(Teressa'nın evi)
Teressa ve Rose arabadan inip eve doğru ilerlemeye başlarlar.
K: Planladığımız gibi, dikkatli olun.
R: Tamam.Yavaş ve temkinli adımlarla eve girerler.
T: Cedric?
R: Joshua?
J: Yemek odasındayım, gelin.Rose ve Teressa dikkatlice yemek odasına gider. Gittiklerin Joshua'yı masanın başında oturduğunu ve ışığın yanmadığını görür. Joshua bu sırada Cedric'ten aldığı zarla oynuyordur.
J: Selam tatlım, çocukları bekliyorum daha gelmediler.
T: Arkadaşım Cedric bugün buraya geldi mi?
J: Hayır sanmıyorum.Teressa kapalı olan ışığı açar Joshua gözlerinin mayışması ile zarı elinden kaçırır ve yere düşürür. Teressa bunu görür ve hızla Rose'u kolundan tutarak kaçmaya başlarlar. Joshua da peşlerinden koşar ve ana kapıyı kilitler.
J: Bunu kendinize siz yaptınız aptallar.
Teressa ve Rose acele ile piyano odasına girer ve kapıyı kapatılar. Tam bu anda Joshua'nın eli kapıya sıkışır.
J: Aaaaa! Gerçek bir acı hissetmeyeli yıllar oldu.
T: Rose yardım et.Teressa ve Rosa güçlükle de olsa piyanoyu kapıya doğru iterler.
J: Acı çekmeyi özlemişim ama başkalarına yaşatmayı özlediğim kadar değil.
Diğer kapıdan çıkacakken Joshua yollarını keser ve Teressa'yı eşya odasına iter.
T: Ahh.
R: Teressa!
T: Kaç Rose kaç!Joshua Teressa'yı odaya kilitler.
J: Senin için tekrar geleceğim Teressa!
Rose mutfak kapısından kaçmak için mutfağa koşar ama Joshua onu köşeye sıkıştırır. Rose tezgahta duran kepçeyle ona vurmaya başlar. Tam kaçacakken Joshua ocakta duran çaydanlığı Rose doğru fırlatır ve Rose o darbeyle yere yığılır.
(Bahçe)
L: Kristen sesler geliyor evden.
(R: AAAAA)
K: Çocuklar koşun.
Kristen ön kapıya koşarak içeri girmeye çalışır ama kapı kilitlidir.
K: Kilitli.
M: Arka kapıdan girelim hadi.(Teressa'nın evi)
Rose aldığı darbeyle yere yığılır ve acıyla sürünmeye başlar.
J: bunu ben istemedim, o sizi öldürmemi söyledi, hayır dedim. Ama şimdi haklı olduğunu anlıyorum.
Joshua Rose'un üstüne çıkarak ona bağırmaya başlar.
J: Sen nankör bir kaltaksın, sürekli ölümden korkarak nasıl yaşayabilirsin. Birazdan onlardan biri olduğunda kısa hayatının ne kadar değerli olduğu anlayacaksın.
Joshua elini Rose'un boynuna sararak sıkmaya başlar sanki zevk alıyormuşçasına gülmeye başlar.
L: Anneee!!
Lia'nın bağırmasıyla dikkati dağılan Joshua o tarafa bakar ve bunu fırsat bilen kristen elindeki beyzbol sopası ile onun kafasına vurur.
J: AAAH!
K: Rose çocukları al ve bodrum kata in hemen.
J: Bittin sen kaltak.Rose çocukları alıp bodrum kata iner Kristen ise Joshua'yı oyalamak için saldırmaya devam eder. Joshua tek bir hamle ile sopayı Kristen'ın elinden alır. Kristen silahını kaybedince hızla kendimi bir odaya kilitlemek için üst kata çıkar. Joshua onu yakalamadan önce arka kapıyı kilitler ve onu takip etmeye başlar.
K: Bırak peşimi pislik.
J: Öldürene kadar asla!Kristen çocukların odasına gidip kapıyı kilitler ve cama doğru giderek camdan kaçmaya çalışır. Joshua Kristen'ı yakalamak için kapıyı omzuyla vurarak kilidi kırar. Kristen'ın kaçmasını engellemek için hemen yanında duran küçük giysi dolabını kapıya doğru devirir.
J: Yolunun sonuna geldin Kristen.
K: Ne olur yapma lütfen.
J: Maalesef Kristen bu işe karışmayacaktın.
K: İMDAAAT!Kristen yanında duran vazoyu Joshua'ya fırlatır. Biraz arbede yaşandıktan sonra Joshua yere düşer. Bunu kaçmak için fırsat bilen Kristen cama çıkar ve yan balkona geçmeye çalışır. Joshua yavaşça yerden kalkarken Kristen'ın camda olduğunu görür.
J: Hah, salak işimi kolaylaştırdı.
Cama doğru koşarak Kristen'ın üçüncü katta olan çocuk odasının camından aşağı iter.
K: AAAA.....
Joshua kontrol etmek için aşağı baktığında Kristen'ın kanlar içinde yerde yattığını görür.
J: Bu bir ahahahah...