Sutra ujutro Ren i Black su otišli u bitku. Kada su izlazili iz kuće, njihov brat i njihove sestre nisu hteli da se pozdrave sa njima, zbog sinoćne svađe. Otišli su da se bore na ratište Zeleni Gaj .Bila je noć ,Ren i Black su tenirali zajedno. Kasnije su otišli na spavanje. Ren nije spavao, razmišljao je o svađi sa Ivanom i ostalima. Shvatio da je Ivan bio upravu. Opet je sebi postavio pitanje gdje je njegov brat Katrin , da li je živ i da li mu se nešto desilo. Iako je bio ljut na Katrina ,ipak mu je nedostajao njegov stariji brat. Znao je zašto Ivan stalno pominje Katrina.Ivanu je Katrin uzor.
Cijelu noć je razmišljao o tome. Sutra ujutro su bili iza brda i čekali potrivnike. Iako je Ren bio umoran, morao da se bori, uprkos svojoj povredi i umoru. Opet su se borili protiv Zarina i Heraklita.Tačnije oni se uvijek bore protiv Zarina i Heraklita. Njihovi protivnika nije bilo na vidiku. Ustvari njihovi protivnici su im se prikali iza leđa i napali ih iznenada. Ren i Black su se borili rame uz rame.Kralj Federik se borio sa svojim bratom Zarinom. Black i Jasmin su ubijali vojnike. Zarin je povredio svog brata Federika.Federik je pao i onesvestio se. Ren se jedva borio protiv svog ujaka Heraklita. Njegova povreda mu je smetala da se bori. Ujak mu je napravio okrebretinu na ruci .Dok je Black nije gledao Zarin mu je napravio okrebotinu na leđima ,pao je i onesvestio se. Ren je povredio svog ujaka Heraklita, ali već je bilo kasno. Kada je Zarin povredio Federika, to je značilo da je bitka gotova. Zarin je dobio ovu bitku.
ESTÁS LEYENDO
Junaci u surovom svijetu
AventuraU ovoj knjizi se radi o ratu između dva različita kraljevstva i o ljubavi između raznih likova ove knjige i životu jedne porodice.