Feride'den:
Dizinin sonlarına doğru uyuyakalmıştım. Telefonumun çalmasıyla uyandım. Sıla arıyordu.
Esnedikten sonra yanıtladım.
"Efendim Sıla?" Dedim uykulu sesimle.
"Feride, mesaj attım görmedin. Hazır mısın diyecektim." Dedi.
Saate baktığımda 21.00'e geldiğini gördüm...
"Uyuyakalmışım aşkım ya... Tamam, ben hemen hazırlanırım. Siz hazır mısınız?" Dedim televizyonu kapatıp ayağa kalkarken.
"Yok, hazırlanıyoruz daha. Saat on da yola çıkacağız aşkım, haberin olsun." Dedi.
"Tamam Sıloşum. Öptüm hadi, bay bay."
"Bay bayy."
Üzerime giyecek bir şeyler baktığımda beyaz bir crop üzerine beyaz, yün bir kazak giydim. Soğuk olacağını biliyordum. Altıma da siyah bir tayt giydim. Saçlarımı salık bırakıp, düzleştirmekle yetindim ve makyajımı yaptım.
~AhFer Severler Birliği✨🖤🍋❤️~
Feride: Ben hazırım
Ahmet'ten:
Mert'in videosu için hazırlanırken üzerime gri, boğazlı bir kazak, altıma da yine gri, bol kesim bir pantolon giymiştim. Üzerime de deri ceketimi giymiştim.
Mert, önce bizi almıştı ardından da Feride'yi. Ben önde otururken, Feride arkaya, Sıla'nın yanına oturmuştu.
Hepimiz selamlaştık.
"Kimler geliyor kameraman?" Diye sordum Mert, arabayı sürmeye başlayınca.
"Yiğit gelecek, başka birisini daha çağıracağım dedi kameraman olarak. Bir de klasik Serra, Tuğçe falan işte." Dedi Mert.
Başımla onayladım.
"Ne kadar uzağa gideceğiz ki? Çok geç çıkmadık mı?" Dedi Feride.
"Yok ya, çok uzak değil. Zaten gece çekmemiz önemli." Dedi Mert, gözünü yoldan ayırmadan.
"Bizim bir tatil işi vardı abiciğim. O ne oldu!?" Diye sordu Sıla arkadan.
"Ne tatili ya?" Dedi Mert.
"Ya öyle klipten sonra dinlenelim diye demiştim. Elvin'le gelirsiniz." Dedim.
"Olur. Söylerim, geliriz işi yoksa." Dedi.
Başımla onayladım.
"Ne zaman?" Diye sordu Feride.
"Bilmiyorum." Dedim.
"E hazır birikmiş videolarımızda varken çok geç gitmeyelim bence." Dedi Mert.
"Yani, bence de. Hem orada da video çekeriz, video sıkıntı değil." Dedim.
"E yarın gidelim o zaman." Diyince Mert, hepimiz ona döndük.
"Yuh! Ne acelemiz var? Abarttın sen de!" Dedi Sıla gülerek.
"Cidden oğlum. Yarın pazar demi?" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting)
Fanfiction!'Kırmızı Limon' ismindeki ilk ve orijinal kitaptır! Kesit~ Gözlerim dudaklarına kaydı. Aynı şeyin onda da olduğunu fark ettim.. Buradan sonra ya mantıklı düşünecektim ya da şu âna kadar yaptığım gibi hiçbir şey düşünmeden devam edecektim... Aramızd...