi oldu ama değil daha Jisung'a bunu yapan kişiyi bulacaklar onu geçtim daha Minsung smut yazmadım.

Bu arada Between Us izlemediyseniz ve bl türünde şeyler izlemeyi seviyorsanız kesinlikle öneririm:)) ben bayılarak izledim:DDD

ready for love•Minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin