Selamlar
Nereden nasil baslamam gerektigini bilmiyorum acikcasi.Aylar olmus ve o zamanlardan bu zamana siz dâhil hayatimda ve hayatinizda cok buyuk degisiklikler olmustur.
Bir hevesle ve can sıkıntısıyla basladigim bu kitap yazma isteği kisa surede benim icin buyuk bi' okunma seviyesine ulasti.
Ara ara kitaplari birakma istegi de geldi ama sizin sayenizde bunu da yapamadim.
Aniden de ortadan kayboldum bunun icin de af dilerim.
Taslagimda basladigim iki kitabim daha oldugunu gordum ki bu kitabi da devam ettirecegim belli degil ama simdi donup bi baktigimda eglenceli bir kitap oldugunu goruyorum.
Acikcasi devam etmek isterim fakat yapabilir miyim bilmiyorum.
Yine de geri donup bir aciklama yaptim ve hâlâ burda olan guzel insanlarin yani sizlerin yasaminda da ne oldugunu merak ediyorum.
Yorum kismina belirtirseniz cok hosuma gider:3
Bir sure daha burada kalip kitabi devam ettirmeyi dusunuyorum o zaman.
Yeni bolumu de olabildigince uzun tutmaya calisacagim.
Kitabi unuttugunuzu biliyorum bastan baslamanizi tavsiye ederimm.
Ve gitmeden once suna da bi' aciklik getirmem gerek diye dusundum:
Bu hikâyede Jimin omega,Yoongi ise alfa ve ayni zamanda Jimin seme,Yoongi ise uke teknik olarak tam tersi olmasi gerekiyordu ama ben bi farklilik yapip boyle olmasini istedim hehe.
Eger kabul edilmezse hikâyeyi bastan duzenleyip Jimin'i alfa Yoongi'yi ise omega yaparim.
Simdilik bu kadar,yeni bolumlerde bulusmak uzere kendinize iyi bakiinn:3
Yoonmin'den sevgiler <3
Rosalyn~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Teacher TT // YOONMİN | OMEGAVERSE
FanfictionO omegaların en güzeli idi.Öğretmenlerin de öyle... ⚠️KÜFÜR VE ARGO SÖZLER KULLANILMIŞTIR. ⚠️+18 SAHNELER İÇERMEKTEDİR. ⚠️ UYGUNSUZ DAVRANIŞLAR BULUNMAKTADIR.