Maja i związek z Bejgerem

14 0 0
                                    

Maja Domańska urodzona 1 listopada 2008r. 4 września 2023 roku zaczęła uczęszczać do Zespołu Szkół Technicznych Im. Ziemi Dobrzyńskiej w Lipnie, tego dnia właśnie zaczął się jej związek z Kacprem Bejger. Poznali się nie busach gdy mają wracała ze szkoły on wracał ze spotkania z kolegami ich wzrok się ze sobą połączył Maja odrazu zakochała się w nim po uszy ale nie znała go nawet w jedynym procencie, owszem wyglądał jak goblin ale Mai miłość była większa niż jego uszy (czyt. satelity). On chodził do Skępego ona do Lipna ale nie powstrzymało to ich za bardzo się kochali. Połączył ich jeszcze bardziej jego brat Mateusz Bejger (czyt. minion). Byli już kilka miesięcy razem ale pewnego razu Maja zaprosiła go na Bobrownickie Pole 110, Kacper z wielką chęcią przyjął zaproszenie ale wiedział że coś nie gra, obok Bobrownickiego Pola 110a kręciła się pewna osoba Kacper podejrzewał kto to jest ale później to olał. Maja zaprosiła Kacpra do pokoju, z za okna dochodziła jakieś dziwne dziwki Kacper poszedł zobaczyć co się dzieje jednak nie wiedział że ta osoba będzie szybsza od niego a tą osobą okazała się Nikola Maćkiewicz. Kacper nie zauważył niczego niepokojącego więc wrócił do pokoju jednak zastał Maje i Nikole Maćkiewicz ( czyt. latexa) razem w łóżku, Kacper wybiegł i wjebał się pod samochód którym jechał Mateusz Cholewiński.
Dziwkuje

Maja Domańska Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz