Cedric ve diğerleri dosyada gördükleri adrese gelirler. Kapılar kilitli olduğu için Fabio camı kırarak içeri girer.
F: Bakın camı açık bırakmışlar, gelin hadi.
Hepsi kırılan camdan içeri girerler. Ve terk edilen evi araştırmaya başlarlar.
T: Ne oldu Carl ?
F: Bir şey mi hissettin?
C: Hmm, Bu evde çok iyi şeyler yaşanmamış diyebilirim.Yürümeye devam ederler.
S: Bu koku da ne?
F: Hey Sergio.
S: Efendim.
F: Yukarı gel.Sergio ve Fabio üst kata çıkarlar merdivenin sonunda bir bebek arabası görürler onu iterek kapalı olan kapıyı açmaya çalışırlar ama kapı kilitlidir. Fabio öne geçerek kapıyı kırar.
F: Bence burası Bruce Crainer'ın odası.
S: Sanki erkek değil de bir kız odası gibi.
F: Evet öyle. Neyse hadi gidelim buradan.Tam odadan çıkacaklarken arkalarında duran sallanan sandalye sallanmaya başlar. O tarafa bakarlarken arkalarından bir çocuk geçer.
B: Bu benim odam!!
Korkudan kaskatı kesilin Fabio ve Sergio dikkatli şekilde geri geri giderken Sergio arkasında bir şey hisseder.
S: Fabio?
B: Burada olmamalısınız...Sizi görürse, beni öldürmeye zorlar....(Teressa'nın evi)
- Mia...Mia...
M: Ne var?
- Sana bir şey göstereceğim.
M: Kes şunu Lia başımız belaya girecek.
- Ben Lia değilim.Şaşırmış şekilde yatakta doğrulan Mia yanında duran ışığı açar ve Lia'ya doğru baktığında onun uyuduğunu görür. İp telefonu eline aldığında diğer ucunun dolabın içinde olduğunu görür.
M: Lia, Lia uyan.
:
:
M: Kimsin sen?
- Biz onun katlettikleriyiz, burada çok kalabalığız.Bir anda yara bere içinde bir kadın koşarak dolaptan çıkar.
- Lütfen bu acıyı durur. Dayanamıyor aaa!!
Mia tekrar kafasını çevirdiğinde önünde bir çok hayalet görür ve istemeden astral seyehat yaptığını anlar. Hızla bedenine girmeye çalışırken diğer ruhlarda ona saldırır.
M: AAAAAA!
L: Mia uyan, ikiz uyan. MİA.
M: AAA!
L: Mia kendine gel. MİA!!
M: Aah, Lia sensin.Mia Lia'ya sarılarak ağlamaya başlar.
L: Sakin ol, geçti.
M: Çok korktum.
L: Ben yanındayım sakin ol.Lİa Mia'yı sakinleştirirken gözü yırtık çarşafa takılır.
L: Ben annemi çağırıp geliyorum. Burada kal.
M: Beni yalnız bırakma.
L: Hemen geleceğim söz.Lia koşarak merdivenleri iner ve annesinin yanına gider.
L: Anne, anne.
R: Noldu kızım?
L: Mia'ya yine aynı şey oldu gel hemen.
R: NE!Rose ve Lia koşarak Mia'nın tanına gider.
R: Kızım iyi misin?
M: Anne çok korktum.
L: Baksana çarşafında kocaman bir yırtık var.
R: Aman tanrım.
M: Anne burada kal lütfen. Lia dolabın kapağını kapatıp bir iple bağlar mısın?
L: Tamamdır ikiz. Sen yeter ki korkma.Bu sırada Joshua hala elinde sopayla piyanonun yanında bekliyordur.
J: Ona ulaşmaya çalışıyorsunuz ama yapamazsınız. Oradan olmaz.
Yerinden kalkarak yukarı çıkar.
(ÖTE)
J: YARDIM EDİN!!!!