19. Bölüm

121 11 5
                                    

Medya: Yaşar Üsteğmen

"Vatan bölünmez, bayrak inmez, ezan dinmez!
Türk askerinin olduğu yerde kutsallarımıza kimse dokunamaz!"

Bölüm Şarkımız;

Hani Gökbörü

19. Bölüm 

"Dayanacağız." 

-- BUSE -- 

Uzun süredir yürüyorduk. Sınıra gidiyorduk tamamen. Umut Komutan önde Baki Komutan'la bir şeyler konuşuyordu.

"Berat! Mustafa ve Yaşar'ı da al yanına. Ön tarafa geçin, güzergâhı kontrol edin kardeşim." dedi ve gönderdi bir ekibi Umut Komutan. 

*

Umut Komutan'ın sol elini kaldırarak havada yumruk yapıp kolunu aşağı indirmesiyle dur komutunu aldık. 

"Baki güvenliği al. Asker, duruyoruz." Ardından telsize döndü. "Berat, nedir durum?" 

"İlerliyoruz komutanım, bir hareket yok." 

"Anlaşıldı, beş dakika kumanya molası veriyoruz. Daha sonra aynı güzergâhta devam edeceğiz, bilginiz olsun." 

(Kumanya: Sefer durumundaki askerler için hazırlanan yiyecek.) 

"Beş dakika kumanya molası asker!" 

El mecbur teröriste de konserve verdiğimizde bileğini çözerek yemesi için bıraktık. Birkaç çataldan sonra elindeki çatalı saplamak için Soner'e yöneldiğinde Soner ani bir hamleyle engelledi. 

Çatalı elinden aldığında, "Rahat dur." dedi. 

"Hepinizi tek tek öldüreceğim. Hepinizi öldüreceğim. Duyuyor musun beni Yüzbaşı?! Hepinizi tek tek geberteceğim. Rüzgârın yönü değişecek, buradan sağ çıkamayacaksınız." dediğinde Soner tabancayı çıkarıp emniyetini açarak Kayıkçı'nın başına yasladı. 

"Şşh, mermiyle aranda sadece bir laf var. Konuşsana." 

"Komutanım tamamsanız kalkalım mı?" dediğini duydum Ekrem Komutan'ın. 

"Tabi tabi, kalkalım. Şahin, gidiyoruz!" dediğinde ayaklandık. 

Baki Komutan, Kayıkçı'nın yanına gittiğinde bileğini bağladı tekrar. Ardından ensesinden tutup kaldırdı. "Barbunya mı yedin yürek mi yedin belli değil, amına koyayım." 

-- YAZAR -- 

Gelen bir adam olduğunu gören Yaşar silahı Mustafa'ya verdi. "Masum birini öldürmeyelim." dediğinde gelen adamı boynundan yakaladı ve yatırdı. 

"Gygyrsaň ölersiň!" (Bağırırsan ölürsün!) Ardından Mustafa'ya döndü. "Mustafa arkası var mı bir baksana."

"Sen kim?" (Kimsin sen?) dedi devam ederek Yaşar. 

"Men çopan, men şu ýerden." (Çobanım ben, buralıyım.) dedi adam.

"Nirä barýaňyz? Näme üçin gaçýarsyňyz?" (Nereye gidiyorsun? Neden kaçıyorsun?) dedi Yaşar, Türkmence devam ederek. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin