Fleur pov.
Fleur wil je even de post uit de brievenbus halen vraagt mijn moeder. Jahoor en ik ren naar buiten. Al wandelend kijk ik of er iets van mij bij zit. Nee, nee, nu wel, nee, ja. Als ik binnen kom vraagt mijn moeder of ze de post mag, ik geef haar de post en vraag naar de brief want ja tegewoordig krijg ik alleen wapjes en mailtjes. Mijn moeder antwoord en zegt : het is van je vader(flashback moment) mijn vader is weggegaan toen ik nog jong was ik kan me er niet veel meer van herrineren maar mama zij altijd dat ze geen ruzie hadden maar dat dit gewoon het beste was. Mijn moeder praat verder: je mag hem pas openmaken op je verjaardag. O oke ik ben morgen jarig dus het zal niet moeilijk zijn om er van af te blijven antwoord ik. Goed zo zegt mijn moeder. Ik ren naar boven want ja ik heb ook nog huiswerk, lekker wiskunde maken puff ik ga liever voetballen ik speel bij een klein clubje en ik ben gescout door de knvb. Fleur kom je eten word er naar boven geschreeuwd. Ik doe mijn boeken dicht en ga naar benede. Lekker spagetti zeg ik zodra ik aan tafel zit. We praten een beetje en voor we het weten zijn we klaar met eten. Ik ruim de tafel af en ruim de vaatwasser in. Zaterdag kan je niet meedoen met de wedstrijd en je feestje kan ook niet doorgaan je zal het moeten verzetten zegt mijn moeder WAT antwoord ik waarom hoezo ik kan je niks zeggen want het is voor je verjaardag zegt mijn moeder, o oké dan. we kijken nog wat tv en ik whap met mijn vriendinnen, we hadden wat geregeld voor mijn verjaardag maar dat gaat ook niet meer door. Naar een paar uur ga ik naar bed want morgen zit vol met verrassingen.
JE LEEST
het geheim achter de tweeling
Randomfleur en roos zijn tweeling maar daar komen ze pas achter op hun 16e verjaardag.