Düşmanlar 9

80 12 47
                                    

Gelsin bakalım arabamı asıl pistten çikarmak için yan yola girdiğimde artık önümde değildi ama peşimi birakmamiştı yolları bilmediğim bi yerdeyim bi sekilde yarişa dönmenin yolunu bulmam lazım yolun beni götürdüğü yeri takip ettigimde beni tek korkutan şey çıkmaza girmekti .

Tomdan

Josh her zaman yaptığı gibi önüme geçmiş beni kaza yaptırmaya çalışıyordu arkamda andera onun arkasındaysa Mars vardi Marsa arabasını benimkinin yanina getirdiğinde anderanın verdiği işaretle josh marsı sıkıştırmaya başladı arabayı geçirmiyor ve gittikçe yavaşlıyordu sessizce göz önünden kaybolmaya başlarlarken mars başka bi yola saptı ,TANRIM aptal Mars kaybolursun ve josh sana bişey yapmaya çalışırsa seni bulamam ... ona bakarken birden arkamda beliren anderanın hızlandığını fark ettim yanıma vardığında bana dik dik bakıyordu ona hiç dönmedim belli ki joshla beraber bişeyler planlamışlar marsı yanlız bırakmamalıyıdım nereye gitti acaba .

Marstan

Arkamdaki tanımdağım araba son hız beni takip etmeye devam ediyordu bilmediğim yollarda rasgele manevralar yapıp kendimi kaybettirmeye çalışıyordum ne istiyo bu manyak benden , gerilmeye başladım sonunda daireler çizdiğim için az önce geçtiğimiz yola indiğimi farkettim teknik olarak piste geri dönmüştük tamam ben bundan kurtulamiycam bari diğerlerine yetişeyim, gaza yüklendim arabayı zorluyordum hafif de olsa fark atmayı başardığımda rahatlamiştım .

Tom ve anderanın arabalarıni görebiliyorum yanyana anderanın tomu sürekli sıkıştirmasi ile ilerliyorlardı beni takip eden eleman gözden kaybolmuştu

Sonunda yarişın bitimine çok az kaldığında iyice hizlandım andreaya yetiştiğimde afalladı bana bakakaldı geçtiğimde ise yüzündeki aptal ifade nedense beni tatmin etmişti.

~

Yariş bitti başladığımız sakin alana geri dönmüştük tom birinci ben ikinci andrea uçuncu levis dorduncu ... beni kovalayan herif ortalıkta yoktu beni durduk yere gerdi .Arabadan inip tomu tebrik etmek için arabasına yöneldiğimde andrea benden önce davrandı , o esnada tomda arabasından inmis kaşlari çatık bi ifadeyle etrafına bakıyordu .

A-Paslanmışsın ama gittiğinden beri bu kadar eğlenceli yarişamıyorduk . Özlemişim ... flört mü ediyo bu dur bakalım karişmiycağim arabama yaslandım ve tomun tepkisini kollarımı birleştirip izlemeye başladım.

T-Paslanmiş mıyım ,hala ben kazanıyorum ama ? Beni işaret etti hatta o daha ilk kez bu tür bi yarisa katilmasina ragmen seni geçti ,siritti.

Andreanin yüzü düşmüştü , arkadaşındaki tamamen acemi şansiydi yoksa sen benim neler yapabildiğimi biliyorsun degil mi tatlım ...

T-Öyle mi dersin ... josh peşini bırakmadı ve yoldan saptı , senin bi alakan varmı bununla ?

A-Yok canim ne alakam olsun josh beğenistir kizi sanki bilmiyosun huyunu.

Konuşmalarımı dinlemeye çalışırken yanıma biri yaslandı .

J-Iyi yariştin güzellik

Güzellik ? Bu kim lan yüzüne baktığında şaşirmiştim bu beni sıkıstıran manyak cevap vermedim .

J-Seni daha önce göremedim buralardan değilsin galiba , artık burdami yarışıyorsun.

M-Pek sayılmaz bu bi ziyaret denebilir.

J-Aaaww yazık oldu ssni her yarıştiginda girmek isterdim , peki adin ne

M-Ne yapıcaksın sen benim adımı butun yariş beni sıkıştırdım kaza yapabilirdik

J-Hadi ama seninki gibi guzel bi vicudu tehlikeye atmam bebegım gozlerini ustumde gezdirdi .

Ay ne yılışık be bu ismimi söylemek istemiyorum .

Yarışcı/Tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin