Hala aklım Barlas komutanımda takılmıştı.Neydi bu kadar ilgili davranmasının sebebi?Yani timinden bir askeriyim.Çok normal.
Daha fazla kafamı bunlarla yormamak ve geçmişin hüzünlü ve acılı anılarından kaçmak için uyumaya karar verdim.
Maya'ya uyuyacağımı bana kahve yapmasına gerek olmadığını söyledikten sonra odama ilerledim.Kimse yadırgamadı bunu.
Çünkü benim evim onların da eviydi.Yabancı değillerdi.Pijamalarımı aldım ve banyoya ilerledim.Sıcak bir duş bana iyi gelmişti.
Üzerime pijamalarımı geçirip yatağıma yattım.Kafamı dağıtmak için ya Recep albayımdan görev alır ya da tüm gün uyurdum.
Ama 1 hafta izin yazıldığından dolayı bu süreçte yapabileceğim uyumaktı.
Gözlerimi kapatıp kendimi derin bir uykuya teslim ettim...
AYBARS'TAN
Aylin'i tek bırakmamak adına Maya ve ben Aylin'le kalıyorduk.Ama bir türlü uyku tutmuyordu.Sıkıntılı bir nefes verip mutfağa ilerledim.Sigara için kültabağı alacakken sandalyede oturmuş sigarasını içen Maya'yı fatkettim.
Ne yapıyordu bu saatte?Uyumalıydı.Neyin onu uyutmadığını bilmiyordum ama bu durum canımı sıkmıştı.
"Ne yapıyorsun bu saatte Maya?"dedim.Öylesine dalmış ki beni bile farketmemişti.
"Uyku tutmadı komutanım."dedi. "Ayrıca siz niye uyumadınız?" diye sordu.
"Uyku tutmadı Maya."diye cevapladım.Yüzü bir an afallar gibi oldu ama ifadesini düzeltip sigarasını içmeye devam etti.
Yanına oturup bir sigara da ben yaktım.Maya'ya döndüm.Gördüğüm manzara canımı yaktı.
Maya ağlıyordu.Kıyamazdım ben ona.Ben ona bakmaya bile kıyamazken kim üzmüştü onu.
Bu düşünce beni daha çok sinirlendi.Ama onu daha çok üzemezdim.Sessiz kaldım.Sigara yaktı.Bitirdi,tekrar yaktı...
"İçmiyorsun 1 hafta şunu."diyip elindeki paketi aldım.İçmezdi o sigarayı.Nefret ederdi.
Şimdi ise paketin içinde sadece 1 dal sigara kalmıştı.Cevap vermedi.Baktı.Uzun uzun baktı..Canımdan can gitti...
Dayanamadım.Kendime çekip onu kollarımda saklamak istercesine sarıldım.Ağlamaya devam etti.Daha çok sokuldu boynuma.
"Canımın canını yakmışlar.Buna sebep olanlar kimlerse tek tek hesabını soracağım!"
YOU ARE READING
İNTİKAM ATEŞİ
Подростковая литератураKitabın içeriğinde daha çok alınacak intikamlardan bahsediliyor.Bakalım Ayla bu intikam ateşiyle kendini mi yakacak yoksa buna sebep olan herkesi mi...