İki gün sonra; (Günlerden Cuma)
Aslında bugünde fakülteye gitme gücünü kendim de bulamıyordum ancak Miray'ın beni merak etmemesi ve derslerden çok geri kalmamak için mecburen istemeyerek de olsa sıcacık yatağımdan çıktım ve hazırlanmak için banyoya girdim.
Bir saat sonra artık hazırdım ve telefonuma Doruk'tan bir mesaj geldi.
"Kapının önünde bekliyorum. Seni fakülteye ben götüreceğim." ⁰⁸ ⁰⁵
"Buna gerek yok" ⁰⁸ ⁰⁵
"Seher beni delirtme ve hazır olunca aşağı in. Seni ben götüreceğim." ⁰⁸ ⁰⁶
"Tamam!" ⁰⁸ ⁰⁶
Telefonu bugün giyindiğim mavi İspanyol paça pantolonun arka cebinde bıraktım ve üzerime ceketimi giyinip çantamı alıp evden çıktım.
Kapının önüne indiğimde simsiyah giyinmiş elinde siyah eldivenler olan ve hafif uzun botlar giyinmiş Doruk'u gördüm. Çok güzel bir motora yaslanmış elinde bir kask tutuyordu. Beni görünce tebessüm ederek elindeki kaskı bana fırlattı.
Ani bir refleks ile hızla bana doğru gelen siyah kaskı yakalandım.
- Reflekslerin iyi, hadi atla bakalım motora.
Ardından motorun arka tarafından bir kask daha çıkarıp onu da kendi kafasına taktı.
- Doruk bir motorun olduğundan hiç bahsetmemiştin.
- Fırsat olmadı diyelim.
- Anlıyorum.
- E hadi gelsene.
Sırıtarak kaskı kafama taktım ve motora binmiş olan Doruk'un arkasına oturup kollarımı beline doladım. Doruk'un kasıldığını hissettiğimde sırıtışım daha da büyüdü.
- Rahatsız mı oldun?
- H-hayır neden rahatsız olayım ki?
- Bilmem ki biraz gerild...
Doruk aniden gaza basınca dalga geçmem yarım kaldı. Yol boyunca sessiz kaldık ikimizde.
~~~~~~♡~~~~~~
Okula vardığımda Doruk'a veda edip sınıfıma geçtim.
Dersin ortasındayken Dedektif'ten bir mesaj geldi.
"Bugün seninle buluşmamız lazım dava üzerine konuşma yapmalıyız" ⁰⁹ ²⁷
"Tamam olur. Nerede? Ne zaman?" ⁰⁹ ²⁷
" Ofisimde işten çıkar çıkmaz gel. " ⁰⁹ ²⁷
Konum ⁰⁹ ²⁷
" Tamamdır görüşürüz" ⁰⁹ ²⁸
Telefonu bıraktım ve tekrar derse odaklandım.
Ders bitiminde sınıfımın önüde bana kocaman sırıtan Miray'ı görünce yanına gittim. Beni zorla kantine götürünce birer kahve içtik. Bu sırada bana onlarca soru sıralasa da ona anlatmak istemiyordum çünkü kendini suçlayacaktı. Tüm sorularını geçiştirdim ve sonunda konuyu kapattı.
Bir diğer teneffüste ben bahçede yanlız otururken yanıma kırmızı saçlı mavi gözlü çilli bir kız geldi. Oturduğum bankta yanıma oturup konuşmaya başladı.
- Adın Seher olmalı... Bende Dicle GİRAY tanıştığıma pek memnun olmadım açıkçası. Alper'den ne istiyorsun anlayamadım.
- Manyak mısın kızım ne diyorsun? Ne Alper'i?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON ŞANS (TAMAMLANDI)
Teen FictionHer insan ikinci bir şansı hak eder ancak bazı insanlar verilen tüm şansları kaybeder... Seher Yıldız' ın en yakın arkadaşı olan Işık dokuz katlı bir binadan aşağı düşerek ölür. Herkes bunun bir intihar olduğunu söylesede Seher bunun bir intihar ol...