Bu bir kediydi...
Kedi bana sürtününce bende sevdim🐱🐱🐱
Kısa bir süre sonra bi ses duydum kulaklığımı çıkardım etrafa bakındım ama bu ses tanıdıktı.. Bu minho'nun sesi idi..
-soonie hadi gel mama vercem sana nereye kaçtın ya gel babana hadi~Minho ne zaman böyle naziktiki?
Kucağımdaki kedi miyavladı ve minho'nun yanına gitti minho- bana baktı şaşırmış bir şekilde bende minho'ya baktım soonie kimdikki kedi miydi?Minho- jisung senin ne işin var gece gece? Burda çok sarhoşlar var. Seni sikerler evin yokmu?
Jisung- hyung evim var uykum yok.
Minho- uykun yok dıe burayamı geldin gece gece jisungie~?
Ellerini belime doladı
Bi dk ne jisungie dediiğğğğğğğğğğğğğğğğğğ ağağa ölürüm öhm
Jisung- hyung ş-şey uykum y-yoktu benim de c-canım sıkıldı d-diye bu-buraya geldim..
Yüzünü daha çok yaklaştırarak 'hm' dedi kalpten gidicektim.
Jisung- hyung çok yakınsın...
Minho- hm rahatsızmı oldun küçük ucubem~
Hayır etkilenmiyordum hayır hayır..
Jisung- n-ne hayır. Yani evet. Yani... Offf!
Minho'nun anlık yaptığı şeyde nefesim kesilmişti... ; belimdeki eller gittikçe beni ona istiyordu. alt üst vücudumuz birleşmişti. Onun kollarında ölebilirdim şuan. Yüzüme yaklaştı yüzüme bakıp sırıtıyordu. Göğsüm onun karın kaslarıyla buluşuyordu. Ondan kısaydım
Göğsümü kalbimi susturamıyordum göğsüm inip kalkarken kalbim heycandan küt küt atıyordu ve bunu minho anlamıştı.Minho- jisungie kalbin küt küt atıyor? Ne oldu bak doğruyu söyle etkilendim değil mi??
Minho sırıtırken ben ise sadece onu izliyordum ve sonunda konuştum.
Jisung- hyung bana çok yakınsın lütfen bırak beni lütfen....
Sesim titremişti..minho belimde ki elleri bırakıp aramızda mesafe bırakmıştı ama bu mesafe değildi. sadece 10cm'lik bir mesafe ydi hala nefesini bile hissediyorken nasıl sakın kalmalıydım ki?...
Minho- annen baban şimdi uyuyordur. Anahtarın var mı yanında?
Neden beni düşünüyor ki?
Jisung- a evet vardı cebimde olması gerekiyor... Hassiktir lan anahtar yok!?
Minho- manyak düzgün bak cebine.
Jisung- yok hyung yok anahtar yok cebim delik...
Minho- ama senide burada bırakmak hoş olmaz demi?.
Baya sırıtıyor sinirimi bozuyor dünya bende 'hayır gelemem' dedim oda yaklaşıp tekrar yüzüme doğru fısıldadı
Minho- hm peki sarhoş'lar seni-
Jisung- tamam ya of geliyorum...
Minho yu takip ettim Minho kediyi alıp
Evine doğru ilerledik ev dıştan orta gibi görünüyordu ama dışıda güzel gözüküyordu evin içine girdiğimde neredeyse bizim ev kadar büyüktü ama tek sorun neden yanlız yaşıyordu? Ama ne güzel tek başına bende yaşamayı 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟𝑑𝑖𝑚..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM ZORBAM●MİNSUNG🔞 {Tamamlandı ✓}
RandomJ- sikeyim hızlan!.. Ahh hızlan! M- hemen leydim minho jisung'un zorbasıydı ama jisung ondan hoşlanıyordu. minho bunun farkındaydı ama oda uzun zaman içinde ondan jisung dan hoşlanmaya başlamıştı... ⚠-, zorbalık, vs herşey içerir önceden söyliyeyim...