0.7

4.6K 369 43
                                    

Merhabalarr. Bölüme başlamadan oy vermeyi unutmayın ayrıca bölüm içerisi bol bol yorum yapın lütfen.

Keyifli okumalar aşklarım💞💞

.
.
.

"Kendini nasıl hissediyorsun?" Diyen doktor ile Aral boş duvarda olan gözlerini doktora çevirdi.

"Harika." Dediğinde doktor derin bir nefes verdi. Her soruşunda aynı cevabı alıyordu.

"Abin geldi görüşmek ister misin?" Dediğinde bir kaç saniye duraksa Aral.

"O dışında kimse gelmesin." Dediğinde Doktor onu onaylayarak dışarı çıktı.

İçeri bu sefer Araf girdiğinde Aral'ın gözleri ona değdi, abisi kumral ve kahverengi gözlüydü oda kumraldı ama mavi gözlüydü.

"Aral, abicim." Diyerek gülümsemeye çalıştı Araf ve kardeşinin yanına ilerledi. Yatağın yan tarafına geçtiğinde Aral sadece abisini izliyordu.

"Doktor söyledi,harikaymışsın?" Dediğinde Aral hafif alayla güldü.

"Sana dediğini bildiğim için öyle diyorum zaten." Dediğinde Araf'ın yüzü hafif soldu ama kendini toparladı.

"Peki gerçekten nasılsın abim? Söyle bana." Dediğinde Aral'ın gözleri öylece kaldı.

Düşündü, nasıldı? İyiydi herhalde.

Nasıl iyi olabilirdi ki ya yaklaşık 1 ay önce intihar etmeye kalkışmıştı. Şuan ise hastahanede tedavi görüyordu, iyi miydi?

"Aral sessiz kalma. Lütfen." Diyen Araf ile hafif yutkundu.

"O çıkamaz değil mi?" Dediğinde Araf'ın vücudu buz kesildi.

"Çıkamaz. O artık ömür boyu orada Aral. Korkmana gerek yok. Ben buradayım." Dediğinde Aral gördüğü kabusların inadına abisine gerçekten gülümsedi.

"İyileşeceğim abi." Dediğinde Araf da kocaman gülümsedi.

"Tabi ki de Aral, sen Araf Ata Yardım'ın kardeşin." Diyerek ona göz kırptığında Aral daha da iyi hissetmişti kendini.

Abisi yanındayken, mutluydu. Ona zarar verecek biri olsa bile onu koruyacağını bilirdi.

"Havalara bak. Bende Aral Ege Yardım'ım. Hem benim gözlerim mavi abicim, haneme artık puan istiyorum." Demesiyle Araf gür bir kahkaha atmıştı.

İki kardeş mutlu görünüyordu ama Araf öyle değildi. Aklı Süveyda'daydı, belkide kalbi de öyle.

🐣

Çakır: Süveydaa

Çakır: Bak bir hanım kız

Çakır: Bir şey diyeceğim sana

Süveyda: Hanım kız? Buyur hanım oğlan ne istiyorsun?

Çakır: JDJWKEKEJEKEK hanım oğlan mı?

Çakır: Sevdim bunu ama neyse

Çakır: Şimdi süveyda yardımın gerekiyor

Süveyda: Söyle Çakır tamam

SENİ YAZDIM | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin