Final

216 19 20
                                    


Son bölümden herkese merhaba!!

Millie'ye güle güle deme vaktimiz gelmiş. Ağlıyorum🥹🥹.


-1 Hafta sonra-

1 haftadır herkes perişan durumdaydı. Her ne kadar Millie'yle az vakit geçirseler de hepsi Millie'ye alışmış onu sevmişti.

Loki bile, insanların aptal ölümlüler olduğunu düşünen Loki ilk defa bir ölümlü öldü diye üzgündü.

Clint, Natasha, Steve, Tony, Vision, Thor ve Bruce. Millie orda acı çekerken huzurla uydukları için kendilerine kızıyorlardı.

Wanda daha önce onları hissedip uyanmadığı için kendine kızıyordu.

Pietro Millie'yi yanında getirdiği kendine kızıyordu.

Ve Bucky. Şüphesiz en çok o çökmüştü. Sürekli Millie'nin onun yüzünden öldüğünü düşüyor, nefes alamıyordu.

Eskiden kahkahaların eksik olmadığı ortak salonda derin bir sessizlik vardı. Millie ilk geldiğinde Bucky'le oturduğu koltuk boştu.
Kimse oturamamıştı oraya, hepsi oraya bakıyordu.

"Şimdi Millie çıkıp gelse halimize gülerdi"
Sessizliği Clint bozdu. Herkes aynı şeyi düşünüyordu. Muhtemelen Millie gelip 'Hadi ama koca bebek gibi ağlıycak mısınız?' Diye dalga geçerdi. Clint ikisini beraber gördüğünde ağlayınca Millie sürekli onunla dalga geçmişti.

İçeri giren Tony'le odak ona döndü, kimse sormadan o cevapladı.
"Bulunamadı"
Üsste ki patlamadan sonra en azından bir mezarı olsun diye cesetini aramışlardı, ama bulamamışlardı. Ekipler kül olduğunu söylüyordu. Herkes bunun doğru olduğunu biliyor ama inanmak istemiyordu.

"Bucky?"
1 haftadır kimse Bucky'le konuşmamış ona seslenmemişlerdi bile. Acısı en derin olan oydu kimse üstüne gitmek istemiyordu. Steve'in sesiyle Bucky ona döndü.

"Sevdiğim kadının bir mezarı bile olamayacak mı? Ben onu özlediğimde en azından burda beni duyar diye mezarına gidip konuşamayacak mıyım?"
Derin bir nefes aldı.
"Ben son kez ona dokunmak onu hissetmek istiyorum. Cesedi dahi olsun umrumda değil son kez yüzünü görmek istiyorum. Ben Millie'yi istiyorum"
Gözlerinden bir yaş aktı ama anında sildi.

Herkes susmuştu. Kimse bu gerçeğe alışmak istemiyordu. Ama zorundaydılar.

O günden sonra Avengers kulesinde bir daha kahkaha sesi duyulmadı çünkü ailenin bir üyesi yoktu.

Bucky Barnes Demir kolundan tekrardan nefret etmeye başladı çünkü ona Demir kolunu sevdiren sevgilisi yoktu.

Hayat felsefesi partilemek olan Tony Stark bir daha partilemedi çünkü Kız kardeşi yoktu.

Wanda ve Pietro Maximoff bir daha 'kız kardeş' kelimesini kullanmadı, çünkü kız kardeşleri yoktu.

Natasha Romanoff bir daha kızlar gecesi düzenlemedi çünkü kız kardeşi yoktu.

Clint Barton bir daha espiri yapmadı çünkü güldürmek istediği kız kardeşi yoktu.

Loki Odinson bir daha Midgard'a gelmedi çünkü gelme sebebi olan kız kardeşi gibi gördüğü ölümlü artık yoktu.

Thor Odinson çok sevdiği çekicini bir daha kullanmadı onun yerine bir balta kullanmaya başladı çünkü ne zaman Midgard'a gelse sürekli çekici kaldıramaya çalışan kız kardeşi yoktu.

Bruce Banner artık Hulk kakkında konuşmuyordu çünkü Hulk ile dalga geçen kız kardeşi yoktu.

Steve Rogers artık kahve içmiyordu çünkü kahve içip Bucky'in dedikodusunu yaptığı kız kardeşi artık yoktu.

Vision artık asla kırmızı formuna dönmüyordu çünkü artık onunla dalga geçecek kız kardeşi yoktu.

