Jisung; istediğimi yapıyorum.
Chier; benden uzak dur istemiyorum seni.
Jisung; hayır. Isticeksin.
Chier; Sen ne tür bi salaksın aklına girmiyomu istemiyorum diyorum??
Jisung; orasını bilmem.
Dedi ve odadan çıktı.
Minho; chier! Hadi ama kahve içiyoruz gelsenize.
Chier; Öhm öhm. Geldim tatlım.
Jisung bana yaklaşmasın ve minho farketsin diye minhonun yanına oturdum. Onun koluna girdim.
Jisung; icinden (Sen o kola son kez yat.)
Minho; aslında bir parti ayarlayabiliriz. Hem zaten 1 hafta sonra benim doğum günüm var.
Jisung; olur minho. Holdingin cagirirsin. Güzel karında gelicekmi?
Minho; niye gelmesin?
Chier; Ee ben tatlı koyim?
Minho; burda Sen varken ne alaka.
Chier utandı herkesin içinde. Ve minhonun yanağını öpüp
Mutfaga geçti.Jisung; E bende su alim. Hemen gelirim.
Jisung; Baksana inadına mı yapıyorsun.
Chier; Ne alaka benim sevgilim yakın olurum istersem.
Jisung; Sen görürsün chier.
Chier; he he eminim görürüm.
Ya-
Bıraksana beni.Jisung; tek bi hatırlatma; Han jisung istediğini ALIR TAMAMMI
Chier birsey söylemeden içeri geçti.
Minho; nerde kaldın.
Chier; e şey. Ben tatlıyı bulamadımda aradım biraz oyüzden. Alın.
Jisung devamlı chier e bakıyordu.
Chier; minho bi gelirmisin tatlım?
Minho; peki.
Minho; efendim?
Chier; sana bunu söylemek istemezdim ama. Senin iş ortağın jisung bana asıldı demin.
Minho; Ne! Nasıl ya.
Chier; sen dışarı çıktığında beni duvara sıkıştırdı itmeye çalıştım ama gücüm yetmedi. Beni öptü sonra.
Minho; NE! BEKLE.
Minho; JISUNG! ACIL BURAYA BAK. SEN KIMSIN DE BENIM KIZ ARKADASIMA ASILIRSIN LN!
Jisung; minho iyi misin ben senin kız arkadaşın asılmadım.
Chier; NE! YALANCI NASIL ASILMADIN BENI MİSAFİR ODASINDA ÖPTÜN. BELİMİ TUTTUN. YALANCI.
Jisung; chier? İyi misin ben böyle birsey yapmadım asla. Minho bak kafan yoğun olduğu için böyle sinirlisin. Yok saki ben kız arkadaşına sarılmadım bile.
Chier; ya yalancıya bak ya. Sen demin mutfağa gelip bana demedinmi benim olacaksın diye!
Jisung; Hayır?
Minho; jisung hemen çık bu evden HEMEN! ağzınla burnunu yer değiştirmeden çık Bu EVDEN! CIK!
Jisung; peki minho. Ama sen kaybettin. Neyse kız arkadaşının rujunun tadı güzelmiş. Tekrar bakmak isterim.
Minho; LAN SEN IYIMISIN! NE DIYON OLM CIK SU EVDEN!
Jisung evden çıktığında minho çok sinirlenmisti.
Chier; özür dilerim minh-
Minho; BANA BIRSEY SOYLEME NIYE ONCEDEN SOYLEMEDIN!
Chier; B-bEn?
Minho; NE NE NE SEN ! SABAHTAN BERI BEN BEN BEN BEN NE SEN YA.
Chier; minho ben sana söylicektim yemin ederim ama ortamda sinirlenme diye söylemedim. Lütfen kızma
Minho; YA SOYLESEYDIN YA AGZINI BURNUNU PATLATIRDIM ONUN. NIYE BENI HABERDAR ETMIYOSUN.
Chier; YA yeter! Soylicektim diyorum anlamiyomusun. Bana yaklaşmasın diye senin koluna bile girdim.
Ben bu lafları haketmedim tamammi.Minho; He! Bi aralar ben bu lafları hakettim YANI!
Chier; o konuyla bu aynı şey mi YA of.
Minho; sendemi istiyordun jisungu!
Chier; minho saçmalama! Ben jisungu niye istiyim bir akşamda gördüm adamı Alah Alah of.
Minho; sinirim tavan. Yaticam ben.
Chier; İyi yat! Bu sefer kanepede yatacaksın.
Minho; NEDENMIS O! BIDE SUCLU BEN MI OLUYORUM! BAK CHIER SINIRLERIM COK BOZUK BENIM SINIRLERIMLE OYNAMA.
Chier; Oynarsam nolur muş.
Minho; chier git basimdan.
Chier; IYI GIDIYORUM.
Aradan 2 saat geçmişti. Ben hâlâ uyaniktım. Arkamdan minho geldi.
Minho; Chier? Kalk bi
Chier; Git minho.
Minho; bi kalk.
Chier; istemiyorum
Minho; özür dilerim söylediklerimden için ben çok vsinirlendim bu yüzden ne dediğimi gerçekten bilmiyorum.
Chier; belkide sinirden söylediğin laflar sakinken düşündüğün laflardir~..
Minho; ben gerçekten özür dilerim o han ın öyle yaptığını duyunca çok sinirlendim gerçekten özür dilerim.
Chier; neyse tamam sorun yok. Ama onunla ortaklığını kes. İstemiyorum onu.
Minho; peki.
Dedi ve yanıma yattı.
Ben biraz daha kırgın olduğum için arkamı döndüm.
Minho elini belime sardı. Ve uyuya kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are just MİNE.
RomansMinho Hayatında ilk kez gördüğü Chier e aşık olduğunda onu elde edebilecek mi? Sanıyorum ki evet.