Másnap reggel fel kelltem, el vettem a telefonomat a töltőről, es láttam hogy bruno hivott, es irt, vagy 7 nemfogadott hivasom volt tole az este ota, meg nyitottam az instat es be leptem a beszelgetesbe.
~Brunoval a beszelgetesunk~Brunopeto:Fruzsi miért nem veszed fel?? Baj van??
Hppts.Fruzsi: neked is jo reggel bruno, aludtam bocsi de mond mit szeretnél
Brunopeto: joreggelt❤️ hogy aludtál?
Hppts.Fruzsi: egész jól, te?
Brunopeto: Én is jól, de nincs kedved el menni ma moziba?
Hppts.Fruzsi: Hát felőlem mehetünk de elötte be kell mennem pár orát dolgozni..
Brunopeto: okés, semmi baj, akkor este 7 orára ott vagyok érted, addig készülj el, puszi❤️
Hppts.Fruzsi: okés, puszi❤️
~beszélgetés vége~ (noask)
Fel kelltem a pihe puha ágyambol, be sétáltam a fürdöbe, arcot mostam, le tusoltam, meg csinaltam az arcápolási rutinomat, es be mentem a szobába egy töröljözöbe, amint le ultem a sminkes asztalomhoz, dorina rontott be a szobámba mintha égne a ház
Dodo: FRUZSI FRUZSI FRUZSI
-MIAZ
Dodo: éhes vagyok -nevetett-
Ilyenkor le tudnam csapni 1 kezzel
-jo mindjart megyek
Dodo: isten vagy -mondata vegere el is hagyta a szobám-
Meg csináltam a sminkem, hajam, es fel vettem ezt a ruhát.
(Smink,ruha,haj:El keszültem fel vettem a cipőm is (ami a képen van) es le mentem lassan, dorina a konyhába kávézott, telefonozott, gyemi a nappaliba nezte a culpa piat, már vagy 10x lattuk mind a 3-an de ez az a film, ami meg unhatatlan, be mentem a konyhába, es neki áltam a reggelinek.
El készültem a reggelivel, 3 tányéra raktam es meg teritettem az asztalt, majd le ultunk enni.
(Reggeli:Meg reggeliztünk, és mivel a lányok ma nem dolgoznak mert szabadsagot vettek ki ezert en el keszulodtem, el koszontem toluk es ki mentem a kocsihoz, be szalltam es el indultam a munkahelyemre.
Körübelül 15perc elteltével oda is értem, ki száltam es be sétáltam lassan, az ajtonál ádám üdvözölt, koszontem neki mosolyogva es az irodám fele vettük együtt az irányt.
Be mentem az irodámba, ő pedig ment is tovább az ügyeletre, le pakoltam, fel vettem a fehér köpenyem, igen fehér, es nem kék, 2 szinu van, es a mostani szettemhez ugy gondoltam a fehér jobban illik.
Már jött is csipogás hogy jött ujj sérült,igy gyorsan a műtőbe siettem.
1 ora mulva vegeztem is, meg mosakodtam, le vettem a veres kopenyem, ki dobtam es az irodába mentem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy Véletlen Találkozás Kezdete (~pető Bruno ff~)
FanficVeletlen talalkozas? Vagy a sors intezte igy? Tragar szavak, 🔞 tartalalom! Mindenki sajat felelosegee olvassa!!🔞🔞❤️🔥 (Kitalalt story) Intsta: fruzsixbxs.wattpad_.iro itt meg talaltok fejlemenyekért 💗