Avengers'ın bir üyesi ölmüştü.
Ailenin bir üyesi ölmüştü.

Haberlerde ise 1 dakikalık bile bir haber olmadı. Bir kadın çıktı ekrana üzgün bir ifadeyle anlattı;

"Millie Morgan Brown yani bizim değimimizle Slav Gölgesi. Bizleri kurtarmak için hep çabaladı ve bundan asla şikayet etmedi. Hydra'nın kaçırdığı çocukları kurtarırken üsste çıkan patlamada hayatını kaybetti. Brown için bugün saat gece 5'ten 6'a kadar, 1 saatlik saygı yürüşü yapılacak. Tüm halk davetlidir."

Yapıldı da. En başta Avengers üyeleri olmak üzere milyonlar Millie Morgan Brown için yürüdü. Bu dünyada hep yalnız olduğunu ölünce kimsenin önemsemeyeceğini düşünen Millie Morgan Brown için milyonlar yürüdü, milyonlar göz yaşı döktü.

Millie ise uzaktan gözünde yaş ve ufak bir tebessümle izledi her şeyi.

Bu rüyanın sonsuza dek süreceğine inanmıştı Millie. Ama sabah oldu rüyadan uyandı. Hikayesi burda bitti.

——

Bucky yine aynı yerde oturuyor, içkisini içiyor sevgilisini düşünüyordu.

Steve ise sadece yanında olduğunu hissetsin diye yanında duruyordu. Aylar, mevsimler geçti ama Bucky Millie'yi bir an bile unutmadı, gerçi kimse unutmamıştı.

"Hala mı?"
Diye sordu Steve cevap aynıydı.
"Hala"
"O gitti gelmeyecek biliyorsun değil mi?"
"O hiç gelmeyecek biliyorum ama ben onu ölüm beni alana kadar bekleyeceğim."

Cevap net ve değiştirilemezdi. Bucky her zaman Millie'yi bekleyecekti.

Hani derler ya gidene mi zor kalana mı? Biz soruyu şöyle değiştirelim ölüm, ölene mi zor yoksa kalana mı?

Ölüm kalana zor. Çünkü asıl ölen kalandır. Millie bir kere öldü, geri de bıraktıkları ise her gün ölüp ertesi günü dirildi.

Bir zamanlar soğuk nevalenin sevdiceği olan kız şuan ise kaybettikleri kız kardeşleri olmuştu.

Belki başka bir evrende beraber mutluydular. Ama bu evrende Millie ve Bucky yarım kaldı.

Aylar yıllar geçti az da olsa atlattılar. Yeniden güldüler, Thor çekicini kullandı, Loki Midgard'a geldi, Clint espiri yaptı.

Ama hepsinin bir yanı buruktu ama üstesinden geldiler. Her an Millie'yi andılar. Onu asla unutmadılar. Ufak bir anıt yaptılar.

Her şimşek çaktığında, ne zaman kalbi sıkıştığında Bucky'in gittiği tek yer olmuştu orası.

Yulia Ivanova ve Richard Brown'ın güçlü kızları artık onlarlaydı.

Millie artık gökyüzündeki bir yıldızdı. Hem de en parlağından. Onu hala seven sevdikleri vardı. Atlattıkları için mutluydu ama onlarla olamadığı için mutsuz.

Her hikaye her zaman mutlu bitmez. Bu da böyle bir hikaye.

Millie hiç bir zaman tam anlamıyla mutlu olamadı. Onun için ölen anne baba, yaşayamadığı çocukluğu, onu kurtarmak için cehenneme giren sevgilisi ve ölünce arkasında bıraktığı enkaz.

Millie Morgan Brown'ın hikayesi ise burda bitti.

Başka bir evrende mutlu sonla bitti ya da bitmedi kim bilebilir?

SON

•Bölüm nasıldı??

Şöyle söyleyim uzun bir süre Millie'nin yası tutuldu ama hayat bitmedi diye azıcıkta olsa eski hallerine geri döndüler ama her zaman Millie'yi özlediler ve unutmadılar.

İlk hikayem olduğu için bitsin istemiyordum ama uzatmaya da lüzum yok.

Bu hikayede en başından beri okuyup yorumlayan herkese çok teşekkür ederim. Tüm yorumları tek tek okuyorum. Her yorumda ayrı mutlu oluyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler yeni bir kurguda görüşmek üzere❤️‍🔥❤️‍🔥

TT; Marvelbetii

Hydra ProjesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin