Eski erkek arkadaşı sebebiyle lisenin ilk gününe geç başlamış bir genç kız, adı: Ebrar. Gönlü minicik genç kız.
Okul açıldıktan 1/2 hafta sonrasına kadar gelmeyen Ebrar okula gitmekten korkuyordur!!
Çünkü her şey gözünde tekrardan canlanıyor, eskisi gibi olmasından korkuyordur. Ortaokulda; şiir yazdığını söylediğinde arkadaşları Ebrarı tuvalette gasp edip şiirlerini ve eşyalarını ama en önemlisi gururunu ezip geçmişlerdi!
Bu olay Ebrarda travmatik etki yarattı. Fakat Ebrar bu olaylardan güç kazanıp, bağışıklık kazanmışcasına önüne bakacaktır...
Ebrar ertesi gün kendini cesaretlendirerek, okula yol alır. O güçlü ve dana gibi bir genç kızdı!
Tam okulun girişine varmışken onu zorbalayan eski ortaokul arkadaşını görüyor; fenalaşıp tuvalete koşuyor. Yere çöküp, kriz geçirmeye başlıyor. Tam o sırada tuvalete bir erkek giriyor zengin ve yakışıklı görünüyordu. Ebrar neredeyse aşık oluyordu fakat o duygularına hakim bir kızdı "en azından şimdilik"
sonrasında Ebrar kekeleyerek p-pa-pardoon deyip kendini dışarı attı ve koşarak sınıfına girdi. Kendini toparlamak isterken kızın biri: Küçük prensese baak seen annesini özlemiş gaalibaa HA-HA-HA-HA dedi. Ebrar sinirlenip "ayağa kalkarak"
- En azından senin gibi insanları zorbalayacak aşağılayıcı pislik kızlardan değilim! Şimdi işine baak. Tamam mı??
Dedi ve "sertçe yerine geri oturdu."
Ardından tuvalette gördüğü çocuk sınıfa girdi ve Ebrarın yanına oturdu. Ebrar çocuğa "utanarak" ve "atarlanarak" "S-SEN s-senin burda ne işin VAR?" dedi. Çocuk "elini masaya vurarak" CANIM BURAYA OTURMAK İSTEDİ GÜZELİM! dedi. Ebrar "atarlanarak" offf. Tamam. Yaaaa... dedi. "oturur"
-Ebrar: Bu arada, ismin ne?
-Çocuk: İsmim Efe, senin ismin ne?
-Ebrar: Benimde Ebrar "utanarak"
"Ebrar'ın eski sınıf arkadaşı" Zeynep Efe'nin yanına geldi
-Zeynep: yiiiaaaa şey benim boyum birazz kısa da eeemmm dolabıma kitaplarımı koymama yardım eder misin acabaa???
-Efe: Tabi yavvrumm
der "kalkar"
Ebrar birden siz MALMISINIZ YAA der "kalkıp gider" ve Albeninin yanına "oturur"
ardından teneffüs olur.Albeni ile Ebrar çok iyi anlaşırlar çok geçmeden zil çalar, ders işleyip Albeni ve Ebrar birlikte eve giderler. Ebrar evinin bahçesinde günlüğünü alıp yaşadıklarını ve şiir yazmaya başlar...
AŞK BİR SUDUR
İÇ İÇ KUDURYARIN, EVİME GEL
TENİM TENİMEBİTİRDİ BENİ
O KARA KARA GÖZLERİNBENİ BENİ BİHTERİNİ
1. bölümün sonuna geldik okuduğunuz için teşekkür ederim 2. bölüm yakın zamanda gelicek görüşürüz bok böceklerim uwu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
˚✧₊⁎❝᷀ົཽMAFYAYA GİDEN YOL˚✧₊⁎❝᷀ົཽ
RomanceEbrar denen gönlü minicik bir kızın aşk hayatını konu alır. İyi seyirler