(bu şekilde eğik yazıları flashback sahnesi gibi düşünerek okuyun lütfen)
(Karavan)
S,F: Kahretsin!!!
Sergio ve Fabio koşarak Cedric'e yardım etmek için kavandan çıkar.
(Teressa'nın evi)
J: Annem her zaman haklıdır.
Joshua elindeki bardağı Cedric'in üzerine fırlatarak ona saldırmaya başlar. Joshua tem bıcağı saplayacakken Cedric kaçar ve bıçak Sehpaya saplanır o sırada iğneyi saplamaya çalışırken Joshua son anda elini tutarak iğneyi alır ve Cedric'in boğazını sıkmaya kalkar. Ve Cedric bir anda yere yığılır.
S: Cedric!
Sergio yardıma geldiğinde Joshua onu saçından tutarak duvara kafasını vurur ve Sergio olduğu yere bayılır. Hazırlıklı olan Fabio elektroşok cihazını Joshua'nın bacağına tutar ve Joshua acı içinde kırvarınken Cedric'in elinden aldığı iğneyi onun koluna saplar ve Fabio da ilacın etkisi ile yere yığılır.
(Öte)
J: Hey, hey iyi misin?
Cedric ayağa kalkar.
J: Seni tanıyorum, değil mi?
C: Joshua?
J: Evet, benim.
C: Sen buradaysan neredeyim diye sormam çok aptalca olur.
J: Seni öldürdü özür dilerim. Ama bedenime ulaşamazsam ailemi de katledecek.
C: Farkındayım sana yardım edeceğim.
J: Asıl sorun şu bedenimden ayrı kaldıkça güçsüzleşiyorum.
C: Elis?
J: Elis burada değil.
C: O zaman ilk önce onu bulmalıyız.Joshua ve Cedric evden çıkarak uzaklara doğru gitmeye başlarlar.
(Teressa'nın evi)
D: Diğerlerini de öldürmelisin.
J: İstemiyorum yeter.
D: Bunu yapmak zorundasın, hayatta kalmak istiyorsan öldür onları.
J: Kapa çeneni, kapa çeneni, sus
D: Susmam, bunu yapmak zorundasın.
J: Defol git beynimdeeeeen!!!!!(Kristen'ın evi)
K: Şimdi, gidince biz çocuklarla sizi dışarıda bekliyoruz.
T: Tamam.
K: siz içeriye girince eğer bir sorun çıkarsa yüksek sesle bağırın biz koşarak gelelim.
R: Çocuklar çok karışmasın bu işe.
K: Merak etme Rose.
T: Fabio'dan mesaj geldi, hazırlarmış.
K: Hadi bir an önce gidelim o zaman.Kristen ve diğerleri hızla arabaya binerek yola koyulurlar.
(Öte)
Joshua ve Cedric karanlık yerde yürümeye devam ederler ellerinde ufak fenerden başka hiç bir ışık kaynağı yoktur ve önlerini görmekte çok zorlanırlar.
J: Hiç bir şey göremiyorum. Çok karanlık.
C: DUR!
J: Ne oldu?
C: Önünde bir adam duruyor.
J: Hani nerede?
C: Tam önünde.
J: Ben görmüyorum.
C: Bir şey söylüyor.
J: Ne?
C: Bebeğin onda, bebeğin ondaB: Bebeğin onda, bebeğin onda.
Joshua adamı göremese de Cedric'in sayesinde adam onlara yardım eder.
J: Şimdi ne yapıyor.
C: Bir yeri işaret ediyor.
J: Nereyi?
C: Sağ tarafı.Joshua kafasını çevirdiğinde karşısında Mia'nın hastalandığı evi görür ve bir kaç adım yaklaştığında Rose ve kendi sesini duymaya başlar.
Lia'nın söylediği şeyler garip bulan ve biraz da korkan Rose'un Joshua ile durumu konuşmaya gider .
R- Bugün garip şeyler oldu.
J-Ne oldu?
R- Hattem'in odasından gelen garip sesler duydum, bebek telsizinden geliyordu. Odaya gidip kontrol ettim ama kimse yoktu.
J- Bu telsizlerin bazen frekansları değişebilir. korkacak bir şey yok.
R- Ama çok netti, fısıltı gibi. Sanki bir şey istiyordu.Joshua olana anlam vermeye çalışırken o gün Rose saldıran hayaleti kapnın önünde görür. Adam ilk önce Joshua'ya bakıp sonra pis bir sırıtışla içeriye girer.
J: Hayıııır.
Joshua eve doğru koşar. Cedric'te arkasından koşar. Joshua eve vardığında kapıyı yumruklamaya başlar.
Rose ve Joshua yatak odasında konuşurken kapıyı vuran birinin yumruklarını duyuyorlar.
R: Bu da ne?
J: Sen burada kal ben bakıp gelicemJ: Hayır.
Joshua kapıyı yumruklamaya devam eder ve bir anda Rose'un çığlığını duyar.
R- Joshua, Joshua koşuyor Hattem'in odasındaki biri var.
J-Noldu mu?
R- Odada biri var. Orada gördüm, oradaydı.
J- Burada kimse yok.
R-Oradaydı, gördüm ya gördümJoshua onlara yardım etmek için hızla kapıya vurarak kapıyı açar.
Rose ve Joshua odayı aradıkları sırada kapı alarmının yüksek sesi ile irkilirler.
J: Hemen Hattem ve Lia'yı alıp Mia'nın yanına git.
R: Tamam.Joshua aşağıya indiğinde kapının kilidinin kırıldığını ve kapıyı sonuna kadar açık görür.
Joshua kapıyı açtıktan sonra koşarak yukarı çıkar ve o adama saldırır.
J: Ondan uzak dur.
Joshua adamın gücüne karşılık veremez ve çok fazla darbe alır tam adam onu sıkıştırdığı sırada el feneri ile bir kadın gelir.
E: Cehennem ol, git.
J: Elis?