עדיין סופר מרוגשת על שהגעתן למטרה בשישי כל כך מהר. פעמיים!😍
אני מרגישה שאין לי באמת מה לומר חוץ מתודה ענקית ❤️לפני שאאחל לכן קריאה מהנה אני רוצה לפרגן לשלוש בנות שהן לא רק מקסימות, הן גם כותבות מדהים ואני מוצאת את עצמי רצה לפאנפיקים/ספרים/וואן שוטים שלהן בכל רגע פנוי:
harry_israel המושלמת שכל מה שהיא מעלה זה זהב
gomiiqueen שהתחילה לאחרונה להעלות וואן שוטים ואני קצת מכורה, לא אשקר
xxannexx שיש לי קראש על כל הדמויות שלה (בעיקר על יהונתן, לא יודעת להסביר)אוקיי אוקיי סיימתי עם החפירות. קריאה מהנה❤️
💚💙
נקודת מבט הארי💚
"פיפא?"
"בוקר טוב גם לך, ליאם. מה שלומך היום? הכל בסדר? כן, גם אני התגעגעתי אליך." אמרתי מעט בציניות, והוא גלגל את עיניו וגיחך. לקחתי צעד אחורה מדלת הכניסה, מאפשר לו להיכנס לתוך הבית.
"אמא שלי שוב החרימה לי את הפלייסטיישן, היא אמרה שאני לא לומד מספיק. קיבלתי 'רק' 85 במבחן האחרון במתמטיקה." הוא נאנח בקול, מדגיש כל מילה בדרמטיות, ואני צחקקתי.
"היא מצפה ממך להרבה יותר מידי".
"אני יודע, היא מצפה לשלמות ואני לא מושלם. אבל מה אני יכול לעשות? זאת אמא שלי, נתקעתי איתה." הוא המשיך בתסכול כשעלינו ביחד במדרגות לכיוון החדר שלי.
כשנכנסנו לחדר ליאם התיישב ישר על המיטה מבלי לומר מילה. הוא הרגיש מאוד בנוח בבית שלי, ובצדק. הרי ליאם הגיע לכאן לפחות פעם בשבוע. נדירות הפעמים שאני הייתי מגיע לבית שלו, ולמען האמת, מעולם לא הצלחתי להרגיש באמת בנוח בבית שלו, במיוחד עם המבטים שאמא שלו נועצת בי.
הוא פתח את הפלייסטיישן ולקח במהירות את השלט האהוב עליו, משאיר אותי עם שלט טיפה שבור שאמור לגרום לי להפסיד, למרות שגם איתו אני תמיד הייתי מנצח אותו.
"דרך אגב, יכול להיות שראיתי רכב בחניה של השכנים?" ליאם שאל מבלי לנתק את מבטו מהמסך הטלוויזיה, ואני המהמתי לחיוב, וכמו ליאם, הייתי מרוכז במסך. בחרנו שתי קבוצות אנגליות והתחלנו לשחק.
"כבר הכרת את השכנים? יש שכן חתיך בשבילך? או מישהי חמודה בשבילי?" הוא שאל אחרי כמה שניות של שקט.
"האמת שהשכן החדש זה לואי טומלינסון".
"מה לעזאזל?!" ליאם אמר בקול, משהה את המשחק. הוא העביר את מבטו אליי במהירות והביט בי בהלם.
YOU ARE READING
Behind Closed Doors || Larry Stylinson
Hayran Kurgu**גמור** הם היו הפכים גמורים. הארי מופנם, לואי רועש. הארי שנוא, לואי אהוב. הארי הומו, ולואי.. זה עדיין בסימן שאלה. אז מה קורה כשלואי מחליט להפנות את השאלה לאינטרנט, ושם הוא מכיר את הבחור שעומד לשנות את הכל? פאנפיק על לארי סטיילינסון :) אזהרות- * מכי...