Nu știu ce se întâmplă lângă mine dar nu aș deschide ochii acuma pentru nimic în lume, parfumul care m-a învăluit în noaptea asta m-a făcut să dorm ca un prunc. Dar se pare ca domnișoara de lângă mine nu bucuroasă de prezența mea. Deschid ochii leneș și desupra mea cred ca stă cel mai frumos asasin. Raven tine în mâini o carte gata să mi-o dea în cap. Mă ridic repede și o prind de mâni punând-o iar pe pat și eu deasupra ei. Dar mie îmi trec alte gânduri prin cap acuma.
-Ce cauți aici, perversule?
-Eu pervers? Mă uit la noi și apoi îmi dau seama de poziție. Posibil ca da.
-Date jos!
-Nu, ce aveai de gând cu cartea aia?
-Să ți-o dau de cap! Respiră sacadat și obraji îi sunt îmbujorați. Și îți mai zic odată date jos de pe mine.
Dau din cap semn ca nu. Începe să se zbată dar nu îi dau drumul.
Seara când am văzut-o cum dansa cu tipul ăla cum o lăsa să o atingă nu mi-am putut stăpâni nervi și ce mi-a pus capac a fost dansul pe masă. Aș vrea să danseze așa dar pe mine. Îmi aplec capul spre ea și îi ating nasul, buzele noastre fiind la o distanță mult prea mică decât ar trebui. Respirația i se oprește instantaneu iar eu aș săruta buzele pline și aș fii în stare să o iau cu totul.
-Ce îmi poți face? îi șoptesc pe buze. Fără să-mi dau seama de mișcare ei sunt cum inima mi se oprește când o durere îmi zvâcnește între picioare și cad jos de pe pat. M-a lovit cu genunchiul drept în comorile mele.
-Ești nebună? Cum să faci a asta?
Se ridică și ea de pe pat și stă în fața mea în picioare iar eu ca un milog o privesc de jos și e al naibi de frumoasă dar și nebună.
-De ce ești în camera mea?
-Te-ai îmbătat aseară în club nici nu stai cum te numești , te-am adus acasă și când te-am pus în pat nu mai lăsat să plec.
-Oi fi fost eu beată dar nu ai proasta!
-Se pre ca ai fost ambele aseară!
Îi ochii ei apare un licări de drăcușor și un zâmbet diavolesc.
-Cred ca îmi place să te văd la picioarele mele. Cu tot cu durea pe care un simt îmi sapă un ras răgușit. Dumnezeule tipa chiar e sărită de pe fix și nu are pic de compasiune pentru ce a făcut. Durerea s-a mai domolit un pic așa ca o prind de glezne și îi ridic piciorul ea cade se pat și eu mă arunc asupra ei.
-Credeai ca scapi? Tu mai ținut aseară aici , tu ai fost cea care avea nevoie de căldura mea. Înghite în sec la auzul cuvintelor mele apoi mie îmi cade privirea spre buzele ei, își mușcă buza de jos iar mie mi se întunecă mintea. Mă apăs pe buzele ei și pe toți sfinți am vrut să le sărut de când am văzut-o prima dată. Pline , cărnoase iar ea se lasă în voia sărutului meu, îmi e foame de ea, o mușc de buza de jos și ea scâncește simt cum ia dat sângele , îi ling de pe buza picăturile de sange și până și asta are gust ducele la ea. Ma despond din sărut și mă uit la ea în ochii ei se citește dorința.
-Asta a fost pedeapsa ta. Și mă ridic de pe ea apoi mă îndrept spre ușă îmi întorc privirea și ea încă întinsă pe pat și trage aer în piept cu sete. O vreau al naibi de mult dar îmi scot idee asta din cap nu e bine pentru mine lucrul ăsta nu o pot avea.Nu îmi place ca am lăsat-o așa în camera ei dar prefer să mă creadă un monstru decât să ajung mai departe cu ea.
Au trecut 3 zile în care am luat-o razna am visat-o în fiecare noapte în fel și fel de poziții iar dimineață mă trezeam cu erecție de zile mari. Și asta doar de la un sărut pe care aș vrea să îl repet să o simt din nou sub mine. Trebuie să stau cat mai departe de ea dar azi începe așa zisul liceu și eu trebuie să fiu cu ochii pe ea.
Am urmărit-o de când a plecat de acasă a adus-o unul dintre angajații se pare ca încă nu vorbește cu fratii ei. Coboară din mașină și apoi stă câteva minute uitându-se în curtea liceului apoi pornește spre incinta lui sper doar să stea acolo și să nu fiu nevoit să o urmez prin tot orașul iar.
În sfârșit se termin orele mă uit după ea și o văd imediat cred ca aș vedea-o în mii de oameni radiază oriunde ar fii. O văd cu fața cu care dansa în club și un băiat din ce văd șoferul o așteaptă deci o să se ducă acasă.
Simt cu sângele mi se înfierbântă când o văd cum o strânge la piept un băiat, ia-ți mâna de pe ea. Sunt întrerup de telefon răspund fără să mă uit și imediat regret asta.
-Iubitule!
-Ți-am zis să mă mă suni!
-Dar nu ai mai dat nici un semn de viață nimic, nu ai mai trecut pe la mine.
-Așa și!
-Îmi e dor de tine!
-Am treabă! Vorbim altădată. Și nu mă suna te caut eu.
-Dar... și îi închid telefonul pentru ca vreau să aud nimic de ea, urăsc cum a intrat în viața mea și încerc să scap de ea dar se tine ca lipitoarea de mine.Mă uit la Raven cu coboară în fața casei pare puțin palidă la față, oare e bine. Vrea să își continue drumul dar se oprește apoi se întoarce spre mine. Nu îmi dau seama cum m-a văzut am stat tot timpul la o distanță mare de ea. Apoi se îndreaptă spre mine , ajunge în dreptul geamului pasagerului și bate de două ori dar nu-i deschid mă uit la ea chiar dacă sunt fumuri genurile tot o văd destul de bine. Pare tristă ceva s-a întâmplat cu ea dar nu trebuie să îmi pese mie. Mai bate odată dar înainte să mai încerce pornesc motorul și plec lăsând-o în urma mea cu mâna ridică. Ceva îmi mine se strânge și îmi dă o stare de regret.
CITEȘTI
Totul sau nimic
RomanceÎn viață mereu avem de ales. De obicei alege ceea ce alegem nu e întotdeauna ceea ce am fi vrut. Așa ca cum alegem cu inima sau cu mintea?