"ချစ်ခွန်းတည်စေ"
blစီးရီး စာနယ်ဇင်း မိတ်ဆက်ပွဲ...Novotel hotelကြီးမှာတော့ mediaသမားများ ခြေချင်းလိမ်ကာ သူ့ထက်ငါ အပြိုင်အဆိုင် နေရာကောင်းရအောင် ကြိုးပမ်းနေကျသည်။
Trust Entertainment ရဲ့ နောက်ထပ်အသစ်ရိုက်မဲ့ bl စီးရီးရဲ့ စာနယ်ဇင်းမိတ်ဆက်ပွဲလေးကတော့ များမကြာမီပင် စတင်လာခဲ့လေသည်။
"ကျွန်တော်တို့ရဲ့ blစီးရီး မိတ်ဆက်ပွဲလေးကို လာရောက်ပြီး သတင်းယူပေးကြတဲ့ mediaက အကိုအမများကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ခင်ဗျာ...
စာနယ်ဇင်းမိတ်ဆက်ပွဲလေးကို စတင်ပြီဖြစ်တဲ့အတွက် မေးခွန်းလေးတွေ မေးလို့ရပါပြီခဗျ"
🗣️ : "စီးရီး ခေါင်းစဉ်လေးကို မိတ်ဆက်ပေးပြီး ဘာကြောင့် အဲ့နာမည်လေးပေးဖြစ်တယ်ဆိုတာကို ဖြေပေးပါခင်ဗျ"
DR : " ဟုတ်ကဲ့.. ဇာတ်ကားရဲ့ နာမည်ကတော့ 'ချစ်ခွန်းတည်စေ' ပါ..
ပေးဖြစ်တဲ့အကြောင်းအရင်းကတော့ ကျတော် ကဗျာလေးတစ်ပုဒ်ဖတ်ရင်းနဲ့ ideaရပြီး ပေးဖြစ်တာဗျ"
🗣️ : " ဇာတ်အိမ်တည်မဲ့ location ကိုလည်းပြောပြပေးပါအုံးဗျ"
DR : " အဓိက ကျွန်တော်တို့ ပြင်ဦးလွင်နဲ့ အင်းလေးဒေသကို ဇာတ်အိမ်တည်ထားပါတယ်ဗျ"
🗣️ : " အဓိက ပါဝင်သရုပ်ဆောင်မဲ့ သရုပ်ဆောင်တွေကိုလည်း မိတ်ဆက်ပေးပါခင်ဗျ"
CEO : "ဟုတ်ကဲ့ဗျ .. vitaက စပြီး မိတ်ဆက်ပေးပါအုံး"
Vita : " ဟုတ်ကဲ့ပါ... ကျွန်တော်က ချစ်ခွန်းတည်စေ စီးရီးမှာ.. တည်တံ့မောင်.. ဆိုတဲ့ ဇာတ်ကောင် အနေနဲ့ ပါဝင်သရုပ် ဆောင်မှာပါ.."
Shine : " ကျွန်တော်ကတော့ ဒီစီးရီးလေးထဲမှာ.. အင်းသားလေး တစ်ယောက်အနေနဲ့..
စိုင်းခွန်းနောင်..ကာရိုက်တာလေးအဖြစ် ပါဝင်ထားပါတယ်ခင်ဗျ"ရတု : "ကျွန်တော့်လည်းပဲ အင်းလေးသားတစ်ယောက်အနေနဲ့... စိုင်းသုတ အဖြစ် စိုင်းခွန်းနောင်ရဲ့ တွဲဖက်အနေနဲ့ပါဝင်ထားပါတယ် ခင်ဗျ"
Vita : "တွဲဖက်??"
Vita စိတ်ထဲမှာ မတင်မကျဖြစ်သွားရသည်၊ အဓိက ဇာတ်ဆောင်က ကျွန်တော်လေ၊ စိုင်းခွန်းနောင်ရဲ့ တွဲဖက်ရော၊ သက်ဆိုင်သူရောက ကျွန်တော် တည်တံ့မောင်ပဲဖြစ်ရမှာကို၊
အဲ့ကောင်က ဘာလား၊ မြွေမြွေချင်းခြေမြင်နေပြီ..ဟက်..
YOU ARE READING
You + Me = LOVE (Completed)
Romancevita🩷shine Storyline Vita ရှိုင်း.. မောင်မကြိုက်ဘူး..ပြောထားရဲ့နဲ့.. ရှိုင်း မောင်..ရှိုင်းကို..မယုံကြည်ဘူးကို..