20 YIL ÖNCE•
"Hayır, g-gitme"
"B-ben yapamam Quinn hazır değilim."
"O zaman neden başta söylemedin...NEDEN 9 AY BEKLEDİN?!?"
"YAPABİLİRİM SANDIM."
"Görgüsüz bir arsızsın Dave. Çocuklarımı bırakmam."
"Ama-"
"Aması yok. 9 ay önce söyleseydin aldırırdım ama doğuma günler kalmışken aldırmam."
"Ama benim çalışmam gerek Quinn, çocuklarla ingilenecek zamanım yok, biliyorsun okul mevzusu."
"Okul, okul, okul, okul, okul BAŞKA NEYİ ÖNEMSEDİN ZATEN?!"
"SENİ!"
"YALANCISIN, NE ZAMAN SENLE KONUŞSAM HEP İŞ, HEP OKULDAN BAHSEDİYORSUN. Ah pardon arada benim şeytan olmam hakkında soru soruyorsun kusura bakma onu es geçmişim. Yeter. Ben seninle aile olmak istiyorum, senle, bebeğimizle."
"İyi." Dedi ve kapıdan çıktı.
"HAYIR."
"Bırak beni Quinn."
"DAVE SEN... EZİK EGONU İŞİNLE TATMİN EDEN BİR GERZEKSİN!"
Durdum, o da durdu. Suyum gelmişti.
"Dave." Dedim sen bir nefesle, bayıldım.
Ertesi gün uyandığımda gitmişti, beni oğlumla tek başıma bırakmıştı.
Sonradan ağızdan ağıza gelen lafla benden sonra evlendiğini duydum, üstüne bir kızı da varmış.
GÜNÜMÜZ•
"İyi mi?"
"İyileştirdim normalde uyanması gerek, odadaki bütün sihri vücuduna almış."
"İznimiz olmadan o odaya girmemelilerdi." Dedi bayan Lora, devam etti;
"Bay Wang Grayson iyileştiğine göre Violet'e bakabilir misiniz?"
"Aha aklımdan çıkmış."
"Peki, Grayson'un sihrini çıkarabilir miyiz?"
"Yeterli araştırmaya sahip değilim efendim, aynı okula gittiğimiz sağlıkçı arkadaşıma durumu haber alır almaz ilettim zaten."
"Güzel, okulumda sonradan dörme* istemiyorum."
*Sonradan görme; büyüsünü doğuştan değil sonradan kazanan, alan kişiler.
"Efendim."
"Buyur Wang."
"Violet'ten sihir bulgusu alamıyorum."
"NE DEDİN?"
"E-fendim iyileştirdiğimde sağlıklı bir şekilde hayata döner ancak... Güçlerinden herhangi bir belirtisi yok... Sanki... Sanki gücü emilmiş gibi."
Alex' in ağzından•
Kütüphane'de oturmuş haber bekliyorduk, kuş gelince doğrulduk.
"Luka, gelişmeleri anlat."
Kuş yardımıyla olan biten herşeyi öğrenmişti,
"Grayson ilk atlamış, atlar atlamaz bayılmış. Ondan sonra Violet atlamış."
"Güzel, 3.kişi atlamdı değil mi?"
"Hayır Mimi. İkisi bayıldıktan sonra kapıdan biri onları çekmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KᑌᘔGᑌᑎ • bir katliam hikayesi
Fantasysihirli güçlerin var harika! ama şimdi' de senin gibi bir ton sihirli gücü olan insanla onlari kontrol etmeyi öğreniceksin yada iyiye kullanmayı hatta kötüye bile :)